Näin baarissa varatun(?) miehen ja ihastuin ikihyviksi :(
Mistä saisin tietää kuka se oli? :( Vaikutti kyllä olevan paikalla naisensa kanssa... :( Katsoi mua silmiin useamman kerran pitkään ja hartaasti. Taisi pitää näkemästään? ;) Kaduttaa, kun en mennyt ja heittänyt sen muijaa lattiaan ja kiivennyt miehen syliin ja suudellut ahnaasti. :D No en ollut tarpeeksi kännissä! Sinä ihana vaalea mies. Et tiedäkään mitä menetit.. :(
Kommentit (37)
Olen melko varma että ap vaan provoilee, mutta pelottava tosiasia on että tollasia idiootteja on myös oikeasti olemassa. Se on vaan käsittämätöntä miten jotkut kuvittelee olevansa jotenkin niin ihastuttavan upeita että jokainen mies olisi maailman onnekkain jos heidät saisi. Ei ole väliä onko mies vapaa vai varattu, kukaan ei voi vastustaa. Kun mies ei lähestymisestä innostukkaan, se on vähintään impotentti homo.
Huvittavin oli ehkä nainen joka lähetteli miehelleni viestejä, ja kuvaili itseään, ja kertoi kuinka mieheni varmasti muistaa hänet kun ovat niin usein katseet kohdanneet eräässä paikassa. Lopulta kun mieheni näki naisen kuvan, totesi vaan että enpä kyllä muista ikinä nähneeni.
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähtien otan sen mikä minulle kuuluu. Aivan vitun sama jos miehellä on joku horo kainalossa! Jos minä haluan sen miehen niin sitä akkaa ei käytännössä ole olemassa minulle. Vituttaa sivu suun mennyt ihana mies! ap
Sopii yrittää bitch😂
Saat pataas niin että tuntuu 👊
Bitch pliz u ain't nothing but a hoe😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varokoon se nainen jos ihanuuden näen vielä jossain! Koska vien sen miehen ihan tosta vaan... ;);) Hitsi vie kun minä en saa sinua ajatuksistani. <3 ap
Dream on bitch.
Tuskin edes näet miestä missään enää. Ja vaikka sinulla olisi miten suuret luulot itsestäsi niin tuskin saisit ketään vietyä.
Jos oikeasti olisit mieheen ollut ihastunut niin olisit toiminut jo baarissa.
Nyt vain fantasioit.
Eihän fantasioissa ole mitään vikaa,mutta ap tekee itsestään naurettavan kirjoittamalla niistä tänne :D Erityisesti tuo kuvitelma,että mies lemppaisi vaimonsa parin katseen vaihdon jälkeen.Luultavasti siinä on käynyt niin kuin joku ekalla sivulla kommentoi,mies katsoi ap:n suuntaan(vaikka sitä viinahinnastoa),mutta ap on tulkinnut asian itselleen mieluisalla tavalla(että mies katsoi hartaasti häntä).
Eipä siinä sinänsä ole mitään pahaa,mäkin harrastin tuollaista kiinnostuksen kohteen eleiden ylitulkintaa yläasteella.
Vierailija kirjoitti:
Varokoon se nainen jos ihanuuden näen vielä jossain! Koska vien sen miehen ihan tosta vaan... ;);) Hitsi vie kun minä en saa sinua ajatuksistani. <3 ap
Mies taas unohti sut heti kun ei oo rikkaa laittanut ristiin et sut löytäis. Hyvin menee 😄
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit tehdä,kun ei se mies kuitenkaan vaihda vaimoaan/tyttöystäväänsä sinuun vapaaehtoisesti?Kolkkaat tajuttomaksi ja pidät kotonasi patteriin kahlittuna kunnes mies saa Tukholma-syndrooman ja kiintyy sinuun?
Ap, muistathan että vain otettu lääke auttaa.
