Cheek jatkoilla Tampereella
Jokos vauvapalstalaiset ovat saaneet selville ketkä kaksi neitoa lähtivät cheekin keikan jatkoille tampereella muutama viikko sitten? :) lähde seiska.fi
Kommentit (27)
Haittaako se nro 2 noin paljon? :D Etsitkö kauankin:D ap
who knows? kirjoitti:
Jokos vauvapalstalaiset ovat saaneet selville ketkä kaksi neitoa lähtivät cheekin keikan jatkoille tampereella muutama viikko sitten? :) lähde seiska.fi
Svante ja Stefan.
Ne oli Benedette ja Birgel Börgelsson. Tää on varma tieto.
Pienen stalkkaamisen jälkeen selvisi ainakin, että Tapparan cheerleadereissä (Sparkling Stars) on vain kaksi brunettea, joista toinen varattu. En löytänyt toisen Instagrammia, ehkä joku muu on ehtinyt perehtyä paremmin?
Minä mietin että miksi niitä tyttöjä oli kaksi sillä se miespuolinen kaveri on kylläkin varattu perheellinen mies. Että ei pitäisi hänen seuraa etsiä enkä usko ja toivo että etsiikään!!! No toisaalta onhan se kiva niille tytöille eikä niin vakavaa sillä eihän tässä nyt puhuta kuin jatkoista
Minusta ne on ilveksen tuttöjä sinakin joukkueen instan mukaan olivat töissä vipissä. Tosi nuoren näköisiä
Cheek ollut panolla myös jyväskylä keikan jälkeen, melko varma tieto
Mistä se niitä tyttöjä sit bongaa vai tunteeko entuudestaan joka kaupungista jonkun?
Vierailija kirjoitti:
who knows? kirjoitti:
Svante ja Stefan.
Juu, Mixein baaritiskillä tuon kolmikon bongasin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se niitä tyttöjä sit bongaa vai tunteeko entuudestaan joka kaupungista jonkun?
Kysytkö tosissaan? Cheekille ei jää tehtäväksi kuin karsia joukosta mieleisensä. Baarissa keikan jatkot omassa vip-loossissa, pyytää nättejä tyttöjä muutaman mukaan, joista muutaman nappaa hotelliin, t. Lähietäisyydeltä touhua seurannut :)
vai mitä? kirjoitti:
Minä mietin että miksi niitä tyttöjä oli kaksi sillä se miespuolinen kaveri on kylläkin varattu perheellinen mies. Että ei pitäisi hänen seuraa etsiä enkä usko ja toivo että etsiikään!!! No toisaalta onhan se kiva niille tytöille eikä niin vakavaa sillä eihän tässä nyt puhuta kuin jatkoista
Etsii kuule seuraa ja ahkerasti etsiikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tosissaan? Cheekille ei jää tehtäväksi kuin karsia joukosta mieleisensä. Baarissa keikan jatkot omassa vip-loossissa, pyytää nättejä tyttöjä muutaman mukaan, joista muutaman nappaa hotelliin, t. Lähietäisyydeltä touhua seurannut :)
Voi että mitähän järkeä tuossa on! Miksi se etsii jotain pikkutyttöjä kun voisi tuossa iässä vähän tarkemmim valita ja jututtaa tyttöjä toki,mutta miksi ei odottelis jotain ihanaa mimmiä jota alkaisi sitten tapailla?
Vierailija kirjoitti:
vai mitä? kirjoitti:
Unelmissas ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vai mitä? kirjoitti:
Unelmissas ehkä.
No tuota, ei edes ole minun unelmani kyllä kyseinen herra. ;)
Vierailija kirjoitti:
Selvis neiti h.h
Käyttääkö joku oikeesti aikaansa tämmösen tutkimiseen? :D
Eihän tuo nyt paljon vaadi että tytöt löytyivät.
En vittu ole.