Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheek jatkoilla Tampereella

who knows?
24.02.2016 |

Jokos vauvapalstalaiset ovat saaneet selville ketkä kaksi neitoa lähtivät cheekin keikan jatkoille tampereella muutama viikko sitten? :) lähde seiska.fi

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei saa ihmistä yhtä täpinoihin, kuin se, että joku toinen on pannut. Juorulehdistä viikoittain tiirataan salakuvia ravitoloiden ovilta, asuntojen ja autojen lähistöltä että kuka tunnettu nyt on mahdollisesti häärännyt lakanapolskaa (sillä siihenhän se viittaa, jos kahdestaan vaikka tapaa jonkun). Mitenkähän Shakepeare kirjoittaisi, jos tässä ajassa eläisi?

Vierailija
22/27 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hånppeli saa aina naisseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se niitä tyttöjä sit bongaa vai tunteeko entuudestaan joka kaupungista jonkun?

Kysytkö tosissaan? Cheekille ei jää tehtäväksi kuin karsia joukosta mieleisensä. Baarissa keikan jatkot omassa vip-loossissa, pyytää nättejä tyttöjä muutaman mukaan, joista muutaman nappaa hotelliin, t. Lähietäisyydeltä touhua seurannut :)

Paha pitää puutteen olla tai kauhee känni että keekkiä suostuu panemaan.

Vierailija
24/27 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paikkakunta X jatkoilla jäähallikiertueen aikoihin. Meidän kaveriporukkaa pyydettiin liittymään seuraan yökerhon jatkoille ja siitä hotellille, jonne en enää mennyt. Olen avoliitossa, joten olin mukana vain uteliaisuudesta. Cheekin eli Jaren kanssa puhuttiin perusliibalaabat "hyvä keikka" ja skoolailtiin, mutta hän käyttäytyi hyvin asiallisesti ja ystävällisesti - ja seurue tarjosi koko illan, minkä tunsi kropassa aamulla. Mutta ei tuosta porukasta saa mitään skandaalia revitty lehtiin. Perusbiletystä. Tulipa nähtyä.

Vierailija
25/27 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka se oli?

Vierailija
26/27 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei koskaan ole jihadistia kun tarvitaan?

Vierailija
27/27 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukuttaakohan Jare noita muijia aina peräloosteriin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi