Blue lagoon kamppi
Onko kenelläkään kokemuksia? Itse olisi varaamassa sinne kasvohoito ja/tai ripsienpidennysaikaa. Millaista palvelua saa ja millainen laatu?
Kommentit (32)
Ostin kaverilleni lahjakortin sinne. Työn jälki oli todella huono, eikä reklamointi auttanut. Vasta sen jälkeen, kun riitautti kuluttajariitalautakunnassa, sai hän korjaustyön ilman lisäveloitusta. En suosittele.
Kävin laminoimassa kulmat, työn tulos kesti noin kaksi viikkoa.
Kävin kans tänään ja jäi töykeästä palvelusta jotenkin tosi huono fiilis. Eipä tarvitse mennä uudestaan.
Oon käynyt useassa paikassa Helsingissä ja en kyllä enää mee muualle kuin tänne. Laatu on ensiluokkaista ja siistit tyylikkäät puitteet. Asiakaspalvelu on ollut myös hyvää, itsekin olen työntekijöille aina ystävällinen niin saa mukavaa keskustelua aikaan, kannattaa itsekin kokeilla niin voi olla erilainen kokemus ;)
Ripsipidennykset, kulmien laminoinnit ja manikyyrit olleet hyvät. En kuitenkaan mene enää Blue Lagooniin. Olin lojaali asiakas pari vuotta, mutta petyin sitten siihen, että salonki ei tullut minua vastaan, kun mokasin ajan peruuttamisen.
Selitin, että miten erehdys kävi ja olisin toivonut ymmärrystä ja muuta ratkaisua kuin käynnin veloittamisen. Asian olisi voinut hoitaa molempien hyödyksi. Kyse oli myös siitä, että heidän järjestelmässä varaukset ovat monessa paikkaa eikä yhdessä paikassa kuten luulin. Olin autuaan tietämätön, että peruutukseni ei ollut mennyt perille, kun katsomassani varauslistassa aikaa ei näkynyt. Oli myös selvää, että olin halunnut muuttaa aikaa, koska olin varannut siihen päälle toisesta toimipisteestä ajan.
Tämä oli vahinko, mutta yritys valitsi mielummin laskuttaa kuin pitää hyvän asiakkaan. Itse tykkäsin paikasta, mutta en pidä tämmöisestä kohtelusta, jossa ei oteta kokonaisuutta huomioon, vaan mennään kylmästi säännöillä eteenpäin.
valitettavasti oli myös ikävä kokemus.ripsi pidennyksissä tuo ripsien pesu ja kastelu enben ripdipidennyksien laittoa hämmentää. eihän liima tartu kunnolla märkiin ripsiin. kun annoin palautetta.ohjattiin olemaan yhteydessä laatu tarkastajaan ja tämä kokemus oli ikävä sillä he saivat minut tuntemaan että tuhlaan heidän aikaansa ja reagoivat vasta kun sain lain voimaista tietoa ja ohjeet yrityksen vastuusta , sillä jokaisella yrityksellä tulee olla vastuuvakuutus voimassa ja tämä vakuutus on asiakkaille suojana mikäli tarjottu palvelu ei vastaa palvelun annettu kuvausta.Eli yritys on velvollinen korvaamaan asiakkaalle. itse kävin 3 kertaa ja ripset eivät pysyneet ja menen muualle.
Blue Lagoon on ihana ajatus takana tarjota asiakksille laadukkaita palveluita. Toteutus ontuu sillä adiskkaan etuutta ei osata kunnolla huomioida ja pettynyt asiakas ei aina jaa kokemuksiansa vaan siirtyy kaijessa hiljaisuudessa muualle. En täydin voi suositella sillä ripsihuolto hinta on 75 -85€
kyllä ihania ihmisä töissä jonka takia onsuuri mielipaha kun työn jälki ei vastaa odotuksiani ja ripsihuollon jälkeen ei pysy kuin 1 viikko ja tämän jälkeen ripdi pidennykset tippuvat pois ?
suomen lain mukaan sinulta perittiin laiton lasku.vaikka yritys itse tekee omat päätökset miten toimia peruuttamattoman ajan kohdalla se ei aina ole kuitenkaan lain voimainen.
olisivat voinneet joustaa sinun kohdallasi....
Yleensä luotettava paikka, suosittelen. Mutta riippuu paljon tekijästä. Mutta yleisesti hyvä luottopaikka.
Raskaana olevan ei kannata suunnata ainakaan tänne. Tuotteet ovat sellaista myrkkyä että kieltäytyvät tekemästä edes kosteuttavaa kasvohoitoa alkuraskaudessa. Tämän tietäessäni en menisi missään vaiheessa raskautta.
Riippuu tekijästä, kuten kaikkialla muuallakin. Itse käyny muotoilemassa/laminoinassa kulmia ja värjäyttämässä ripsiä, oon ollut ihan tyytyväinen.