Ketkä vituttaa av:lla?
Ne vituttaa jotka tekee samasta aiheesta monta aloitusta päivässä. Esimerkiksi vähän aikaa sitten oli joku nigerialaiseen mieheen liittyvä villitys.
Kommentit (9)
Poistettiinko Sen Syömähäirikön viimeksi tekemä erittäin nolo ketju?
Iha hyvä jos poistui... mietin korkeintaan sitä, kuka oli poistopyynnön takana.
Se Itse... ? :o
Vierailija kirjoitti:
"Naiset eivät kelpuuta enää muita kuin alfsmiehiä ja me tavalliset (= naisia esineellistävät lassukat) jäämme ilman" - noita olen tässä muutaman päivän aikana lukenut ihan liian monta.
Tottahan tuo on! Tavismies on vaihtoehto johon tyydytään kun ei saa alfaa.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset eivät kelpuuta enää muita kuin alfsmiehiä ja me tavalliset (= naisia esineellistävät lassukat) jäämme ilman" - noita olen tässä muutaman päivän aikana lukenut ihan liian monta.
Alkaa todella tulla korvista nämä aloitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on! Tavismies on vaihtoehto johon tyydytään kun ei saa alfaa.
Ja lassukat tietysti itse asettavat tavisnaisen alfanaisen yläpuolelle parinvalinnassa
Vierailija kirjoitti:
Angstiteini
'Asperger' eli uhkaileva friikki
Kiusaamisviesti taas! Tämä aspergerteini ei uhkaile ketään! Hän on hyvä tyttö!
T. Mies maalta
Vierailija kirjoitti:
Poistettiinko Sen Syömähäirikön viimeksi tekemä erittäin nolo ketju?
Iha hyvä jos poistui... mietin korkeintaan sitä, kuka oli poistopyynnön takana.
Se Itse... ? :o
Tästä tuli mieleen ihmiset jotka ovat väärässä mutta jankkaavat sata viestiä kuinka MAAILMA on väärässä!!?!!