Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut itsekkäintä/röyhkeintä, mikä joku kaverisi tai tuttavasi on tehnyt?

Vierailija
24.02.2016 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähläsi kavereitten tyttöystävien kanssa vain esittääkseen olevansa hetero. Silloin annettiin anteeksi mutta kyllä nyt vituttaa kun totuus paljastui. Se ei tehnytkään sitä siksi ettei olisi pystynyt vastustamaan naisia vaan kylmästi laskelmoiden, omaa etua tavoitellen.

Vierailija
2/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison vaihtaminen tämän parhaaseen ystävään. Kelpo soppa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisi välit minuun täysin yllättäen ja ilman mitään selityksiä. Yhteiset ystävämmekään eivät saa syytä kaivettuja esille tuosta tyypistä. Hän oli minun hyvä ystävä.

Vierailija
4/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui kun olin itse pieni (7-8v) ja oltiin sovittu sukulaistytön ja tämän äidin kanssa että kun he menevät Puuhamaahan niin päästään siskoni kanssa mukaan. Kukaan ei vastaa puhelimeen, eivät tulleet tapaamispaikalle sovittuun aikaan. Pian äitini saikin puhelun tältä toiselta äidiltä, että me ollaan jo puuhamaassa ja otettiin yksi toinen tyttö ja hänen äiti mukaan, kun heillä ei ollut tekemistä. Siskon kanssa oltiin kyllä murheellisia, mutta tehtiin sitten jotain muuta äidin kanssa vaikkei Puuhamaahan asti päästy. Samainen perhe ja tytär tekivät ohareita useasti ja sittemmin ei edes sovittu yhteistä tekemistä kuin todella harvoin. :-(

Vierailija
5/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaisi välit minuun täysin yllättäen ja ilman mitään selityksiä. Yhteiset ystävämmekään eivät saa syytä kaivettuja esille tuosta tyypistä. Hän oli minun hyvä ystävä.

Sama homma täällä. En voi ymmärtää mikä tuli. Mutta elämä jatkuu. 😀

Vierailija
6/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein erään ison projektin kaverini kanssa opiskeluaikojen jälkeen. Koska meitä oli hommassa kaksi, olin lapsellisesti käsittänyt, että projektin tulot pantaisiin tasan. Lopulta minä sain kymmenen prosenttia ja loput menivät kaverilleni ja hänen puolisolleen ja kahdelle sukulaiselleen, jotka kuulemma olivat auttaneet kaveriani kovasti. Minä en saanut edes viidennestä, koska en ollut tarvinnut apua. On muuten entinen kaveri.

Vierailija
7/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kaverilleni äitini kuolleen hetki sitten, ja sen jälkeen en kuullutkaan koko tyypistä mitään. Omia miesdraamojaan oli aina ennen jaksanut valittaa.

Vierailija
8/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaanko täällä suututaan siitä, että välit menee poikki? Voi jestas...

Vierailija
9/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun asuntooni tuli yllättäen putkiremontti ja kaveri lupasi minun asua luonaan sen aikaa. Parin viikon jälkeen kuitenkin heitti minut pihalle ja naureskeli tapaukselle jälkeen päin.

Vierailija
10/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt noin, syytä en ole kertonut. "Ystävä" petosteli, varasteli ja kännäsi. Haukkui seläntakana . Levitteli perättömiä juoruja, hyväksikäytti minua törkeästi  kaikessa mahdollisessa antamatta mitään takaisin, edes kiitosta. Siunattu se aamu kun tulin järkiini, poistuin takavasemmalle ja katkaisin kaikki välit lopullisesti. Tämä tapahtui riitelemättä, kuulematta, kertomatta, tuli vain mitta täyteen. Jos jompi kumpi teistä on mun Ystävä, niin tässä se syy. Elkää ottako yhteyttä, elämäni on parempi ilman teitä.

