Luulevatko naiset, että heidän hiuksillaan olisi mitään väliä miehelle?
Isommalla porukalla tuli puhetta naisista ja yksi sanoi, ettei koskaan huomaa naisensa käyneen kampaajalla. Melkein kaikki tunnustivat saman. Eli ihan sama onko pitkät hiukset vai ei, onko väriä ja millaista, suora tai kihara, polkka tai otsatukka tai sivukalju, kaksihaaraisia vai ei. Miehet ei välitä kuin kivasta nassusta ja hyvästä kropasta sekä hyvistä jutuista.
P.S: Se kaupungin ainoa hipsterhomokampaaja on poikkeus, ei tarvitse kertoa edes mielipidettään.
Kommentit (21)
Kyllä mun mies huomaa yleensä, mutta sille on ihan sama minkälaisia karvoja mun päästä roikkuu. Ja mulle on ihan sama mitä "miehet" tai yleensä kukaan mun hiuksista ajattelee, ne on mun päässä ja minä leikkautan ne niin että kampaus on aina hyvä, ja värjään sillä värillä mistä satun tykkäämään.
Huomattavasti tärkeämpää on minkälainen kampaus siellä rönttösen päällä on.
Minulla alkaa harmaita tulla tuonne ruskeaan kuontalooni ja ilmoitin miesystävälleni, että värjään sen.. Vastaus tuli hiukan empien, onko pakko.. No, ei ole, kestän nuo kyllä.. mutta onneksi kysyin, kerran se häntä todella näytti kiinnostavan..
eli siisti ja kasvoihin sopiva lyhyt kampaus on hyvä? tuntuu meinaan välillä että näillä AaVeen miehillä on joku ongelma lyhyttukkaisten naisten kanssa.
Pah. Sen ainoan kerran, kun joku mies on huomannut mun hiuksissa jotain muutosta, se meni näin.. Olin värjännyt hiukset pari astetta tummemman ruskeaksi, mies katsoo mua ja sanoo: Aloit sinäkin sit Paula Koivuniemeksi? Johon minä vastasin: Haista vittu.
Olen huomannut tuon. Elämä on opettanut. Varsinkin jos omaat hyvät rennot jutut ja olemuksen saat helpolla miehen. Iloisiuus on plussaa. Toki ei saa olla epämiellyttävän näköinen
Voi olla vaikka vähän "typeräkin" välillä. Miehet tykkäävät jos naurat heidän jutuilleen.😂
Mutta olemme kaikki sellaisia kuin olemme.
Vierailija kirjoitti:
Isommalla porukalla tuli puhetta naisista ja yksi sanoi, ettei koskaan huomaa naisensa käyneen kampaajalla. Melkein kaikki tunnustivat saman. Eli ihan sama onko pitkät hiukset vai ei, onko väriä ja millaista, suora tai kihara, polkka tai otsatukka tai sivukalju, kaksihaaraisia vai ei. Miehet ei välitä kuin kivasta nassusta ja hyvästä kropasta sekä hyvistä jutuista.
P.S: Se kaupungin ainoa hipsterhomokampaaja on poikkeus, ei tarvitse kertoa edes mielipidettään.
Pääasia et on pitkät 😌
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti tärkeämpää on minkälainen kampaus siellä rönttösen päällä on.
T?
Riippuu kyllä niin hiuksista. Jos on mitäänsanomattomat keskiverrot niin ehkä sitten. Mutta pitkät, voimakkaat ja mielellään suorat hiukset kyllä vie huomioni. En ole koskaan ihastunut lyhythiuksiseen naiseen/tyttöön koko elämäni aikana. Minulle ne siis merkkaa enemmän kuin tissit esimerkiksi.
Mies 32
Viimeksi käytyäni kampaajalla muutosta kommentoi vain ja ainoastaan kolme miespuolista työkaveria.
Otsista leikattiin sentti, sekä lisättii lähes oman värisiä raitoja... Että silleen. Joitain miehiä näyttää kiinnostavan :).
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä niin hiuksista. Jos on mitäänsanomattomat keskiverrot niin ehkä sitten. Mutta pitkät, voimakkaat ja mielellään suorat hiukset kyllä vie huomioni. En ole koskaan ihastunut lyhythiuksiseen naiseen/tyttöön koko elämäni aikana. Minulle ne siis merkkaa enemmän kuin tissit esimerkiksi.
Mies 32
Ehkä pitkä- ja suorahiuksinen lauta rokkaripoika sopisi sinulle?
Tässä vain pari ensimmäistä mieleeni tullutta esimerkkiä. Eräs nuori mies sanoi, että ei olisi edes lähestynyt tyttöystäväänsä, jos hänellä ei olisi ollut punaiset hiukset. Ja toinen kiinnostuu vain blondeista. Viimeisimmällä ensitreffit alttarilla kaudessa oli mies, jolle ei brune kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vain pari ensimmäistä mieleeni tullutta esimerkkiä. Eräs nuori mies sanoi, että ei olisi edes lähestynyt tyttöystäväänsä, jos hänellä ei olisi ollut punaiset hiukset. Ja toinen kiinnostuu vain blondeista. Viimeisimmällä ensitreffit alttarilla kaudessa oli mies, jolle ei brune kelvannut.
Ne miehethän oli ihan nössöjä luusereita kaikki.
Minä en ainakaan "saa" leikata hiuksia. Ja värilläkin on väliä. Kuulen kehuja jos hiukset o jotenkin miehen silmää miellyttävät. Aikalailla tuntuu kyllä kyttäävän mun hiuksia :D
Riippuu varmaan niistä hiuksistakin. Kyllä mun pitkät, paksut ja luonnonkiharat hiukset huomataan. Siksipä en varmaan niitä koskaan uskalla leikatakaan.
Koskaan en ole saanut kommenttia miehiltä hiuksistani, vaikka monenlaisia tyylejä on ollut. Nykyään pitkät hiukset eikä niistäkään kukaan mitään ole sanonut. Ei oma mies eikä muut. Todellakin uskon, että hiuksilla ei ole mitään merkitystä miehille. Siksipä olenkin varannut ajan kampaajalle ja mietin jotain niin radikaalia, että varmasti irtoaa kommentti.
Kyllä minusta tuntuu, että osalla miehistä on lähes pakkomielle tietyn värisiin tai mallisiin hiuksiin.
Ihme lepakoita jotkut miehet ovat jos eivät naisen hiuksia huomaa! :) Tai sitten kampaaja ei ole osannut asiaansa. Käyn kampaajalla noin 6-7 viikon välein ja olen saanut miehiltä hyvin paljon myönteisiä kommentteja hiuksistani. Ehkä tosiaan mitäänsanomattomat hiukset eivät saa huomiota, mutta kauniit ja terveet hiukset saavat.
On näköjään, kun en saa leikkauttaa hiustatuointia takaraivoon yhdenkään miehen mielestä.
Komppaan. Kunhan ei kananpersettä vedä niin kaikki käy.
- mies