Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku läke auttaa oikeasti tupakasta eroon?

Vierailija
23.02.2016 |

Kauhistuneena luin Riki Sorsan kohtalosta ja itse olen polttanut askin päivässä myös 30 vuotta. Onko jo liian myöhäistä, sitä ei voi tietää, mutta ahdistaa. Mitkään nikotiinituotteet tai tahdonvoima eivät riitä tässä elämäntilanteessa. Määrätäänkö esin. Voxraa tähän tarkoitukseen ja millaisia kokemuksia siitä tai jostakin muusta lääkkeestä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin myös lopettaa mutta tahdonvoima ei riitä kun mies polttaa.. Katsoin myös tuon Riki Sorsan videon. 

Vierailija
2/5 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kommentoin 1-vastaajalle sen verran, että lopetin muutama vuosi sitten, vaikka mies polttaa. Yllättäen miehen tupakointi ei tuntunut missään. Kyllä ne omat jutut oli se vaikein, eli olla polttamatta ajaessa tai heti ruuan jälkeen. Mutta hyvä tuuri sinänsä, tupakoinnin lopettaminen ei ollut läheskään niin vaikeaa kuin karkin syömisen lopettaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siihen käytetty Voxraakin, kaveri onnistui lopettamaan sen avulla. Minulle lääkäri kirjoitti sydäninfarktin jälkeen puoliväkisin Champix-kuurin ja kas kummaa, tupakan mieliteko loppui sen avulla. Satojen lopettamisyritysten jälkeen olin jo menettänyt toivoni, siitä, että joskus voisin elää savuttomana, sentään neljä vuosikymmentä tuli keuhkoja tervattua, viimeisinä vuosina parin askin päivävauhdilla.

Vierailija
4/5 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Champix auttoi minullakin alkuvaiheen yli. Nyt yli puoli vuotta jo ilman.

Vierailija
5/5 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisulla naiset. Isäni poltti myös sellaiset 30v kunnes yhtenä päivänä vain päätti, että nyt loppuu ja siihen se jäi. Nyt ei ole enää liki 15 vuoteen polttanut.

Päätätte ja pidätte sen päätöksen, niin varmasti onnistutte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän