Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuolinen kaverini on rakastunut minuun

Vierailija
23.02.2016 |

Olen nainen. Olemme olleet opiskelukavereita tämän miehen kanssa jo useamman vuoden. Isommassa porukassa olemme bilettäneet näiden vuosien aikana silloin tällöin, 1-2 kertaa kuukaudessa.

Jo pari kuukautta tutustumisemme jälkeen mies tunnusti olevansa minuun rakastunut. Itse en tunne ollenkaan vetoa häneen enkä ikinä ryhtyisi mihinkään hänen kanssaan. Kerroin hänelle jo silloin alkuvaiheessa, etten ole kiinnostunut hänestä. Minusta tuntui jo silloin, ettei hän usko, vaan aikoo vielä jatkossa yrittää minua, mutta hän sanoi sen huumorin varjolla.

Kuluneen vuoden aikana on käynyt monena viikonloppuna niin, että mies on krapuloissaan lähettänyt minulle viikonloppuaamuna viestejä, kuinka "kovasti" haluaa minua jne (usein viestissä on joku seksuaalinen vihje, kuten tuo painotettu kovasti sanan käyttö, en selitä jos joku ei tajua). Minua yököttää suoraan sanottuna :( En ole vastannut viesteihin mitään ja olen odottanut, että hän lopettaa, mutta nyt alkaa näyttää siltä, että hän ei pysty hillitsemään itseään kännissä tai enemmänkin krapulassa.

Mitä mieltä olette? Onko aika pistää välit kavereina poikki?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä saat ko.kaverisuhteelta? Ilmeisesti jotakin koska et ole laittanut välejä poikki.

Miehille kelpaa nainen kuin nainen; ehkä voisit yrittää auttaa miestä tutustumaan johonkin sinkkunaiseen ja mies "unohtaisi" sinut ja ystävyytenne voisi vahvistua entisestään.

Jos se ei ole mahdollista niin ehkä tiukempi sävy sitten.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
2/3 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä katkaise. Varsinkaan jos hän kaverina hyvä tapaus. Yritä takoa sille päähän, vaikka sitten julmalla tavalla jos ei muuten ymmärrä, ettei hän kiinnosta sinua sillä tavalla. Kerro että hän saattaa vihjailuillaan kaveruutenne koetukselle ja sinua ahdistaa hänen käytöksensä. Jos tämä ei auta lopeta yhteydenpito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille säälistä kerran niin jättää sut rauhaan.