Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykääpä miehiltänne, mitä heidän mielestään sinä (nainen) saat teidän parisuhteesta.

Vierailija
23.02.2016 |

Tai jos olet mies parisuhteessa naisen kanssa, kerro mitä nainen mielestäsi hyötyy tai saa siitä itselleen etua tai iloa että on kanssasi.

Omani vastasi niin idioottimaisesti, että kiinnostaisi onko omani ainutkertaisen typerä olento vai onko sellainen ajattelu yleistä. Kerron oman mieheni vastauksen jos saan tähän muiltakin miehiltä ajatuksia.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei varmaan ole tullut edes ajatelleeksi. Itse en ole parisuhteessa, mutta jos olisin, niin olisi hyvä kysymys ottaa puheeksi.

Vierailija
2/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan mun miehestä hae mitään etuja paitsi rakkautta. En hyödy miehestäni mitenkään muuten, (mulla paremmat tulot) paitsi siten, että olen niin rakastunut siihen. Asutaan vielä erilleen, ja hän muutti juuri taloon, jossa en ikinä voisi kuvitella asuvani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saat tällaisen pölvästin, jonka kanssa viettää koko loppuelämäsi. Toivottavasti minusta on sinulle hyötyä ja sinulla on hyvä olla minun kanssani. Emmää oikein tiiä."

Vierailija
4/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on matkoilla mutta ei varmasti keksisi yhtäkään asiaa. En keksi minäkään.

Vierailija
5/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempiin miehen kommentteihin viitaten, hänen mielestään olen saanut hänestä jonkun, jonka on pakko kuunnella hölötystäni. 

Vierailija
6/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vastaus oli "saatanan hyvää seksiä." Tämä on kyllä ihan totta, mutta tähän mennessä minun mielestäni hyvä seksi on ollut lähinnä kiva lisä kaiken muun mahtavan päälle... 

Vierailija
7/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tähänastisista kommenteista! Lisääkin saa kertoa. Ja tosiaan haen tällä "jotain saamisella" esimerkiksi turvaa, seksiä, seuraa, kumppanuutta tms, en mitään sen erikoisempaa.

Meillä keskustelu lähti siitä, kun olin taas ollut puoli vuotta ilman seksiä, eikä tuo mies muutenkaan ole läsnä minulle tai lapsille mitenkään.

Oman mieheni mielipide oli se, että saan parisuhteesta sen, että mies on ylpeä koska hänellä on lämmin ruoka joka päivä valmiina kotona kun hän tulee töistä. Siinä on se, mistä minun pitäisi ilmeisesti olla kiitollinen.

Ap

Vierailija
8/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä saat sen, että sä saat miehen ylpeäksi susta, kun palvelet häntä??? Vai miten toi miehen logiikka nyt meni?

Vierailija
9/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en pysty kysymään mutta aiheesta on joskus keskusteltu. Seksiä ja lapsille isän.

Vierailija
10/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä saat sen, että sä saat miehen ylpeäksi susta, kun palvelet häntä??? Vai miten toi miehen logiikka nyt meni?

Niin, minäkään en ihan ymmärrä tätä logiikkaa. Ap

Vierailija
11/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kokee raskaaksi nykyään sen että pyydän läheisyyttä. 20v olen tehnyt aloitteet, halannut ja hellinyt ja nyt kun lopetin sen ja pyydän mieheltä jotain hän ahdistuu kun olen vaativa...

Lopun alkua? Antaisin mitä tahansa jos saisin läheisyyttä ja luontevaa hellyyttä enkä vain seksiä

Vierailija
12/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Upeeta ja mahtavaa aikaa, ja munaa".

Vierailija
13/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika itsekeskeinen mies sulla...

Vierailija
14/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies (40) ja mun nuori tyttöystävä (20) hyötyy musta rahallista ylläpitoa ja seksuaalista opastusta kaikenlaisten tuhmuuksien maailmaan. 

Vierailija
15/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroprosessin yhteydessä (halusin erota, hän ei) pohdin paljon mitä saan tältä suhteelta. Ja kysyin ex-aviomieheltäni että mitä sä aattelet mitä mä saan tästä, mitä iloa mulle on tästä suhteesta. Mies vastasi että "juttuseuraa ainakin" ja muuta ei siinä keskustelussa keksinyt. Kaiken lisäksi meidän suuri ongelma (minun mielestä) oli kun meillä ei ollut enää mitään puhuttavaa ja olin usein sanonut siitä. Suurin ongelma oli se, että tunsin itseni palvelijaksi/kotiorjaksi, kun mies ei millään halunnut minulla olevan omaa elämää.

Vierailija
16/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroprosessin yhteydessä (halusin erota, hän ei) pohdin paljon mitä saan tältä suhteelta. Ja kysyin ex-aviomieheltäni että mitä sä aattelet mitä mä saan tästä, mitä iloa mulle on tästä suhteesta. Mies vastasi että "juttuseuraa ainakin" ja muuta ei siinä keskustelussa keksinyt. Kaiken lisäksi meidän suuri ongelma (minun mielestä) oli kun meillä ei ollut enää mitään puhuttavaa ja olin usein sanonut siitä. Suurin ongelma oli se, että tunsin itseni palvelijaksi/kotiorjaksi, kun mies ei millään halunnut minulla olevan omaa elämää.

Samanlaista pohdintaa olen itsekin käynyt paljon. Tästä miehen kanssa käymästäni dialogista on jo vuosi, ja yllättäen ollaan edelleen naimisissa. Vaihdoin työni vaativampaan ja ilmoitin miehelle, että hän saa puolet ruuanlaittovuoroista. Nyt pitäisi vielä kysyä, että päteekö sama toisin päinkin - kokeeko mies nyt tyytyväisyyttä avioliittoonsa kun saa laittaa vaimolle ruokaa. Pitäisi kyllä omien kriteeriensä perusteella olla hyvin tyytyväinen tähän etuoikeuteensa. ;) Ap

Vierailija
17/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kuulema miehestä kulujen puolittajan. Pitää aikalailla paikkansa. Eipä tässä suhteessa paljoa muuta enää ole kuin yhteinen kämppä ja yhteiset menot.

Vierailija
18/31 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun positiivista. Lisää näitä! :D

Vierailija
19/31 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löytyisi kommentteja? Ap

Vierailija
20/31 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttöystäväni kysyisi, että mitä hyötyä minusta on hänelle, niin loukkaantuisin kyllä aika syvästi ja alkaisin ehkä miettiä eroakin. En halua olla mikään hyödyke, koska itsekään en etsi sellaista naisesta, vaan rakkautta ja yhdessäoloa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi