Mikä olisi ollut sinun unelma-ammatti, jos olisit saanut sellaisen valita?
Oma unelma-ammattini olisi ollut miesten pukeutumisneuvoja/pukija.
Kommentit (75)
Yksinvaltias tai Suomen ensimmäinen naispresidentti.
Vois olla joku pikkupaikkakunnan uimahallin kassa tms. Laiskottelisin vaan siinä ja välillä antaisin jollekkin pukukoppiin avaimen.
Muodin parissa työskentelevä, ei kumminkaan vaatemyyjä....
Tähtitieteilijä / astrofyysikko. Olen kirjanpitäjä :(
Liikunnan ope. Pääsee helpol, laiska kun olen.
Taidemaalari, joka voisi hautautua päiväkausiksi maalaamaan ateljeehen unohtaen syömisen, nukkumisen ja kaikki muutkin rutiinit silloin, kun taide oikein veisi mukanaan. Ja oikeasti vielä tienata maalamisella niin hyvin, että sillä eläisi. Nyt olen kouluttautumassa perusturvalliseen ammattiin, jossa on tarjolla töitä ja säännöllinen kuukausipalkka.
Kuninkaallinen, minkä lisäksi kv. tason esteratsastaja ja psykiatri. Kuninkaallisena olisi omaisuutta ja voisi toimia hyväntekeväisyyden parissa. Omaisuudella olisi mahdollisuuksia toteuttaa itseään esteratsastuksessa, se on todella kallista. Psykiatrin ura kiinnostaa koska olen äärettömän kiinnostunut ihmisten auttamisesta, muiden tavoista kokea asioita, suhtautua niihin, haluaisin löytää yhtäläisyyksiä tekijöistä jotka mahdollisesti korreloivat keskenään tai johtavat johonkin ilmenemistapaan jne. Haluaisin myös olla älykäs, tutkija ja hyvä tilastomatematiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Oma unelma-ammattini olisi ollut miesten pukeutumisneuvoja/pukija.
Miksi alapeukkuja? Olen kiinnostunut vaatteista ja asusteista ja nimenomaan miesten. Olen itse nainen ja minulla on melkein kaikki kirjat jotka käsittelee miesten/herrasmiesten pukeutumista. Miehet on helpompi pukea kuin naiset ja naisten muotia ja pukeutumisvikkejä on lehdet pullollaan, mutta miesten ei. Jo lapsena olin kiinnostunut jopa miesten vaatteiden suunnittelusta. Elämä kuitenkin vei muulle alalle ja nyt harmittaa aika tavalla etten silloin aikoinaan lähtenyt unelma-ammattiin, ehkä sillä ei olisi kylläkään voinut elättää itseään.
Elokuvaohjaaja!!! Tosin ei Suomessa, missä elokuvista tehdään mahdollisimman paatoksellisia ja synkkiä muka taiteellisuuden nimissä.
Lääkäri tai rikospoliisi (murharyhmä).
Vierailija kirjoitti:
Taidemaalari, joka voisi hautautua päiväkausiksi maalaamaan ateljeehen unohtaen syömisen, nukkumisen ja kaikki muutkin rutiinit silloin, kun taide oikein veisi mukanaan. Ja oikeasti vielä tienata maalamisella niin hyvin, että sillä eläisi. Nyt olen kouluttautumassa perusturvalliseen ammattiin, jossa on tarjolla töitä ja säännöllinen kuukausipalkka.
Ja joku muu vielä voisi hoitaa taulujeni myymisen ja näyttelyiden järjestämiseen ym. liittyvät käytännön asiat. En ole yhtään kiinnostunut yrittäjyydestä, mutta voisin vain maalata.
Taidemaalari! Lisäksi mulla ois eläinten vanhainkoti. Ei kuitenkaan lahjoja tarpeeksi eikä rahaa. Tässä elämässä mennään hoitoalalla ja muutaman lemmikin kanssa...
Nykyinen ammattini on ihan tarpeeksi unelma, olis vaan töitä.
Olen siis koodari, ohjelmistosuunnittelija, sovelluskehittäjä tai mitä nimeä nyt halutaankin käyttää. Taivun myös datan tilastolliseen analyysiin. Sellaisista kuulemma on kova pula, näkis vaan.