Vierailija
11/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää opiskelu"kaveri" pyysi, voisinko merkitä hänenkin nimensä harjoitustyöhöni eli hän saisi opintopisteet työstä, jonka eteen ei ollut tehnyt yhtään mitään. Kieltäydyin kunniasta ja huomautin, että niitä harjoitustöitä ei ollut tarkoitus edes tehdä ryhmätöinä, vaan kaikkien piti tehdä omansa. Kyseinen tyyppi ei muuten koskaan aiemmin edes alentunut puhumaan minulle ja muutenkin tuntui inhoavan meikäläistä, joten oli aika absurdia, kun hän tuli imelästi mielistelemään ja pyytämään muka ohimennen että voisinko lisätä hänen nimensä työhöni. Yök!

Vierailija
12/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perättömien juorujen levittäminen. Sinä joka olet niitä lässyttänyt, voit painua helvettiin. Itse tiedän asioiden oikean laidan.

Vierailija
13/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pieni juttu, mutta muistan hyvin, vaikka aikaa on 25 vuotta. Lapsena äitini osti tuttavaperheen äidiltä minulle takin, jota hän oli myymässä kirpputorilla ja jonka hinta oli luokkaa 20 euroa eli ei ihan puoli-ilmainen (etenkään 90-luvun hintatasoon peilaten) . Kun takki kävi pieneksi minulle, pakkasimme sen kirpputorille myyntiin ja tuttavaperheen äiti bongasi sen sieltä kirppikseltä että "tämän otankin meidän Liisalle (nuorimmalle lapselleen)". Ja siis tosiaan otti, maksamatta. Äitini ei yleensä ole mikään hiljainen hissukka, mutta meni tuosta aika sanattomaksi. Jos asiaa oikein miettii, maksoimme 20 euroa "takkivuokraa".

Lienee tarpeetonta sanoa, että tuttavaperheellä oli ja on kyllä rahaa enemmän kuin omalla perheelläni ja joka ipanalla merkkivaatteita kaapit täynnä.

Vierailija
14/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein niin, koska ystävä oli ilmeisesti niin epävarma, että heittäytyi ahdistavan kontrolloivaksi, mustasukkaiseksi ja ilkeäksi, ja huomasin, että voin paljon paremmin ilman häntä, vaikka aikamoinen surutyö siinä pitikin tehdä. Olen monta kertaa ajatellut, ettei hänkään varmaan ymmärrä, mikä tuli, kun omaa ripustautumista ja mustasukkaisuutta on varmasti vaikea nähdä. Toivoin, että hän voi kuitenkin myös hymysuin sanoa, että elämä jatkuu. <3

Vierailija
15/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri alkoi ylipainoiseksi. Ei ehkä röyhkeintä ikinä, mutta perin itsekästä.

Vierailija
16/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsekästä, mutta röyhkeää: kaveri mollaa jatkuvasti asuinpaikkaani. Juu, olen asunut täällä jo yli kymmenen vuotta. Yhtä kauan olen joka ikisellä tapaamiskerralla saanut kuulla asiasta veetuilua. Eikä se ole mitään leikkimielistä vaan aidosti pahansuopaa. Sattuneesta syystä en pidä kyseistä ihmistä enää ystävänä, tapaamme vain harvoin.

Vierailija
17/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoi koko raskaus- ja imetysajan.

Vierailija
18/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ilmoitti haluavansa avoimen suhteen.

Vierailija
19/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri alkoi ylipainoiseksi. Ei ehkä röyhkeintä ikinä, mutta perin itsekästä.

Viikon to-do lista

Ma: Vie vanhat vaatteet UFF:n

Ti: Siivoa kämppä

Ke: Ala ylipainoiseksi

To: Osta siideriä ja karkkia

Pe: Katso VoF

La: Tamppaa matot

Su: Aamulla kirkkoon ja illalla baariin hakemaan yöseuraa

Vierailija
20/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990-luvun lopulla ystäväni odotti esikoistaan. Hän pyysi saada ostaa minulta pari vuotta vanhat lastenvaunut. Hän haki ne ja sovimme hinnan, samalla hän valitsi ostettavaksi vauvanvaatteita suuren kasan. Hän sanoi, että valitettavasti rahaa olisi nyt vain 100mk, voisiko hän maksaa loput tilille. Rahoja ei kuulunut, vaikka huomautinkin asiasta. Nuo lastenrattaat hän sitten myi itse eteenpäin ja osti tilalle kaksosrattaat. Että semmoinen ystävä se...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi