Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei kunnioita minua

Vierailija
23.02.2016 |

Olemme eläneet kohta 3 vuotta yhdessä, mutta minua vaivaa suunnattomasti se kuinka mies katsoo minua alas eikä kunnioita minua. Minulla on erinomainen ammatti, parempi kuin suurilla osalla suomalaisista naisista. Olen älykkäämpi ja kauniimpi mitä suurin osa ihmisistä myöskään. Näillä ei tietenkään vielä tarvitase kunnioitusta saada sillä oikeat saavutukseni ovat vielä paljon merkittävämpiä kuin synnyinnälliset ominaisuuteni. Mies vaan tuhahtelee, vitsailee ja hokee "joopa joo" kun kerron uusimmista onnistumisistani. Tiedän myös että saisin minä päivänä koska heti vaan paremman miehen hänen tilalleen, varakkaamman komeamman ja älykkäämmän, ja olen asian hänellekin ilmoittanut. En kuitenkaan ole heti vaihtamassa sillä se olisi häviön merkki tälle typerälle pelille mitä hän yrittää pelata, ja haluan näpäyttää häntä ja saada hänet tunnustamaan kaiken missä olen onnistunut.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olennaisimmat asiat parisuhteessa ovat kunnioitus ja luottamus. Jos näitä ei ole niin mistään muusta on turha puhuakkaan. Tunnistan kyllä tuon asenteen mistä Patriarkka nimimerkkikin kirjoitti, mutta mielestäni ei voi kyllä olla olemassa rakkautta ilman kunnioitusta. Jos pohimmainen tunne puolisoaan kohde on halveksunta niin mitä se ns. "rakkaus" suhteessa oikein sitten on? Kuulostaa siltä kuin Patriarkan kaltaiset ihmiset suhtautuvat puolisoonsa kuin johonkin söpöön lemmikkiin, jonka ulkonäkö voi aiheuttaa jotain positiivisia tunteita joita sitten kutsutaan "rakkaudeksi". Suhde tuollaisen miehen kanssa kuulostaa pinalliselta ja täydellisen yhdentekevältä.

Vierailija
22/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi perusteella et myöskään itse kunnioita miestäsi. Kunnioitus puuttuu molemmin puolin. Miksi edes olette yhdessä? ...No sinähän jo vastasit siihen heti aloituksessa, että siksi että pääsisit näpäyttämään. Voihan sen elämänsä noinkin tuhlata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se naista ei tarvita kun keittiössä siivouksessa ja sitten sängyssä.

Itselläni on juuri tälläinen täydellinen nainen .

tekee ruokaa

siivoaa

tiskaa

ei astianpesukonetta

lämmittää saunan

saunan jälkeen seksiä kerran viikossa ja käy töissä itse jouduin n 2v sitten työttömäksi.

Vierailija
24/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi voisi sinua kunnioittaa kun et kunnioita edes itseäsi vaan olet tuollaisen miehen kanssa yhdessä?

Mieshän on saanut lottovoiton: 10 naisen, jonka eteen ei tarvitse tehdä mitään vaan alistaa ja mitätöi niin sitä enemmän nainen ponnistelee.

Onhan ap:kin saanut lottovoiton. Suhteen missä pääsee uhriutumaan. Tasapainoisemmassa suhteessa tätä mahdollisuutta olisi niukemmin.

Vierailija
25/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tekee ruokaa

siivoaa

tiskaa

ei astianpesukonetta

lämmittää saunan

saunan jälkeen seksiä kerran viikossa ja käy töissä itse jouduin n 2v sitten työttömäksi.

Voi olla totuus sinun kohdallasi, mutta ei suinkaan kaikilla. On parisuhteita, joissa mies ja nainen elävät ikäänkuin eri todellisuutta ja kohtaavat vain siellä sängyssä ja keittiössä.

Tai sitten on toisenlaisia totuuksia. Parisuhteita, joissa pariskunnat ovat ajautuneet yhteen yhdistävien tekijöiden kuten mielenkiinnon kohteiden, ideologioiden, ammattien tai harrastusten kautta. Nämä parit ovat toinen toisensa parhaita ystäviä ja liittolaisia. He puhuvat paljon yhdessä, he nauttivat kaikista ihmisistä kaikkein eniten juuri toistensa seurasta, he keksivät mielellään yhteistä tekemistä, he jakavat kotityöt koska eivät pidä reiluna sitä että jompi kumpi joutuu tekemään paljon enemmän kuin toinen. Usein heidän liittonsa on onnellinen, seksiä on useamminkin kuin kerran viikossa ja harvoin syntyy vakavia riitoja.

Vierailija
26/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että me miehet emme kunnioita naisia. Rakastamme ja arvostamme, mutta emme kunnioita. Samoin kun emme myöskään kunnioita lapsia.

M45, perheen patriarkka

Mitkä me miehet? Sä olet kyllä ihan vaan yksi heebo. Sulla on yhden mielipide ja yhden asenne. Yhden patriarkan. Veikkaan, että luulet kaikilla olevan noi, koska sun isäkin ajatteli noin.

Vierailija
27/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tekee ruokaa

siivoaa

tiskaa

ei astianpesukonetta

lämmittää saunan

Tämä oli kyllä provona kirjoitettu mutta on tässä siltikin se totuuden siemen, että perinteiset liitot jotka perustuivat lähinnä järki järjestelyille ovat tulleet aikalailla tiensä päähän. Miehet jotka kaipaavat naisesta lähinnä palveluiden tuottajaa ihmettelevät mikä naisia riivaa kun ei "kunnon" mies enää kelpaa. Mutta mitäpä nainen tuollaisesta suhteesta enää saisi, työmäärä lisääntyy ja se työ pitäisi tehdä puolison hyväksi joka pohjimmiltaan vain halveksuu naista. Parempi vain hankkia omat rahansa ja hakea vaikka sitä täydellistä puolisoa. Jos sellaista ei ikinä löydykään niin tyhjäkin on parempi kuin tuollainen ns. perinteinen mies.

Vierailija
28/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen epäkunnioittava käytös ennustaa eroa, kannattaa lähteä jo nyt. Oletko suhteessa vain sen vuoksi, että sinulla on joku? Parempi olla yksin.