Ihana hiihtolomaviikko mulla!
Lapset poissa jaloista tukiperheissään, diakoniatyö kävi eilen siivoomassa ja tekemässä ruokaa pakkaseen. Purin juuri ruoka-avun kassit. Kela on maksanut harkinnanvaraiset tuet tilille ja maksusitoomus optikolle on kans tehty. Nyt ei muuta kun avaam sidukan ja alan kattella netflixiä. Illemmalla sitten ehkä baariin ;)
Kommentit (10)
No joo. Porvoossa on kaikki mahdollista.
Huonohan tämä on, mutta pahoin pelkään, että menee läpi. Siksi 1/5
Ei mene läpi koska Kela ei maksa harkinnanvaraisia muuta kuin korkeintaan avuttomille mulattiperheille?
Vierailija kirjoitti:
Ei mene läpi koska Kela ei maksa harkinnanvaraisia muuta kuin korkeintaan avuttomille mulattiperheille?
En ole tähän ikään mennessä nähnyt avutonta mulattiperhettä. Kateellisia ja katkeria kantaperseitä kylläkin.
Oho- piti olla perheitä eikä perseitä.
Milloin tulit suomeen?
Ontako elättiä?Hyvää suomee olet opiskellu.
Lol
I
Naapurissani asuu avuton mulattiperhe. 46 vuotiaalla suomiämmällä neljä penskaa afrikkalaiSILLE.
huuto jokapäiväistä. Koulut ei kiinnosta, nilkkejä ja kannabiksenkäyttäjiä. Eipä edes ulkonäössä kehumista.
VALTIO MAKSAA ELÄRIT JA SE TELEE LOPULTA REILUSTI YLI 140 000€ . Plus yh lapsilisät, sossun harkinnanvaraiset, vammaistuet yms yms.
Suomi Nousuun....
Onneksi olen jo tehnyt päätöksen lähteä pois Suomesta. Ei vaan jaksa elättää tätä kasvavaa WT- ja BT-karjaa.
Vierailija kirjoitti:
En viittis sulle muuten edes vastata, mutta anteeksi vaan Kela kyllä maksaa esim ehkäisevää toimeentulotukea suoraan tilille. Ap
Voi vittu! Sunko takia olin taas lähes 9 tuntia tienaamassa? Että saan maksaa sun ylläpidon? Häpeäisit edes.