Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi ollut sinun unelma-ammatti, jos olisit saanut sellaisen valita?

Vierailija
23.02.2016 |

Oma unelma-ammattini olisi ollut miesten pukeutumisneuvoja/pukija.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ammattini on ihan tarpeeksi unelma, olis vaan töitä.

Olen siis koodari, ohjelmistosuunnittelija, sovelluskehittäjä tai mitä nimeä nyt halutaankin käyttää. Taivun myös datan tilastolliseen analyysiin. Sellaisista kuulemma on kova pula, näkis vaan.

Vierailija
2/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinvaltias tai Suomen ensimmäinen naispresidentti.

Vierailija
4/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla joku pikkupaikkakunnan uimahallin kassa tms. Laiskottelisin vaan siinä ja välillä antaisin jollekkin pukukoppiin avaimen.

Vierailija
5/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodin parissa työskentelevä, ei kumminkaan vaatemyyjä....

Vierailija
6/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astronautti!

Vierailija
7/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtitieteilijä / astrofyysikko. Olen kirjanpitäjä :(

Vierailija
8/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki

Vierailija
9/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattutäti! eli ja

Vierailija
10/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan ope. Pääsee helpol, laiska kun olen.

Vierailija
11/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidemaalari, joka voisi hautautua päiväkausiksi maalaamaan ateljeehen unohtaen syömisen, nukkumisen ja kaikki muutkin rutiinit silloin, kun taide oikein veisi mukanaan. Ja oikeasti vielä tienata maalamisella niin hyvin, että sillä eläisi. Nyt olen kouluttautumassa perusturvalliseen ammattiin, jossa on tarjolla töitä ja säännöllinen kuukausipalkka.

Vierailija
12/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitaja

Vierailija
13/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaallinen, minkä lisäksi kv. tason esteratsastaja ja psykiatri. Kuninkaallisena olisi omaisuutta ja voisi toimia hyväntekeväisyyden parissa. Omaisuudella olisi mahdollisuuksia toteuttaa itseään esteratsastuksessa, se on todella kallista. Psykiatrin ura kiinnostaa koska olen äärettömän kiinnostunut ihmisten auttamisesta, muiden tavoista kokea asioita, suhtautua niihin, haluaisin löytää yhtäläisyyksiä tekijöistä jotka mahdollisesti korreloivat keskenään tai johtavat johonkin ilmenemistapaan jne. Haluaisin myös olla älykäs, tutkija ja hyvä tilastomatematiikassa.

Vierailija
14/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonasentaja.

Vierailija
15/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma unelma-ammattini olisi ollut miesten pukeutumisneuvoja/pukija.

Miksi alapeukkuja? Olen kiinnostunut vaatteista ja asusteista ja nimenomaan miesten. Olen itse nainen ja minulla on melkein kaikki kirjat jotka käsittelee miesten/herrasmiesten pukeutumista. Miehet on helpompi pukea kuin naiset ja naisten muotia ja pukeutumisvikkejä on lehdet pullollaan, mutta miesten ei. Jo lapsena olin kiinnostunut jopa miesten vaatteiden suunnittelusta. Elämä kuitenkin vei muulle alalle ja nyt harmittaa aika tavalla etten silloin aikoinaan lähtenyt unelma-ammattiin, ehkä sillä ei olisi kylläkään voinut elättää itseään.

Vierailija
16/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvaohjaaja!!! Tosin ei Suomessa, missä elokuvista tehdään mahdollisimman paatoksellisia ja synkkiä muka taiteellisuuden nimissä.

Vierailija
17/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tai rikospoliisi (murharyhmä).

Vierailija
18/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidemaalari, joka voisi hautautua päiväkausiksi maalaamaan ateljeehen unohtaen syömisen, nukkumisen ja kaikki muutkin rutiinit silloin, kun taide oikein veisi mukanaan. Ja oikeasti vielä tienata maalamisella niin hyvin, että sillä eläisi. Nyt olen kouluttautumassa perusturvalliseen ammattiin, jossa on tarjolla töitä ja säännöllinen kuukausipalkka.

Ja joku muu vielä voisi hoitaa taulujeni myymisen ja näyttelyiden järjestämiseen ym. liittyvät käytännön asiat. En ole yhtään kiinnostunut yrittäjyydestä, mutta voisin vain maalata.

Vierailija
19/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meribiologi

Vierailija
20/75 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidemaalari! Lisäksi mulla ois eläinten vanhainkoti. Ei kuitenkaan lahjoja tarpeeksi eikä rahaa. Tässä elämässä mennään hoitoalalla ja muutaman lemmikin kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi