Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö kotona esiliinaa?

Vierailija
23.02.2016 |

Ennen käytin vain ruokaa laittaessa, mutta nykyään ei tule enää riisuttua vaikka ruoka on tehty. Onko minusta tullut piika vai kotinurkkiin hyytynyt mamma :))

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän anustappia perseessä kokatessa, kun teen keittoa heitän tapin sinne keittoon antamaan aromia. En käytä essua

Vierailija
42/50 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkälaisia puukenkiä te käytätte kotikenkinä?

Tarkoittanee puukengän mallisia kenkiä, joissa kuitenkin taipuisa kumipohja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on  sellanen kokin essun muotoinen Neuvostoliiton aikainen seinälakana, jossa Marx, Lenin ja Stalin rivissä. Käytän sitä kun kokkailen. Ekaa kertaa kun anoppi ja appi näki eivät ees kysyneet mitään kuin vasta puhelimessa mieheltä kun olivat päässeet kotiin :D

Vierailija
44/50 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän anustappia perseessä kokatessa, kun teen keittoa heitän tapin sinne keittoon antamaan aromia. En käytä essua

Kiihottavaa! Oot varmaankin mies, tuli mieleen että vois laittaa dildon pilluun ja lukita se kireillä stringelillä sinne, jos sitten tulis parempaa ruokaa

Vierailija
45/50 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikaisemmat esiliinat esiliina ovat usein todella kauniita, mutta myös mukavampia yllä. Mukava essu kun ei ahdista millään tavalla, niin varmaan siitäkin syystä tulee liihoteltua siinä päivät pitkät.

Kun löytäisikin jostain henkselimallisen, mutta en ole onnistunut löytämään.

Vierailija
46/50 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuu keittiössä seinällä eilä koskaan muista ottaa käyttöön.

Vierailija
47/50 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta voi löytää hienoja mummoessuja! Tai sitten voi ommella itse. Mulla on yksi, jonka oon itse ommellut seiskaluokalla, 80-luvulla, toinen on miehen mummon vanha ja pari olen ommellut itse. Ilman en pärjäis, oon kamala sotkija, kokki ja keittiö on aika ryyteessä ruuanlaiton jälkeen. Ja kun sitä ruokaa laitan viikolla joka päivä ja viikonloppuna 2 kertaa päivässä, niin olis iso pyykkivuori pelkästään mun kokkailuvaatteita ;D.

Vierailija
48/50 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on essut käytössä kotitöissä. Niitä käyttää perheen isä sekä äiti. Pääosa essuista on muovipintaisia, joten ne on helppo pitää puhtaana.

Vierailija
49/50 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on essut käytössä kotitöissä. Niitä käyttää perheen isä sekä äiti. Pääosa essuista on muovipintaisia, joten ne on helppo pitää puhtaana.

Meilläkin käyttää perheessä essuja isä, äiti ja välillä lapsetkin eri askareissa. Perheen isä käyttää essua varmaan eniten. Monessa askareessa essu on tosi kätevä, ei likaannu vaatteet. 

Meidän essut ovat myös lähes kaikki muovipintaisia. Ovat niin helppoja puhdistaa kostealla puhdistusliinalla. Ja voi myös tarvittaessa pestä.

Perheen isä on löytänyt muoviessuja paljon netistä eri liikkeistä. Mutta löytyy niitä välillä pienistä sisustusliikkeistäkin. Viimeksi kesällä lomareissulta ulkomailta, aivan ihana muoviessu!

Vierailija
50/50 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Mitään muuta ei sitten olekaan päälläni.

Pekka 64v