Helsingin Molly perjantaiyönä? Mietin ihan samaa kun näin komean parrakkaan vaalean MIEHEN halailevan huomattavasti nuoremman näköistä tukevaa rumaa naista että mitä hän naisessaan näki. No silminnähden mies näytti näkevän muitakin naisia, mutta poistui yhdessä läskiblondinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli söpöä. Arvostaisin noin kiihkeää suhtautumista. m25
Ai kenen tahansa harrastamana, jopa baarin hirveimmän pubiruusun taholta? Jos ap olisi ihana nainen,hän saisi ihan oman miehen,ei tarvitsisi kaihoisasti katsella varattuja ja fantasioida AV:lla.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Molly perjantaiyönä? Mietin ihan samaa kun näin komean parrakkaan vaalean MIEHEN halailevan huomattavasti nuoremman näköistä tukevaa rumaa naista että mitä hän naisessaan näki. No silminnähden mies näytti näkevän muitakin naisia, mutta poistui yhdessä läskiblondinsa kanssa.
Mikähän tämänkin tekstin pointti oli? Joskus varatut katselevat muita,jopa flirttailevat.Pääasia kuitenkin että poistuu sen oman kumppanin kanssa samaan osoitteeseen.Niin kuin ap:nkin tapauksessa.Ehkä mies onkin katsellut ap:ta,ei se silti meinaa että vaihtaisi nykyisen naisensa lennossa uuteen.Saahan sitä katsella ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Se kyseinen "läskiblondi" oli muuten palstalta tuttu bloggaaja. Näin saman, ihmettelin kun mies avoimesti alkoi flirttailemaan vaikka ja kenen kanssa kun bloggaaja poistui tupakalle. Aika vakaalla pohjalla suhde siis. Olin muutenkin kuvitellut poikaystävän erinäköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kyseinen "läskiblondi" oli muuten palstalta tuttu bloggaaja. Näin saman, ihmettelin kun mies avoimesti alkoi flirttailemaan vaikka ja kenen kanssa kun bloggaaja poistui tupakalle. Aika vakaalla pohjalla suhde siis. Olin muutenkin kuvitellut poikaystävän erinäköiseksi.
Nythän tämä vasta jännäksi menee,jos se on sama mies jonka ap kuvittelee kuuluvan hänelle ;D
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saattais katsoakin ja sitten puhuisimme yhdessä keskenämme miten kivaa sua olis panna. Mutta jos luulit, että voit kiilautua meidän väliin, luulit väärin. Voisin pitää sua käsistä kiinni paikoillas, kun mieheni panisi sua. Ja sitten lähtisimme yhteiseen kotiimme kahdestaan. Mut kiitti hei hani pikku virkistyksestä parisuhteellemme. Ja hyvät jatkot!
Hyi vittu olette sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saattais katsoakin ja sitten puhuisimme yhdessä keskenämme miten kivaa sua olis panna. Mutta jos luulit, että voit kiilautua meidän väliin, luulit väärin. Voisin pitää sua käsistä kiinni paikoillas, kun mieheni panisi sua. Ja sitten lähtisimme yhteiseen kotiimme kahdestaan. Mut kiitti hei hani pikku virkistyksestä parisuhteellemme. Ja hyvät jatkot!
Hyi vittu olette sairaita.
Omituisaltahan tuo kuulosti,mutta jos jollain tässä ketjussa on sairaat jutut,niin ap:lla.
Jokohan ap onnistui löytämään uudelleen "ihastuksensa"?
Vierailija kirjoitti:
Moikka neiti!
Katselin sitä viinalistaa siinä selkäsi takana. En sinua. Parempi onni ensikerralla.
Ps. Ei kiinnosta mitkään vosut kun olen jo elämäni naisen kanssa.
Nää on aina hauskoja. Ikään kuin ihminen ei tietäisi, katsooko joku toinen häntä suoraan silmiin ja ohitseen.
Mitä sinulle kuuluu nyt ap, kun aloituksesta on kulunut kymmenen vuotta?
Dream on bitch.
Tuskin edes näet miestä missään enää. Ja vaikka sinulla olisi miten suuret luulot itsestäsi niin tuskin saisit ketään vietyä.
Jos oikeasti olisit mieheen ollut ihastunut niin olisit toiminut jo baarissa.
Nyt vain fantasioit.