Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miten helvetissÀ unohdan ihastuksen?

Vierailija
22.02.2016 |

Sattuu niin 😱 Mulla on perhe ja todellakin pitĂ€is unohtaa. Oon viestitellut tuon ihastuksen kanssa ja toistaiseksi ainakaan muuta oo tehnyt.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lopeta viestittely. Niin yksinkertaista!

Vierailija
2/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jes keksit jonkun hyvÀn kikka kolmosen niin kerro toki minullekin...

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla sama homma... Viestittelyn tasolla ollaan. Mutta ei kyllÀ lÀhde takaraivosta noin vain. MinÀ perheellinen ja hÀn varattu tahollaan. VÀÀryys kun menee elÀmÀt ristiin :(

Vierailija
4/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sama tilanne 😱 Silti haluaisin tavata tuon tyypin enemmĂ€n kuin koskaan. En edes tiedĂ€ pystyisinkö kieltĂ€ytyĂ€ jos suoraan sitĂ€ ehdottaisi.

Vierailija
5/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ oon niin ihastunut ettÀ itken illat ikÀvÀÀ. Haluun sen viereen. En pysty ajattelemaan ketÀÀn muuta. TÀÀ on vielÀ miehen "kaveri". Miten pystyn olla lÀhettÀmÀttÀ viestejÀ?!? Viikonkin oon ollut ilman mut sit iskee niin ikÀvÀ. En voi itselleni mitÀÀn. Olen idiootti.

Vierailija
6/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Keskity perheeseesi. Ihastumisia tulee ja menee. 

Vierailija
7/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀ on kestÀnyt jo puoli vuotta! Ja vaan pahenee. Antakaa mulle oikeesti jotain neuvoja. Yksinkertaisia joita helppo noudattaa. Oon ihan epÀtoivoinen :(

Vierailija
8/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ on kestÀnyt jo puoli vuotta! Ja vaan pahenee. Antakaa mulle oikeesti jotain neuvoja. Yksinkertaisia joita helppo noudattaa. Oon ihan epÀtoivoinen :(

Eka on helppo. TsemppiÀ.

Vierailija
9/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi te viestittelette niille? Jos olen parisuhteessa ja ihastunut, en tietenkÀÀn ala ruokkia sitÀ viestittelyillÀ.

Vierailija
10/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta miten pystyn olla viestittelemÀstÀ??! Haluisin niin kovasti pystyÀ siihen!

Vierailija
11/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VĂ€hĂ€n itsekuria! 

Vierailija
12/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Poista sen numero tai kerro sun puolisolle ettÀ nÀin on pÀÀssy kÀymÀÀn. Jos vaikka antais anteeks ja koittaisitte korjata tilanteen yhdessÀ.

13/47 |
22.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mieti sitÀ lopputulosta, ettÀ perheesi hajoaisi tÀmÀn takia. Tuskin sitÀ haluat? SekÀ mieti myös miltÀ sinusta tuntuisi jos kumppanisi tekisi sinulle nÀin..

Vierailija
14/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sama ongelma tÀÀllÀkin. :(

MeillÀ on alle vuoden ikÀinen vauva, asuntolaina (suuri remontti meneillÀÀn) ja lemmikeitÀ.

Olin ensimmÀistÀ kertaa raskauden jÀlkeen ystÀvÀni kanssa parilla drinkillÀ ja siellÀ tapasin ns. ensirakkauteni. SiinÀ sitten juteltiin, ei muuta.

Ollaan me ennenkin nÀhty, mutta nyt oli jotenkin erilaista.

Ollaan reilusti alle kolmekymppisiÀ, mutta yhdessÀ oltu jo vajaa viisi vuotta.

Helvetti sentÀÀn! Jos mulla ei olisi tuota maailman rakkainta lasta ja tÀtÀ asuntolainaa, niin tuon ensirakkauteni mukaan lÀhtisin tÀltÀ istumalta.

Uskon (ja todella toivon) kuitenkin, ettÀ tÀmÀ on vain joku ohi menevÀ aivovamma, joka juontaa juurensa vauva-arjen ja remontoinnin aiheuttamasta vÀsymyksestÀ.

Silloin aikoinaan meidÀn juttu vaan kuivui kasaan, kun tapasin tÀmÀn nykyisen mieheni (ei mitÀÀn pettÀmistÀ kuitenkaan, sitÀ en hyvÀksy missÀÀn tilanteessa!).

Ei sellaisella voi olla tulevaisuutta.

Ah, olipa ihana purkautua tÀnne.

Vierailija
15/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mullakin on asuntolaina. Ja lapsia kolme. Ihastus tietÀÀ ja siksi vÀhÀn vetÀÀ kapuloita rattaisiin. Itse varmaankin oisin jo pettÀnyt:( ihastus haluu ettÀ jÀttÀisin miehen ensin ja sit nÀhdÀÀn.

Vierailija
16/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin lÀhdette kodistanne ja aukaisette haarat levÀlleen. Muutaman nussimisen jÀlkeen jo kaduttaa, mutta se on sitten sen ajan ongelma ja siihenkin voi kysellÀ apuja av:lta.

Vierailija
17/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ se varmasti on jÀrkevintÀ nyt erota ja lÀhteÀ ihastuksen luo.

Varsinkin kun se on jo varattu niin kyllÀ se parit kyydit antaa ja sitten sanoo ettÀ ainiin tÀÀ oli sitten tÀssÀ.

Seuraava höhlÀ jonoon...

Koettaisit unohtaa ja keskittyÀ niihin lÀhellÀ oleviin. Miksi et mieheesi yritÀ ihastua ja tehdÀ samoja asioita hÀnelle kuin ihastukselle. Ei ole reilua laittaa energiaa tuollaiseen, jos kuitenkin aiot olla miehesi kanssa.

Vierailija
18/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on asuntolaina. Ja lapsia kolme. Ihastus tietÀÀ ja siksi vÀhÀn vetÀÀ kapuloita rattaisiin. Itse varmaankin oisin jo pettÀnyt:( ihastus haluu ettÀ jÀttÀisin miehen ensin ja sit nÀhdÀÀn.

Ette ole edes tavanneet ja mietit miehesi jÀttÀmistÀ ja riudut ihastuksesta? LOL :-DDD

Vierailija
19/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama homma... Viestittelyn tasolla ollaan. Mutta ei kyllÀ lÀhde takaraivosta noin vain. MinÀ perheellinen ja hÀn varattu tahollaan. VÀÀryys kun menee elÀmÀt ristiin :(

Ai miten menee ristiin? Aika koomista ettÀ viestittelyn perusteella olet nyt leimaamassa oman perheesi virheeksi ja tÀmÀ viestittely ihastus on se elÀmÀsi mies.

Taidat olla vain ihastunut ajatukseen ihastumisesta. Vai mieti omia tunteitasi nykyisen miehesi kanssa alku ihastuksessa vs. tÀmÀ nyt oleva ihastus.

KyllÀ se parisuhteessa aina muuttuu hieman tylsÀksi elÀmÀ, tosin siihenkin vinkkinÀ on ettÀ TEE asialle jotain. Jos vain odottaa jotain tapahtuvaksi niin varmasti vÀljÀhtyy suhde. PieniÀ huomionosoituksia ja ihastumisia siihen omaan pariin.

Kiitos!

Vierailija
20/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette ole edes tavanneet ja mietit miehesi jÀttÀmistÀ ja riudut ihastuksesta? LOL :-DDD

Kuulostat oikein helmeltÀ naiseksi!

Huhuh kun nÀitÀ ihastujia on ja eivÀt arvosta omaa kumppania ja sitÀ mitÀ ovat jo siihen mennessÀ saavuttaneet.

Tosi reilua myös miehellesi ettÀ noin ihastuilet ja viestittelet. EhkÀ kannattaisi pistÀÀ energiat siihen oman miehen ihasteluun??? Vaan ainiin eihÀn se ansaitse moista kun ei ole niin ihqu ettÀ vieraille naisille kirjoittelee.

PitÀÀ olla kyllÀ aika oksettava naikkonen jos itse on suhteessa ja viestittelee vielÀ miehelle joka sekin on suhteessa. Miksi miksi miksi? Haluaisitko ettÀ sun miestÀsi vokottelisi joku eukko ja se sille viestittelee ihastuneena? Kaikilla ei vissiin ole mitÀÀn hÀpyÀ...