Jessica Jones, oletteko katsoneet ja mitä tykkäsitte sarjasta?
Mulla on nyt vapaata ja olisi aikaa katsoa leffoja ja sarjoja, vetää pieruverkkarit jalkaan ja vaan laiskotella. Törmäsin Comic Book Girlin videoon arvosteluun ja mietin, että olisko toi kova, jos rupeis kattomaan. Muutakin saa ehdottaa, nyt ois aikaa vaikka koko yö katella kaikenlaista ja olen suht pihalla mitä on tullut ulos, sarjoja ja leffoja.
-Comic Book Boy :)
Kommentit (32)
Tossa on toi Comic Book Girlin video, mahtava nainen ja suosittelen muutenkin, varsinkin jos tykkää tuosta skenestä.
-Comic Book Boy
Vierailija kirjoitti:
mä en jaksanu kattoa ees ekaa jaksoa loppuun :/
Aijaa, oliko niin huono :/ Tykkäätkö muuten tontyylisistä jutuista, eihän noi kaikkien juttu oo.
-Comic Book Boy
Ihan ok. Viihdyttävä se oli, mutta varsinkin dialogi oli joskus vähän ontuvaa ja kliseistä. Katsoin koko tuotantokauden kuitenkin ihan mielelläni loppuun, koukuttava siis oli kyllä vaikkei mikään paras/laadukkain sarja ollutkaan.
tykkäsin, pidän yleensäkin marvel leffoista, parempi sarja kuin Daredevil joka ihan ok
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Viihdyttävä se oli, mutta varsinkin dialogi oli joskus vähän ontuvaa ja kliseistä. Katsoin koko tuotantokauden kuitenkin ihan mielelläni loppuun, koukuttava siis oli kyllä vaikkei mikään paras/laadukkain sarja ollutkaan.
Kyllä mä tsäänssin annan tolle ja on sitä kehuttu piireissä, toki omat puutteensa mutta mikäpä nyt olis täydellistä.
-Comic Book Boy
Vierailija kirjoitti:
tykkäsin, pidän yleensäkin marvel leffoista, parempi sarja kuin Daredevil joka ihan ok
Sittenhän se on ihan helmi, jos parempi ku Daredevil :)
-Comic Book Boy
Tykkäsin, etenkin Kilgrave oli suosikkini. Suosittelen :)
IHAN PARAS. Jännittävä, hellyyttävä ja muutenkin ihan mieletön! Ja päänäyttelijäkin on tosi nätin näköinen. Suosittelen.
Mirru kirjoitti:
IHAN PARAS. Jännittävä, hellyyttävä ja muutenkin ihan mieletön! Ja päänäyttelijäkin on tosi nätin näköinen. Suosittelen.
Krysten Ritter ja näköjään ollu vaikka missä ku kattelin wikistä, muissakin hyvissä sarjoissa.
-Comic Book Boy
Kiitti kommenteista, teen ruokaa ja rupean katsomaan, tuun kertomaan mitä olin mieltä kun olen nähnyt. Muitakin varskin Nflix leffoja ja sarjoja saa vinkata, en koskaan löydä sieltä mitään järkevää joten kaikki apu on tervetullutta.
-Comic Book Boy
Ihan paras, jäin koukkuun! Tykkään scifistä ja fantasiasta, joten tuon tyyppinen uppoaa hyvin.
Aika pirun synkeä ja on mielenkiintoinen sarja, suht rikki omalla tavalla Jessica ja ei mikään tyypillinen sankari. Kannati ruveta katsomaan, olen tykännyt kovasti, sarja on tehty selkeästi aikuisille eikä mitään lastenkamaa tämä sarja. Saa edelleen vinkata muitakin sarjoja ja leffoja, katsoin sen Interstellarin ja hyvä pätkä oli, sen nyt sentäs löysin Nflixistä.
-Comic Book Boy
Tuli katsottua eka kausi kokonaan, vaikka aluksi vähän tökkikin, lähinnä niiden (omasta mielestä) turhien seksikohtausten takia :D David Tennant kun ilmestyi ruutuun, niin mun innokkuus kasvoi huomattavasti. Veti kyllä mahtavan roolisuorituksen Kilgravena.
Tosin Daredevil-sarja vie mulla voiton. Molemmissa kuitenkin hyviä näyttelijöitä, sopivan synkeästi toteutettu, ja Marvel Cinematic Universen jatkuvuus taattu hauskasti pienillä referensseillä :)
Vierailija kirjoitti:
Tuli katsottua eka kausi kokonaan, vaikka aluksi vähän tökkikin, lähinnä niiden (omasta mielestä) turhien seksikohtausten takia :D David Tennant kun ilmestyi ruutuun, niin mun innokkuus kasvoi huomattavasti. Veti kyllä mahtavan roolisuorituksen Kilgravena.
Tosin Daredevil-sarja vie mulla voiton. Molemmissa kuitenkin hyviä näyttelijöitä, sopivan synkeästi toteutettu, ja Marvel Cinematic Universen jatkuvuus taattu hauskasti pienillä referensseillä :)
Kaipa niillä seksikohtauksilla haluttiin korostaa kuinka rikki Jessica on, mitään paljasta pintaa ei näkyny Jessicalta. Kyllä mulle sykähdyttävämpää oli jo ihan ekan jakson lopun juonenkäänne, se mitä hississä sattui. Jo ekasta jaksosta selvisi ettei tule olemaan mitään siloteltua pikkukakkos touhua.
Huolimatta seksikohtauksista (eikä nekään kehnoimpia telkussa nähtyjä), sanoisin että parasta mitä olen nähnyt aiheeseen liittyen ja sarjakuva ohjelmaksi ihan ykkönen. Ei hukkunut alkuperäisen idea mutta muokattiin reilusti mitä pitikin niin että oli 'realistinen'. Eikä hävettänyt naisena katsoa.
Mitä vikaa Daredevilissä oli?
Vierailija kirjoitti:
Huolimatta seksikohtauksista (eikä nekään kehnoimpia telkussa nähtyjä), sanoisin että parasta mitä olen nähnyt aiheeseen liittyen ja sarjakuva ohjelmaksi ihan ykkönen. Ei hukkunut alkuperäisen idea mutta muokattiin reilusti mitä pitikin niin että oli 'realistinen'. Eikä hävettänyt naisena katsoa.
Ei todellakaan tarvitse naisten hävetä tuota sarjaa, hieno ja ristiriitainen hahmo josta löytyy herkkyyttä ja vahvuutta, ei mikään siloiteltu naiskuvaus. Hienosti näyttelee roolinsa Krysten Ritter.
-Comic Book Boy
Vierailija kirjoitti:
Mä kans tykkäsin kerrankin teemasta kun oli tehty kunnolla tarinaa eikä mikään 'very special episode' paskaa. Parantuminen vie aikaa ja uhrit ei tosiaankaan ole kaikki samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans tykkäsin kerrankin teemasta kun oli tehty kunnolla tarinaa eikä mikään 'very special episode' paskaa. Parantuminen vie aikaa ja uhrit ei tosiaankaan ole kaikki samanlaisia.
Juuri näin, ihan alusta asti sitä miettii mitä oikein on tapahtunut ja pikjuhiljaa katsojalle selviää enemmän, mukava juttu että tämänkaltaisia sarjoja ja leffoja tehdään selkeästi aikuisille kuten Deadpool se tekee niistä jo huomattavasti hauskempia ja mielenkiintoisempia.
-Comic Book Boy
mä en jaksanu kattoa ees ekaa jaksoa loppuun :/