Ostin pitsihepeneitä miestä varten. Kehtaanko pitää?
Ostin tänään uudet mustat pitsiset alusvaatteet ja stayupit sävy sävyyn. Ajattelin yllättää miehen niillä mutta pelottaa että hän pitää minua jonain valaana (olen normaalipainoinen mutta pulskahko). Mies on kuitenkin aina kehunut mun pitkiä jalkoja mutta pelottaa reaktio.
Miehen pitäis tulla joskus ysin maissa kotiin. Kehtaanko tulla ovelle hepeneissäni?
Kommentit (36)
Tottakai kehtaat, varmasti on mielissään ja tykkää kun olet nähnyt vaivaa :)
No mikset kehtaisi? Ei oman miehensä kanssa pitäisi edes miettiä tuollaisia.
Ps. Mäkin pidän pitsihepeneitä ja olen sentään oikeastikin läski valas.
No, jos reaktio on tympeä niin taidat olla väärän miehen kanssa.
Kehtaa vaan, näytät varmasti miehen silmissä vielä entistä upeammalta ja hän tykkää :-)
Oikein sävysävyyn. Ihkuu.
Jos tollasta pitää av:lla miettiä et kehtaako niin ei ehkä kannata kokeilla.
Jos itsetunto on noin surkea niin lopputulos on lähinnä säälittävä. Ei pahalla.
Älä nyt miehen hepeniä pue, anna sen pitää niitä ite.
Vakavasti ottaen, mitä tapahtuu itsetunnollesi, jos toinen yllätettynä pärähtää nauramaan, ennen kuin ehtii järjestellä naamansa?
Minä en rupeaisi tuollaiseen yllättäen. Kiva sitten, jos mies sattuukin olemaan pahalla tuulella tai jollain lailla kipeä. Ja siinä seisot sitten tonttuna hepeneinesi. Jonkun itsetunto kestää tuollaisenkin tilanteen, mutta minun ei. Minä pistäisin jotain niiden hepenien päälle ja jos tilanne miehen kanssa etenee vaatteiden riisumiseen saakka, niin sitten on kiva yllätys.
Jos olet pulska niin säästä itsesi nöyryytykseltä, olet vain naurettavan näköinen. sen sijaan voisit palauttaa hepeneet ja ostaa juoksulenkkarit
No mun mielestä tuo on säälittävää ja vaivaannuttavaa, ei niinkään ne hepenet vaan se vastaan meneminen ja keikistely. Anna miehelle aikaa tulla kotiin rauhassa ja touhua vaikka ihan kuin ei mitään, niillä hepenillä keittiössä😉
Mulla on aina pitsiset alusvaatteet. Mitä ihmeellistä niissä on?
Älä mene ovelle vaan odota nelinkontin sängyllä levittäen pyllyä kaksin käsin
Miksi et kehtaisi, toihan olisi mahtavaa jos oma nainen tulis hepeneissä ovelle vastaa rankan duunipäivän jälkeen :)
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään uudet mustat pitsiset alusvaatteet ja stayupit sävy sävyyn. Ajattelin yllättää miehen niillä mutta pelottaa että hän pitää minua jonain valaana (olen normaalipainoinen mutta pulskahko). Mies on kuitenkin aina kehunut mun pitkiä jalkoja mutta pelottaa reaktio.
Miehen pitäis tulla joskus ysin maissa kotiin. Kehtaanko tulla ovelle hepeneissäni?
Jos miehesi himoitsee sinua ilman vaatteita,tuskimpa seksihepenet ainakaan vähentävät hänen halujaan :) Minäkin koen olevani valas,mutta mies tykkää kropastani,erityisesti jos keksin jotain spesiaalia.Me naiset ollaan usein turhan itsekriittisiä.Rohkeasti viettelet miehesi hepenillä!
Ettei vaan lopputulos ole ...
Sinä 🐳 ja mies 😮😝😂
Kiitos tuesta, taidan kuitenkin heittää yöpaidan tähän päälle etten ihan pelkissä sukissa ja alusvaatteissa juokse vastaan. :D
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäis tulla joskus ysin maissa kotiin. Kehtaanko tulla ovelle hepeneissäni?Jos miehesi himoitsee sinua ilman vaatteita,tuskimpa seksihepenet ainakaan vähentävät hänen halujaan :) Minäkin koen olevani valas,mutta mies tykkää kropastani,erityisesti jos keksin jotain spesiaalia.Me naiset ollaan usein turhan itsekriittisiä.Rohkeasti viettelet miehesi hepenillä!
Joo niin olette ihan liian kriittisiä, vähän voisitte sitä itseruoskintaa vähentää.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene ovelle vaan odota nelinkontin sängyllä levittäen pyllyä kaksin käsin
Onko tämä ohje hyönteisille vai hämähäkeille? Ei riitä mulla ainakaan jalkojen määrä tuohon asentoon.
Kokeile naapurin penaan.
Voi lol mikä avaus 😂😂😂😂