Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua jäi tuijottamaan kaupassa teinipoika, jolla tyttöystävä mukana

Vierailija
23.02.2016 |

Kun tyttöystävä huomasi tuijotuksen ja käänsin hetkeksi selkäni ja sitten taas käännyin heihin päin, huomasin että he suutelivat kiihkeästi. Kassajonossa he taas tulivat vastaan ja jälleen tämä nuori mies katsoi minua.

Ikävää, että seurustelevat miehet ovat niin kiinnostuneita vieraista naisista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan oot niin hot

Vierailija
2/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytit äidiltään tai mummoltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan typerä yleistys taas, kyllä oikein mamma osasi.

Vierailija
4/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nostanut vähän hameenhelmojasi. Ja sitten seurannut heidän reaktioitaan.

Vierailija
5/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoa Porvoon puoleista tuulta tänään.

Vierailija
6/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa poikaa kiinnostaa vähän kypsempi torttu.

Vierailija
7/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi tehdä sinut mustasukkaiseksi. Jep.

Vierailija
8/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli huulipunaa hampaissa.

Vierailija
9/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset oikeasti noin harhaisia, että olettavat katsomisen tarkoittavan automaattisesti jonkun olevan kiinnostunut. Voin kertoa teille salaisuuden, katson päivän aikana useita naisia ja se ei tarkoita että haluan panna heitä kaikkia tai olisin kiinnostunut.

Kyllä on jotkut tämän maan naiset sekaisin.

Vierailija
10/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se mäyräkoira jota kanniskelit.

Vierailija
11/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoipa katsoa, ja saattoipa jopa ajatella että olet hyvännäköinen. Entä sitten?

Vierailija
12/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen aiheuttaa monissa miehissä automaatireaktion ja refleksin, meidän primitiivi apina-aivoihin on ohjelmoitu tämä. Näin kai me olemme välttyneet sukupuutolta.

Vierailija
13/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne nai ja se kuvittelee, et sä, mummeli kaupasta olet siinä, vai mitä? :)

Vierailija
14/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli varmaan sinappia kulmakarvoissa tai vessapaperia korvan takana. Onhan se törkeää tuijottaa. Olisi poika voinut hienovaraisesti vihjaista sinulle.

Vierailija
15/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun menimme kerran laivalla niin vaimoni sanoi kuin istuimme a la carte ravintolassa että yksi teini-ikäinen poika katsoo häntä. Vaimo oli tosi söpö siihen aikaan, oli ruskeat pitkät hiukset ja letitetty kahteen lettiin kuin teinitytöllä. Poika luuli mua varmaan vaimoni isäksi tai joksikin pervoksi äijäksi jonka kynsistä hän olisi halunnut pelastaa vaimoni!

Vierailija
16/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli side vuotanut ja sulla oli valkoisissa farkuissa japanin lippu haaroissa.

Vierailija
17/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä ihan aina vaan omassa tulkinnassa tuo miesten kuolaus, kun on oma tyttis vierellä. Viimeksi tuossa pari viikkoa sitten ärsyynnyin siitä kun mies kävi silmäpeliä heti kun vieressä istuneen tyttöystävän silmä vältti. Jonkin ajan kuluttua tyttis tuli (riidanhaluisesti) sanomaan: "Hei! Mun poikaystävä haluais nussia sua". Kerroin terveisiä ettei tunne ole molemminpuolinen.

Eli oliko mun tulkinta äijän flirttikatseista väärä tulkinta tässäkin tapauksessa? Tottakai mua katsoo tuhat miestä päivässä ohimennen, mutta osaan kyllä erottaa "sellaiset katseet". Uskon, että ap myös. Perheenisien flirttailu esim. kauppareissuilla lapsi vaunuissa on kaikkein yököttävintä, heti alkaa lemmekäs tuijottelu kun muija kääntää selkänsä.

Vierailija
18/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä katsella. Ei se tarkoita että tuo poika haluaisi seurustella jonkun tädin kanssa.

Vierailija
19/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on muuten hauskoja videoita naistuijottajista, kovasti tuntuu etumus ja perse naisia kiinnostavan, jotkut tuijottaa suu auki miehiä. 

Vierailija
20/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksista päätellen tätä ketjua lukevat ovat muodottomaksi paisuneita av-mammoja, jotka eivät suostu myöntämään, että miehensä katselee toisia naisia himokkaasti kun oma silmä välttää. Newsflash: Kyllä katselevat.

Mutta jatkakaa vaan harhoissanne ja kieltäkää totuus.