Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Koiran jalassa oli side liian tiukalla!

Hjälp
24.02.2016 |

Koiralla haava jalassa. Side laitettu suojaksi. Nyt yöllä oli ollut ilmeisesti liian tiukalla ja aamulla jalka oli selvästi turvonnut. Mitä tehdä? Panikoin täällä töissä ja koira jäi yksin kotiin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi samalla tavalla, turvotus laski kun puristelin kevyesti koko jalkaa ja kävelytin koiraa. Aika nopeasti turvotus laski, mutta en ehkä jättäisi yksin ainakaan kovin pitkäksi kotiin jos oli selvästi turvonnut kun lähdit. Nestettä on kerännyt ja liikkuminen laittaa ne liikkeelle. Nuo ohjeet sain kun soitin ell:lle. Jos ei laske niin lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin koiralla kävi joskus noin. Turvotus kyllä laski päivän aikana

Vierailija
4/6 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumalla laskee

Vierailija
5/6 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi samalla tavalla, turvotus laski kpn puristelin kevyesti koko jalkaa ja kävelytin koiraa. Aika nopeasti turvotus laski, mutta en ehkä jättäisi yksin ainakaan kovin pitkäksi kotiin jos oli selvästi turvonnut kun lähdit. Nestettä on kerännyt ja liikkuminen laittaa ne liikkeelle. Nuo ohjeet sain kun soitin ell:lle. Jos ei laske niin lääkäriin.

Kiitos vastauksesta :) Kotiin en pystynyt jäämään, koska työt. Elisa vahdista olen tässä vähänväliä kattellut koiran liikkuvan normaalisti. Ja kyllä. Viritin kameran koska panikoin tätä jalka asiaa :D ensimmäinen koira.. -Ap

Vierailija
6/6 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä säikeestä. Toki soitin ensin lekuriin. Teidän ohjeilla todella reilusti turvonnut tassu palautui normaaliksi kun noin kahden tunnin ajan käveltiin rauhakseen tuolla ulkona. Olin jo varma että jalka on entinen jalka kun heräsin. Peruutin lääkäriajankin.

Jos mulle sattuisi vastaava tms ennen töihin menoa, niin varmaan soittaisin pomolle ja koittaisin saada koiralle avun ennen töihin menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi