Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei kunnioita minua

Vierailija
23.02.2016 |

Olemme eläneet kohta 3 vuotta yhdessä, mutta minua vaivaa suunnattomasti se kuinka mies katsoo minua alas eikä kunnioita minua. Minulla on erinomainen ammatti, parempi kuin suurilla osalla suomalaisista naisista. Olen älykkäämpi ja kauniimpi mitä suurin osa ihmisistä myöskään. Näillä ei tietenkään vielä tarvitase kunnioitusta saada sillä oikeat saavutukseni ovat vielä paljon merkittävämpiä kuin synnyinnälliset ominaisuuteni. Mies vaan tuhahtelee, vitsailee ja hokee "joopa joo" kun kerron uusimmista onnistumisistani. Tiedän myös että saisin minä päivänä koska heti vaan paremman miehen hänen tilalleen, varakkaamman komeamman ja älykkäämmän, ja olen asian hänellekin ilmoittanut. En kuitenkaan ole heti vaihtamassa sillä se olisi häviön merkki tälle typerälle pelille mitä hän yrittää pelata, ja haluan näpäyttää häntä ja saada hänet tunnustamaan kaiken missä olen onnistunut.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi voisi sinua kunnioittaa kun et kunnioita edes itseäsi vaan olet tuollaisen miehen kanssa yhdessä?

Mieshän on saanut lottovoiton: 10 naisen, jonka eteen ei tarvitse tehdä mitään vaan alistaa ja mitätöi niin sitä enemmän nainen ponnistelee.

Vierailija
2/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WUT? Roikut suhteessa päästäksesi... näpäyttämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä miehessä on, minkä takia olet vielä hänen kanssaan? Ei retorisena kysymyksenä vaan aidosta uteliaisuudesta. Kerran hän ei ole varakas, komea, älykäs eikä nähtävästi mukavakaan.

Vierailija
4/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut tuollaisessa tyypissä? Olet ehkä vähitellen asokaistunut miehesi käytökselle, mutta ulkopuolisen silmiin tuo näyttää sairaalta ihmissuhteelta. Parisuhteeseen ei kuulu alistaminen ja väheksyminen.

Vierailija
5/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä et ole nähnytkään, yksikään oikeasti täysipäinen ei tuo omaa erinomaisuuttaan tuolla tavalla esille. Miksi et ottanut sitä miljonääri-alfaa jo heti kättelyssä, kun noin mieletön saalis olet?

Vierailija
6/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset ja miksei miehetkin, jotka kuvailevat itseään älykkääksi ja kauniiksi, eivät todellisuudessa sitä juurikaan ole. Ja ainakin sisäisesti hyvin rumia

Vierailija
7/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja nolo.

Vierailija
8/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä teidän ammatit ovat???

Vierailija
9/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties sun miestäs ei vaan vois vähempää kiinnostaa kuulla päivittäin kuinka vitun erinomainen sä olet. Ota se pää pois sieltä perseestäs ja kattele ympärilles. Huppista, ei se maailma pyörikään sun ympärilläs. Ja muista, kaikki ovat korvattavissa. Aina tulee nuorempia ja pätevämpiä. Sulla on vielä paljon kehitettävää itsessäsi. Ainakin henkisellä puolella.

Vierailija
10/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla kateellinen menestyksestäsi. Jos haluat olla edelleen suhteessa, osoita ensin kiinnostusta ja kunnioitusta häntä ja hänen tekemisiään kohtaan.   Näin hän oppii mallia sinulta. Kun hänen itsetuntonsa vahvistuu, hänkin kenties uskaltaa kiittää ja kehua sinua.   Teillä on jokin "olen parempi kuin sinä" -kilpailu.

Jos sinulla ei ole enää mitään kauniita tunteita häntä kohtaan, lopeta suhde. On turhaan roikkua kiusaamassa itseään ja toista tällaisessa suhteessa, jossa loppujen lopuksi olette molemmat samanlaisia. 

Oma suhteeni päättyi vuosi sitten. Yksi suurimpia syitä oli, että mies ei voinut koskaan kiittää tai kehua minua, vaan aina piti   keksiä jotain huonoa tekemisistäni. Itse kyllä kehuin häntä, sillä hän oli taitava esim. teknisissä asioissa ja kädentaidoissa. En kaipaa suhdetta yhtään, mutta ihanaa, kun säilyimme hyvinä ystävinä. Nyt menee(puhelimessa) kommunikointi ihan kivasti ja voimme kertoa asioistamme.

Vierailija
11/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut on kivoja mutta etkö ITSE pysty arvioimaan miten pärjäät?

Miksi sen ukon pitää sinua kehua??

Vierailija
12/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyinnälliset ominaisuudet :) täytyy sinun olla erityisen viisas kun noin erityistä sanaakin osaat synnynnäisen tilalla käyttää.

Vierailija
13/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että me miehet emme kunnioita naisia. Rakastamme ja arvostamme, mutta emme kunnioita. Samoin kun emme myöskään kunnioita lapsia.

M45, perheen patriarkka

Vierailija
14/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosimiehet kunnioittavat puolisoitansa. Terveisiä patriarkalle. :) vähän säälittää toi sun asenne.

Vierailija
15/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun Ongelma on se, että on mukavaa olla tärkeä mutta vielä tärkeämpää on olla mukava.

Vierailija
16/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset ja miksei miehetkin, jotka kuvailevat itseään älykkääksi ja kauniiksi, eivät todellisuudessa sitä juurikaan ole. Ja ainakin sisäisesti hyvin rumia

Höpsistä. Minä myönnän, että olen älykäs ja myös kaunis. Itsevarmuuteni ei ole sinulta pois eikä se tee persoonaa huonoksi. 

Toki en hiero erinomaisuuttani muiden naamaan tai sano näitä ominaisuuksiani ääneen, mutta tiedostan millainen olen.

Vierailija
17/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo nämä ikuiset provot, mitä tällaisista oikeasti saa irti? Aina sama kaava; kerrotaan läpinäkyvästi kuinka äärimmäisen erinomaisia ollaan ja sitten jäädään kikatellen odottamaan tuntemattomien reaktioita.

Huoh.

Vierailija
18/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Minä myönnän, että olen älykäs ja myös kaunis. Itsevarmuuteni ei ole sinulta pois eikä se tee persoonaa huonoksi. 

Toki en hiero erinomaisuuttani muiden naamaan tai sano näitä ominaisuuksiani ääneen, mutta tiedostan millainen olen.

En ole tuo jolle vastasit, mutta voi jeesus tuo EI OLE SINULTA POIS on maailman rasittavin kliseepaskasanonta.

Kuka helvetti luulee, että joku itseään kauniiksi kehuskeleva vie kehuskelullaan toiselta ihmiseltä jotain? :DDDD "apua, nyt se millamaaria taas kehuskelee itseään upeaksi kaunottareksi, miksi se ei voi lopettaaa, minä menetän omaa ulkonäköäni hänen takiaaannnnn :"""(("

Vierailija
19/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit, mutta voi jeesus tuo EI OLE SINULTA POIS on maailman rasittavin kliseepaskasanonta.

Kuka helvetti luulee, että joku itseään kauniiksi kehuskeleva vie kehuskelullaan toiselta ihmiseltä jotain? :DDDD "apua, nyt se millamaaria taas kehuskelee itseään upeaksi kaunottareksi, miksi se ei voi lopettaaa, minä menetän omaa ulkonäköäni hänen takiaaannnnn :"""(("

Ottaapa koville. Juopa vaikka kahvia ja hengittele ihan rauhassa, tunnemyrskysi menee kohta kyllä ohitse.

Vierailija
20/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoikin jo patriarkalle... Mutta yhdyn mielipiteeseen. Minun mieheni kunnioittaa minua ja minä häntä. Hetkeäkään ei epäillä toinen toistemme älyä. Iloitaan toistemme menestyksestä.

T: Kadettiupseerin nyk. Majurin vaimo