Ostin pitsihepeneitä miestä varten. Kehtaanko pitää?
Ostin tänään uudet mustat pitsiset alusvaatteet ja stayupit sävy sävyyn. Ajattelin yllättää miehen niillä mutta pelottaa että hän pitää minua jonain valaana (olen normaalipainoinen mutta pulskahko). Mies on kuitenkin aina kehunut mun pitkiä jalkoja mutta pelottaa reaktio.
Miehen pitäis tulla joskus ysin maissa kotiin. Kehtaanko tulla ovelle hepeneissäni?
Kommentit (36)
Voi kun munkin vaimo edes kerran tekisi tuollaista <3
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina pitsiset alusvaatteet. Mitä ihmeellistä niissä on?
Kaikki eivät pukeudu niin kuin sinä.Mulla on useimmiten jotkut marketin puuvillaiset mammakalsarit,kyllä se on ihmeellistä jos repäisen ja keikistelen pitsihepenissä :D
Mutta tuo oli hyvä neuvo,että antaa miehen ensin kotiutua ja sitten paljastaa hepenet vaatteiden alta,jos tilanne vaikuttaa sopivalta.Olisi inhottavaa tullla torjutuksi vain siksi,ettei toinen jaksa innostua sekistä heti kun pääsee ovesta sisään.
Miksi et kysy, että tykkäisikö? Ei ole mikään pakko yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vihjaa sille asiasta hienovaraisesti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy, että tykkäisikö? Ei ole mikään pakko yllättää.
Ehkä se yllätys on koko homman juju.Jos siis ihan kiva seksielämä,mutta voisi ehkä piristää jotenkin.Harmi kun sama ei toimi toisin päin,epäilen ettei ainakaan oma mieheni olisi kiihottava näky jossain tangoissa.
Jos ne on oikean kokoiset niin ei ole ongelmaa! Laita päälle vaan, voit laittaa vaikka silkkisen yötakin vielä päälle aluksi jos ujostuttaa :) nauti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene ovelle vaan odota nelinkontin sängyllä levittäen pyllyä kaksin käsin
Onko tämä ohje hyönteisille vai hämähäkeille? Ei riitä mulla ainakaan jalkojen määrä tuohon asentoon.
Repesin kun mietin,millainen hyönteinen tai ehkä avaruusolento onnistuu samaan aikaan olemaan nelinkontin ja levittämään pyllyään.En tosin ymmärrä miksi se pyllyn levittäminen olisi tarpeellista,eikö riitä että on sängyllä viettelevässä asennossa niissä hepenissä?
Laita kuva niin katsotaan miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
(olen normaalipainoinen mutta pulskahko).
Siis mitä???
PYYYKKIPOIKA jonka saa ripustaa narulle !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon koettanut, muttei ole auttanut. Täytyy yrittää uudestaan sopivassa välissä, josko sitten lähivuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(olen normaalipainoinen mutta pulskahko).
Siis mitä???
Onko sinulla luetun ymmärtämisen ongelmia vai ihan uusi tieto että ihmisiä on erimuotoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon koettanut, muttei ole auttanut. Täytyy yrittää uudestaan sopivassa välissä, josko sitten lähivuosina.
Ostat sille lahjakaupan hepenekauppaan.Mä olin tosi innoissani,kun sain mieheltä joululahjaksi lahjakortin alusvaateliikkeeseen(yleensä olen ostanut käytännöllisiä alusvaatteita marketista),ostin seksikkään alusvaatesetin josta on iloa sekä itselle että miehelle.
Nammmm! Oikea meininki. Olet taivaasta AP.
Epävarmana en supervakavissaan tekisi tuota. Mutta jos kestät toisen esim nauraessa (voi olla reaktio vaikka olisi hyvä näky) ottaa asian huumorilla ja nauraa itsekin, niin go for it! Todennäköisesti tykkää!
En ole ap mutta kyllä mun itsetunto saisi tuollaisesta kolauksen :D Olen muutenkin epävarma kroppani suhteen.Toivotaan ettei ap:n mies naura vaan himottuu.