Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykääpä miehiltänne, mitä heidän mielestään sinä (nainen) saat teidän parisuhteesta.

Vierailija
23.02.2016 |

Tai jos olet mies parisuhteessa naisen kanssa, kerro mitä nainen mielestäsi hyötyy tai saa siitä itselleen etua tai iloa että on kanssasi.

Omani vastasi niin idioottimaisesti, että kiinnostaisi onko omani ainutkertaisen typerä olento vai onko sellainen ajattelu yleistä. Kerron oman mieheni vastauksen jos saan tähän muiltakin miehiltä ajatuksia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ahdistuu tämmösistä. Pari kertaa yrittänyt puhua syvällisiä parisuhteesta, hän vaan tuumas..Lopeta, mä en osaa tämmösiä. Ollaan kuten ennenkin.

Vierailija
22/31 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttöystäväni kysyisi, että mitä hyötyä minusta on hänelle, niin loukkaantuisin kyllä aika syvästi ja alkaisin ehkä miettiä eroakin. En halua olla mikään hyödyke, koska itsekään en etsi sellaista naisesta, vaan rakkautta ja yhdessäoloa. 

Et selvästikään lukenut koko keskustelua, koska "hyötymisellä" käsitetään tässä juuri esim. läheisyys ja seura. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin  mieheltäni tuota, ja vastaus oli: "saat viisaan miehen, joka osaa tehdä kaikkea, niin sun ei tarvitse tehdä kaikkea itse" :D

Vierailija
24/31 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täh?? Ööhm, emmätiiä, kullia? Viihdykettä?" :)

Vierailija
25/31 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ystävän ja jonkun joka tekee osan arkivelvollisuuksista, ettei tartte tehdä kaikkea ite. Ja väitän, että jonkun verran iloa ja nautintoakin."

Sanoi mun mies.

Vierailija
26/31 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No ystävän ja jonkun joka tekee osan arkivelvollisuuksista, ettei tartte tehdä kaikkea ite. Ja väitän, että jonkun verran iloa ja nautintoakin."

Sanoi mun mies.

Sanoisipa munkin mies näin :'(

Vierailija
27/31 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huonon esimerkin. Ja rakkautta."

Yhdessä mietittiin asiaa pidemmällekin, tuollainen oli ensireaktio.

Vierailija
28/31 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vastasi suunnilleen näin: "No, lapset ja remonttireiskan. Ja seksiä niin paljon kuin sielu sietää. Ja loppuelämän kumppanin ja seuraa ja läheisyyttä." ja tuli halaamaan <3

Vierailija
29/31 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siittiöitä" -.-

Vierailija
30/31 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läheisyyttä, turvaa, rakkautta" vastasi mun mies.

Vierailija
31/31 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait typerään kysymykseen typerän vastauksen. Yllätyitkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä