Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintaisia lahjoja ostatte lapsen kaverisynttäreille?

Vierailija
23.02.2016 |

Lapsi eskarilainen. Meillä hintahaarukka on ollu 5-10€.
On ostettu esim. Yhdelle alle kympin Lego friends paketti+karkkia, yhdelle kynsienkoristelu/hoitosetti ja yhdelle lapsi halus viedä muovailuvahaa ja karkkia.

Viimeisillä kaverisynttäreillä lapsella oli kotiintullessaan enemmän tavaraa mitä mennessä..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15e on ollut hintahaarukka.

Muutettiin maaseudulle isosta kaupungista ja eron synttäreissä huomasi: täällä ei ole painetta järjestää mitään hoplop-synttäreitä, sirkusta tai poniratsastusta, lahjat on järjestään alle 15e eikä parinkympin päälle eikä mitään vieraille järjestetä erityistä ohjelmaa tai lahjoja.

Vierailija
2/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30e. Parhaille kavereille n.50e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 euroa. Toisaalta vähän hävetti 15 euron lahja, kun olimme koko perheenä synttäreillä ja molemmat lapset saivat kotiinviemisiksi 10 euron arvoiset suklaakalenterit eli 20 eurolla yhteensä. Mutta joku järki mielestäni näissä oltava, sekä lahjan että kaverilahjan hinnassa.

Vierailija
4/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kympin. Paremmalle kaverille voi olla vähän ylikin. Kyttään poistotarjouksia, eli lahjan oikea hinta voi olla aikapaljon enemmänkin mitä siitä olen maksanut. Vieraiden lahjat on runsaat, mutta ei kalliit. Ne on osa synttäriä, eli ei ole mitään tekemistä sen kanssa millaisia lahjoja joku tuo.

Hullutusta laittaa useita kymppejä kaverilahjoihin, kun niitä voi olla useammat per kuukausi per lapsi joita on useampi meilläkin. Jokainen lapsi sitten on vähän itse päättämässä millaiset omat synttärit on.

Vierailija
5/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10 euroa on ollut mitä on ostetu. Halvimmat pienet legopaketit saa jo viidellä eurolla! Sehän on kiva lahja!

Vierailija
6/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan maksimi 15e, yleensä 10e, kerran 3e kun ei ollut rahaa. Olin hoitovapaalla ja mies opiskeli. Ostakoot kenellä on varaa kalliimpia ja ne kenen tulot on pienemmät niin pienempiä. Kyllä lahjan arvo täytyy suhteuttaa tuloihin.

Mitään lahjoja kavereille ei annettu kun olivat meillä syntymäpäiviä viettämässä, karkkia, kakkua, sipsiä, mehua ja leikkejä tarjottiin. Olisin voinut ongintaa järjestää mutta ihan periaateesta lahjojen antoa vastaan jätin sen leikin tällä kertaa pois.

Lahjat joita omani sai on samaa 10e hintaluokkaa. Väritys ja tehtävä kirjoja, tarroja ja kyniä. Kivoja pieniä lahjoja jotka kuluu nopeasti ennen uusia synttäreitä.

Tarjouksestahan saa nytkin yli 30e leluja 12 eurolla joten voisi alesta ostaa, uskon että monet ostavatkin jotka antavat "kalliimman" lahjan joten turha siitä huonoa omaa tuntoa kasvattaa jos itse vie halvemman normi hintaisen.

Itsekkin annoin lapselle vietäväksi 25 e maksavan, mutta alesta maksoi sen kympin.

Vierailija
7/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-20e.

Olen kauhea huono ostamaan lahjoja ja tuntuu, etten ikinä löydä alle kympillä mitään järkevää lahjaa. Kympillä saa kuitenkin jo legopaketin (jos siis tiedetään että synttärisankari tykkää legoista).

Vierailija
8/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-40€ + kortti ja lahjakassi tms. En kehtaisi alle 20€ lahjaa antaa??!

Vierailija
9/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20€. Ei ole nolon halpa, mutta ei kiusallisen kalliskaan.

Vierailija
10/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20e kavereille sukulaisten lapsille 30-50€

Vierailija
11/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia synttärivieraille tarvitsee antaa lahja, kun lähtevät kotiin? Selittäkää mulle, lapset jo isoja ja enkä koskaan heidän synttäreillään lahjonut vieraita. Saatko sinä aikuinen vastalahjan, jos menet toisen aikuisen syntymäpäiville? Kertokaa te, jotka näitä kotiinlähtölahjoja annatte. Tämä ohi, mutta 5-10 € olisi minusta ihan sopiva lahjan arvo lapselle.

Vierailija
12/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla 15 euron paikkeilla. Pienin legopaketti on liian vähän, 25 euron tuntuisi pröystäilyltä.

Vierailija
13/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 e. Samaa luokkaa ovat olleet lapseni saamat lahjat myös. Meillä 9-vuotias sai viime vuonna 20 synttärikutsua, joten tuo kymppi on kyllä yläraja.

Vierailija
14/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoinen on ekaluokkalainen. 4-5-vuotissynttäreille yritin pitää rajana 10 e, 6-8v synttäreille olen ostanut 12-17 e arvoisia lahjoja (minusta tuo on aika paljon, mutta haluan kuitenkin, että lapsi saa antaa jotain, mitä sankari todennäköisesti arvostaa ja toiseksi en mitenkään ehdi metsästää lahjoja ympäri kauppoja, vaan on pakko hankkia ne aika tehokkaasti).

Vierailija
15/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10 euroa on sopiva hinta. Mun lapset on käynyt syksyn ja talven aikana molemmat yli 10 kaverin synttäreillä eli lahjoja on ostettu yli 20 kpl, eipä olisi varaa laittaa niihin yhtään enempää.

Vierailija
16/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi voinut kuvitellakaan sijoittavani 20€ lahjaan, joka tulee lapselle, jonka kanssa lapsi ei edes ole niin hyvä ystävä että haluaisi vapaa-ajalla tavata. Parhaalle ystävälle ehkä voisi ostaakin mutta ei kyllä noille hyvänpäivän tutuille.

Vierailija
17/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisynttärilahjat 10€, sukulaisille ja kummilapsille 20€. Noilla summilla saa jo kivoja lahjoja.

Vierailija
18/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e.

Vierailija
19/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotikavereille max. € 15,-. Minäkin harrastan sitä, että ostan alekoreista sopivia kaverilahjoja, silloin saa edullisemminkin.

Vierailija
20/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla 15 euron paikkeilla. Pienin legopaketti on liian vähän, 25 euron tuntuisi pröystäilyltä.

Kerron vielä, että asutaan Helsingissä kantakaupungin alueella ja todella monet synttärit on Snadistadissa, Sealifessa, museossa jne. Ja niiltä saa yleensä ongintapalkinnon tai kotiinlähtölahjan. Sankarin vanhemmat siis panostavat minun lapseeni vähintään sen 15 euroa.

Me ollaan melkein ainoita, jotka järjestävät kutsuja kotona ja hauskaa kyllä, nenän nyrpistelyn sijaan lapset tykkää ja vanhemmat jaksaa kehua meidän "erikoisia" synttäreitä.

Kyllä niihin panostetaankin, yleensä on joku teema, joka näkyy koristelussa, tarjoiluissa ja ohjelmassa ja lapset saavat kutsua niin monta vierasta kuin haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme