Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jessica Jones, oletteko katsoneet ja mitä tykkäsitte sarjasta?

Vierailija
23.02.2016 |

Mulla on nyt vapaata ja olisi aikaa katsoa leffoja ja sarjoja, vetää pieruverkkarit jalkaan ja vaan laiskotella. Törmäsin Comic Book Girlin videoon arvosteluun ja mietin, että olisko toi kova, jos rupeis kattomaan. Muutakin saa ehdottaa, nyt ois aikaa vaikka koko yö katella kaikenlaista ja olen suht pihalla mitä on tullut ulos, sarjoja ja leffoja.

-Comic Book Boy :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Luke Cage ja muut sarjat jatkavat hyvää tasoa. Aloitus on tähän mennessä aivan häikäisevä.

Vierailija
22/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mikä ihmisillä seksikohtauksissa hiertää? :D Oikeasti. Aikuisille suunnattu tv-ohjelma, tottakai aikuisten elämään yleensä se seksikin kuuluu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mikä ihmisillä seksikohtauksissa hiertää? :D Oikeasti. Aikuisille suunnattu tv-ohjelma, tottakai aikuisten elämään yleensä se seksikin kuuluu. 

Seksikohtauksissa ei ole vikaa jos ne sopii tarinaan ja tässä yhteydessä ne oli hieman kömpelöitä kun mitään ei saanut nähdä mutta kuitenkin piti olla hyvin eläväistä touhua.

Ei tosiaan siis huonoimpia telkussa nähtyjä mutta noin alkuun tuli mieleen että tuotako se on se koko sarja.

Onneksi kuitenkin kaikella oli syynsä.

Vierailija
24/32 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaikki jaksot katsottu ja yksi parhaista sarjoista joita olen nähnyt viimeaikoina. Henkilöhahmot oli mielenkiintoisia, hyvin käsikirjoitettu ja katsoja yllättyy muutaman kerran, roolitus toimi ja tuntui että oikeat henkilöt oli valittu rooleihin.

Laadukasta tarinankerrontaa mielenkiintoisilla hahmoilla jossa pääpahiskin on mitä pitää olla ja uskottava, Killgrave yksi kusipäisimmistä roistoista jota olen nähnyt, suorastaan nautti kun Jessica mätkii sitä turpaan erinäisissä kohtauksissa :D

Yritin olla paljastamatta juonipaljastuksia, kuuluu hyviin tapoihin jos joku muukin ajattelee katsoa, suosittelen lämpimästi.

-Comic Book Boy

Vierailija
25/32 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaa uutta sarjaa meikäläiselle :)

-Comic Book Boy

Vierailija
26/32 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/32 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskiä kittaava, irtosuhteita harrastava, suorapuheinen, nainen joka omien sanojensa mukaan on paskiainen ja paskana. Kuitenkin hyväsydäminen ja sympaattinen. Harvoin näkee tälläistä naiskuvausta joka rehellisyydellään valloitaa katsojan sydämet, yksi onnistuneimmista sarjan asioista on Trishin ja Jessican välinen ystävyyssuhde joka on ehdotonta rakkautta ja se välittyy katsojalle.

Sarjan aiheet on myös rankkoja ja ajatus siitä, että olisi olemassa psykopaatti jonka kaikkea sanomisia olisi pakko totella on nerokas ja sitä on käytetty sarjassa hyvin hyväksi ja säästelemättä, kaikista sairaimmat asiat mitä Kilgravella mieleen tulee pystyy hän ne toteuttamaan. 

Aika vaikea on Kilgraven kaltaista roistoa toiseen tuotantokauteen luoda, sekopäisyydessään ja vastenmielisyydessään aivan omaa luokkaansa, vetää vertoja jopa Jokerille.

Vierailija
28/32 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Comic Book Boy

Millä kriteereillä?

Vierailija
29/32 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Comic Book Boy

Millä kriteereillä?

Mä katson mitä vain, toki jos on helmiä mistä en ole ikinä kuullut on se plussaa. Ehdottakaa mitä vain ja jos jaksatte perustella niin sitäkin parempi :)

-Comic Book Boy

Vierailija
30/32 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Comic Book Boy

Millä kriteereillä?

Mä katson mitä vain, toki jos on helmiä mistä en ole ikinä kuullut on se plussaa. Ehdottakaa mitä vain ja jos jaksatte perustella niin sitäkin parempi :)

-Comic Book Boy

Vanhoja mainioita: Farscape, Fringe.

Uusia/uudehkoja lupaavia: Agent Carter, Penny Dreadful, Ash vs. Evil Dead, Black Mirror (ehkä?), Hannibal, Daredevil, Continuum (mahdollisesti), Spartacus, Orphan Black.

Genre telkkua siis.

Vierailija
31/32 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen From Dust till Dawn -sarjaa ja myös Black Sailsia.

DC Comicsin Legeds of tomorrow löytyy myös netflixistä, mutta se on enemmän tavallinen reippailusarja.

Minä tykkäsin Jessican lookista, siitä ettei naista puettu johonkin naurettaviin iltapukuihin ja muihin vaan hän oli koko ajan niissä farkuissa ja samassa nahkatakissa, joi viinaa, harrasti seksiä ja omasi karvaiset käsivarret.

Vierailija
32/32 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksinkertaisesti piristävää nähdä nainen kaikkine heikkouksineen ja virheineen, inhimillinen ja muistuttaa ihmistä eikä ole joku täydellinen kiiltokuvahahmo johon kukaan ei pysty samaistumaan eikä ne edes muistuta ihmistä. 

Liian monta kertaa tyydytään näissä hahmoissa yksiulotteiseen stereotyyppiseen kuvaukseen ja eihän ihmiset ole sellaisia tosielämässä vaan ihmiset on monimutkaisia tapauksia kaikin tavoin.