Miten helvetissÀ unohdan ihastuksen?
Sattuu niin đą Mulla on perhe ja todellakin pitĂ€is unohtaa. Oon viestitellut tuon ihastuksen kanssa ja toistaiseksi ainakaan muuta oo tehnyt.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀkin olen perheellinen ja rakastunut toiseen. On todella vaikeaa unohtaa, vaikka suhteesta ei tullut mitÀÀn, koska se osoitti viat nykysuhteessa. Haluaisin enemmÀn kuin saan, mutta en ota eroa, koska mieheni on hyvÀ mies ja jopa yrittÀÀ nyt antaa mulle sitÀ, mitÀ en ole tÀhÀn asti saanut. Mutta kun tuntuu, ettÀ hÀn joutuu yrittÀmÀÀn, voinko luottaa siihen, ettÀ se on hÀnelle sitÀ mitÀ itse haluaa? Miksei ole tehnyt sellaista luonnostaan? Miksi nyt, kun sanoin, etten ole tyytyvÀinen? EntÀ jos joskus mies löytÀÀkin helpomman naisen, jota ei tartte miellyttÀÀ?
Ihastusta toisaalle on vaikeaa sammuttaa, koska helpointa se olisi etsimÀllÀ uusi rakkaus, mutta enhÀn mÀ voi, kun olen perheessÀ niin kiinni kuin olla ja voi.Siis miten niin et voi?
Jos itse et ole tyytyvÀinen mieheesi, eli jotain puuttuu teki se mitÀ tahansa.
Ja toinen yrittÀÀ enemmÀn kuin on valmis antamaan, vaikka ilmeisesti sinÀ kelpaat hÀnelle minkÀlaisena vain.
Ei kuulosta kovin terveeltÀ tilanteelta, jos ÀijÀsi joutuu yrittÀmÀÀn miellyttÀÀ sua ja siltikÀÀn se ei sulle riitÀ?
Ja kuitenkin pelkÀÀt sitten, ettÀ hÀn löytÀÀ jonkun toisen kun ei jaksa yrittÀÀ.... eiks puolisoiden pitÀisi olla omia itsejÀÀn pitkÀssÀ liitossa?
Etkö voi löytÀÀ sitÀ rakkautta siitÀ omasta perheestÀ/miehestÀ? YritÀ nyt edes, kun kerran olet hÀneen joskus ihastunut hÀnen ollessa oma itsensÀ!
MistÀ mÀ tiedÀn hÀnen silloin olleen oma itsensÀ? Jos vain nÀytti parhaat puolensa saadakseen minut?
En ollut hÀneen itse ihastunut vaan hÀn oli minuun enkÀ voinut saada miehiÀ, koska halusin romanttista rakkautta ja miehet panoseuraa, joten mun oli pakko ottaa tuo mies.Just just, ehkÀ tuon kuullen olisi aika siirtyÀ eteenpÀin?
Tuskin se miehesikÀÀn haluaa elÀÀ sun kanssa, jos tietÀisi ettÀ sinÀ vain sÀÀlistÀ sitÀ katselet..
Ainiin eihÀn sitÀ saa kertoa, vaan salassa voi ajatella ja tehdÀ mitÀ vain. Se on sen toisenkin hyvÀksi tehtyÀ...
Oon mÀ sen sille kertonut, siksihÀn se nyt koittaakin toimia niin, et mÀ olisin tyytyvÀinen. En tajua itsekÀÀn, miksei se tajua hÀipyÀ.
Toi on idioottimaista ajattelua, miksi se ei tajua hÀipyÀ. EhkÀ se rakastaa sua!
Sun marttyyrina elelevÀn pitÀisi tajuta lÀhteÀ, eikÀ kusettaa miestÀsi joka sentÀÀn yrittÀÀ tehdÀ jotain.
Unohtamisessa menee n. 8 kk - vuosi ja senkin jÀlkeen jokin asia saattaa aktivoida ainakin pienen kaipuun.
t: kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
EiköhÀn siellÀ (siis helvetissÀ) ole sen verran tekemistÀ, kun yrittÀÀ pitÀÀ itsensÀ viileÀnÀ siinÀ helteessÀ, ettÀ ne vanhat ihastukset unohtuvat.
Uskovaisen elÀmÀ on aina asteen rankempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EiköhÀn siellÀ (siis helvetissÀ) ole sen verran tekemistÀ, kun yrittÀÀ pitÀÀ itsensÀ viileÀnÀ siinÀ helteessÀ, ettÀ ne vanhat ihastukset unohtuvat.
Mieluummin uskon, vaikka en mikÀÀn himo uskovainen ole, ettÀ teoistaan saa vastata sitten tuolla puolen.
Oli se kuoleman jÀlkeinen "tapahtuma" mikÀ hyvÀnsÀ.
KÀyttÀydyn itse siten, ettÀ voin elÀÀ itseni kanssa eikÀ tarvi omatunnon kolkutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin uskon, vaikka en mikÀÀn himo uskovainen ole, ettÀ teoistaan saa vastata sitten tuolla puolen.
Oli se kuoleman jÀlkeinen "tapahtuma" mikÀ hyvÀnsÀ.
KÀyttÀydyn itse siten, ettÀ voin elÀÀ itseni kanssa eikÀ tarvi omatunnon kolkutella.
Plus kyllÀ sitÀ yleensÀ saa elÀmÀn aikanakin vastata teoistaan. Pahassa ja hyvÀssÀ.
Jos kumppanistaan ja parisuhteestaan todella vĂ€littÀÀ niin toimii suuntaan tai toiseen eikĂ€ vehtaa monen miehen (tai naisen) vĂ€lillĂ€. TĂ€llöin kun suurin todennĂ€köisyys on vain loukata kaikkia osapuolia eikĂ€ se ole reilua kenellekÀÀn. Onko oma suhde kiinni pitĂ€misen arvoinen? Jos on niin arvosta parisuhdettasi ja kunnioita kumppaniasi. ĂlĂ€ viestittele selĂ€n takana muille, sillĂ€ pahimmillaan tuhoat juuri sen mistĂ€ haluat pitÀÀ kiinni. KĂ€nnykkĂ€ kiinni ja huomio omalle suhteelle sekĂ€ perheelle.
Tietenkin on myös tilanteita, joissa nykyinen suhde ei vain enÀÀ toimi eikÀ sitÀ voi pakottaa toimimaan. Ihmiset muuttuvat, kasvavat erilleen, on eri arvomaailmat... syitÀ on monia. Harvassa on nykyÀÀn ihmiset, joilla on vain yksi sama kumppani elÀmÀnsÀ aikana. Mutta tÀllöinkin, jos vÀlittÀÀ sen hetkisestÀ kumppanista niin tulisi olla reilu eikÀ toimia selÀn takana vaan myöntÀÀ rehellisesti jos haluaa edetÀ erilleen.
TÀhÀn!