Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; tykkäävätkö naiset kuulla miesporukoiden juttuja?

Vierailija
23.02.2016 |

Tulipa vain mieleen tällainen asia kun itse olen käynyt useissa sellaisissa liikuntaharrastuksissa sun muissa, missä on vain naisia tai jonne vain hyvin harva mies edes kehtaa mennä homoksi leimaantumisen pelossa, vaikka olen käynyt myös harrastuksissa, joissa naisia on normaalisti vain vähän.

Kun joudun tekemään naisen kanssa jotain fyysistä, puhun aina luonnostaan pehmeällä ja vähän haavoittuvaisellakin äänellä ja joissakin jutuissa ehkä mokaankin välillä enemmän kuin nainen eivätkä vahvuuteni tule välttämättä mitenkään esille. Hellyyttävä vaatetuskin voi vaikuttaa.

Tuleekohan naisille tuollaisesta sitten sellainen kuva että miehellä on vain se pehmeä puoli ja olisikohan miehen viehättävyyden kannalta hyvä jos nainen näkisi saman miehen välillä miesporukassa nauraa röhöttämässä räkäisesti ja puhumassa matalalla äänellä uhmakkaita juttuja? Noin kärjistäen tietysti. Toisen miehen seurassa se miehen miehekkyys enemmän pääsee purkautumaan, koska ei tarvitse samalla tavalla varoa toista fyysisesti tai henkisesti ja aaltopituus on samanlaisempi.

Minun mielestäni tämä ei ainakaan välttämättä toimi toisinpäin, koska nainen on aina nainen ja miehenkään edessä naisen ei välttämättä tarvitse esittää mitään kovisnaista jos hänellä ei ole jotain kompleksia noista asioista. Sen lisäksi naiset eivät välttämättä ystävysty ja sosiaalistu yhtä nopeasti kuin miehet, joten naisten kikatusjutut ovat enemmän vakaalla pohjalla olevien ihmissuhteiden juttu, jota mies ei monestikaan pääse todistamaan.

(Kirjoita vain itse asiasta kiitos)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä haluu ettei se kirjoita tänne enää. Joskus oikeasi hyviä juttuja, sitten kun sairaampien juttujen päivä, niin hyvä vaan että kuulee vähän todellisuuden kuiskauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla