Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miten helvetissÀ unohdan ihastuksen?

Vierailija
22.02.2016 |

Sattuu niin 😱 Mulla on perhe ja todellakin pitĂ€is unohtaa. Oon viestitellut tuon ihastuksen kanssa ja toistaiseksi ainakaan muuta oo tehnyt.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitenhÀn joku voi ihastua ihmiseen, joka vonkaa varattua naista/miestÀ?

Plus sitten jos vielÀ se itsekin on varattu. Toki ymmÀrrÀn (jollain tasolla), jos kyseessÀ ns. seksisuhde ettÀ ei ole kiinnostunut itse ihmisestÀ vaan lÀhinnÀ sen varustuksesta.

Mutta sitten kun aletaan puhumaan tyyliin olen ihastunut viestittelyyn sen kanssa, todellako olet ihastunut ihmisestÀ joka on noin alhainen ettÀ vonkaa varattua?

Voisi kuvitella, ettÀ tÀssÀ vaiheessa miettisi jo jos kerran oma suhde ei toimi, ettÀ millaista tÀmÀn ihastuksen kanssa olisi esimerkiksi viiden vuoden pÀÀstÀ. Jos ihastuksen (toki sinunkin) ajatusmaailma on tyyliin tÀtÀ, ettÀ pettÀminen ja suhteen rikkominen on ok niin varmasti on tosi laadukkaasta ihmisestÀ kyse.

Suhteessa elÀjÀt, koettaisitte pitÀÀ ne ihastukset oman pÀÀnne sisÀllÀ. Jos on pakko tehdÀ jotain muutakin ja ottaa kontaktia tÀhÀn ihastukseen niin olkaa edes rehellisiÀ sille kotona olevalle puolisolle.

TÀssÀ kohdin moni miettii, ettÀ miksi kun eihÀn se tiedÀ niin ei se satukaan. Eli itsekÀstÀ ajattelua sulta, tosiasiassa ajattelet ettÀ sulle on parempi ja helpompi kÀhmiÀ salassa.

Varmasti rikastuttava tulevaisuus nykyisen puolisosi kanssa, kun salassa puuhastelet.

Paukut siihen omaan suhteeseen! Ja jos ei riitÀ/halua niin sitten otatte sen saakutin ERON.

Vierailija
22/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vaimoille ketkÀ kusette miestÀnne linssiin salassa.

Olkaa ylpeitÀ itsestÀnne, kun olette onnistuneet hÀpÀisemÀÀn avioliitossa antamanne lupaukset!

Eikun...

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Heikot paskiaiset... hohhoijaa

Vierailija
24/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille miehille ketkÀ kusetatte vaimoanne linssiin salassa.

Olkaa ylpeitÀ itsestÀnne, kun olette onnistuneet hÀpÀisemÀÀn avioliitossa antamanne lupaukset!

Eikun...

Mieshorot...😁

Vierailija
25/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ sitÀ vÀkisinkin pitkÀssÀ suhteessa tulee ihastumisia, eri asia tekeekö asialle mitÀÀn. KyllÀ se menee ohi..

Vierailija
26/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naishoro, mieshoro, horo kuin horo.

En itse haluaisi elÀÀ hetkeÀkÀÀn sellaisen puolison kanssa joka salassa viestittelee ihastuksensa kanssa.

Ihastumiset sinÀllÀÀn ymmÀrtÀÀ, kun minkÀ sitÀ tunteilleen voi, mutta se ettÀ oikein jatkat ihastumisen piirittÀmistÀ ja haet lisÀÀ huomiota jne jne vÀÀrin.

Sitten on pokkaa elÀÀ muka onnellisena ja rakastavana puolisonsa kanssa. Hyi yök kun syljettÀÀ!

SiinÀ itse luottaa satasella puolisoonsa ja todellisuudessa tÀÀ ihastuja/pettÀjÀ tuskin sua hÀdÀn hetkellÀ jeesaisi vaan menisi ihastujan puolelle.

EttÀ siinÀ ajatuksen aihetta niille jotka marttyyrina elelee suhteessa ja salassa pettÀÀ (vaikka nyt vain viestittelyllÀ ihastuksen kanssa). Annatte sen joka teitÀ rakastaa ja ehkÀ itse olette joskus rakastaneet elÀÀ valheellisessa todellisuudessa, luottaa sokeana ja siellÀ sitten se toinen kusettaa minkÀ ehtii.

Vierailija
27/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jatkona edelliseen, vaan eihÀn se tiedÀ kun salassa....

Oksettaa! Erotkaa heikot ihastujat ja puolisoidenne luottamuksen pettÀneet.

TÀytyy olla aika sairas ihminen mieleltÀÀn jos toi ei sitten omaa omaatuntoa kolkuttele.

Onneksi on kivaa ja ihanaa olla ihastunut, hihihihii!

Vierailija
28/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

uppaa

Vierailija
29/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lopeta yhteydenpito ja keksi sen tilalle muuta tekemistĂ€. Alussa saattaa tuntua tuskaiselta, mutta ihastus kyllĂ€ unohtuu vĂ€hitellen. ViimeistÀÀn sitten kun ihastut johonkin toiseen. 

Vierailija
30/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lopeta kaikki yhteydenpito, poista numero ja kontaktit somesta. Voisi myös toimia jos kerrot itsestÀsi ihastuksellesi jotain (keksittyÀ) sellaista, joka saa hÀnet inhoamaan sinua/katkaisemaan yhteydenpidon.

Olin itse jokin aika sitten samassa tilanteessa, olin lÀhentynyt aivan liikaa työkaverini kanssa ja ihastus oli molemminpuolinen. PÀÀtin haluavani kuitenkin oman mieheni ja katkaisin yhteydenpidon. JÀrjestelin asiat niin, ettemme tapaa enÀÀ töissÀ ja jÀrjestin kivaa tekemistÀ oman puolisoni kanssa. Nyt voin jo ajatella ettÀ huh, ohi meni ja onneksi en alkanut sÀÀtÀÀ mitÀÀn!

Vierailija
31/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MiettikÀÀ mitĂ€ teette. Mun mies petti ,pidempi suhde joka paljastu. Nyt oon niin rikki. Ollaan jatkettu yhdessĂ€ mutta toisen teko silti niin hirveĂ€ loukkaus. En nuku kunnolla,kauhea ahdistus 24h. MĂ€ en ikinĂ€ loukkais toista nĂ€in ja mun mieskin sen tietÀÀ. 

Vierailija
32/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toi onkin se pahin asia, miten voit elÀÀ valheesi kanssa kun tiedÀt ettÀ puolisosi luottaa suhun sata pinnaa?

Ja jos taas viestittely ihastustasi ja tekojasi vÀhÀttelet, niin mietipÀ miksi sitÀ salassa teet?

Toivon todellakin, ettÀ kaikki salassa asioitaan puolisolta tekevÀt jÀisivÀt kiinni tai itse kertoisivat petoksensa. ErÀs henkilö on joskus mulle opettanut, ettÀ edes valkoiset valheet ei ole sallittuja rakkaitaan kohtaan. Arvostan tÀtÀ henkilöÀ todella korkealle ja luotan hÀneen kuin muuriin.

EthÀn sÀ nyt jumalauta mulle tee noin, hÀ!

Vierailija
33/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀkin olen perheellinen ja rakastunut toiseen. On todella vaikeaa unohtaa, vaikka suhteesta ei tullut mitÀÀn, koska se osoitti viat nykysuhteessa. Haluaisin enemmÀn kuin saan, mutta en ota eroa, koska mieheni on hyvÀ mies ja jopa yrittÀÀ nyt antaa mulle sitÀ, mitÀ en ole tÀhÀn asti saanut. Mutta kun tuntuu, ettÀ hÀn joutuu yrittÀmÀÀn, voinko luottaa siihen, ettÀ se on hÀnelle sitÀ mitÀ itse haluaa? Miksei ole tehnyt sellaista luonnostaan? Miksi nyt, kun sanoin, etten ole tyytyvÀinen? EntÀ jos joskus mies löytÀÀkin helpomman naisen, jota ei tartte miellyttÀÀ?

Ihastusta toisaalle on vaikeaa sammuttaa, koska helpointa se olisi etsimÀllÀ uusi rakkaus, mutta enhÀn mÀ voi, kun olen perheessÀ niin kiinni kuin olla ja voi.

Vierailija
34/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisiko tÀÀllÀ mulle joku varattu joka alkaisi viestittelee ihastuneena?

Vierailija
35/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀkin olen perheellinen ja rakastunut toiseen. On todella vaikeaa unohtaa, vaikka suhteesta ei tullut mitÀÀn, koska se osoitti viat nykysuhteessa. Haluaisin enemmÀn kuin saan, mutta en ota eroa, koska mieheni on hyvÀ mies ja jopa yrittÀÀ nyt antaa mulle sitÀ, mitÀ en ole tÀhÀn asti saanut. Mutta kun tuntuu, ettÀ hÀn joutuu yrittÀmÀÀn, voinko luottaa siihen, ettÀ se on hÀnelle sitÀ mitÀ itse haluaa? Miksei ole tehnyt sellaista luonnostaan? Miksi nyt, kun sanoin, etten ole tyytyvÀinen? EntÀ jos joskus mies löytÀÀkin helpomman naisen, jota ei tartte miellyttÀÀ?

Ihastusta toisaalle on vaikeaa sammuttaa, koska helpointa se olisi etsimÀllÀ uusi rakkaus, mutta enhÀn mÀ voi, kun olen perheessÀ niin kiinni kuin olla ja voi.

Siis miten niin et voi?

Jos itse et ole tyytyvÀinen mieheesi, eli jotain puuttuu teki se mitÀ tahansa.

Ja toinen yrittÀÀ enemmÀn kuin on valmis antamaan, vaikka ilmeisesti sinÀ kelpaat hÀnelle minkÀlaisena vain.

Ei kuulosta kovin terveeltÀ tilanteelta, jos ÀijÀsi joutuu yrittÀmÀÀn miellyttÀÀ sua ja siltikÀÀn se ei sulle riitÀ?

Ja kuitenkin pelkÀÀt sitten, ettÀ hÀn löytÀÀ jonkun toisen kun ei jaksa yrittÀÀ.... eiks puolisoiden pitÀisi olla omia itsejÀÀn pitkÀssÀ liitossa?

Etkö voi löytÀÀ sitÀ rakkautta siitÀ omasta perheestÀ/miehestÀ? YritÀ nyt edes, kun kerran olet hÀneen joskus ihastunut hÀnen ollessa oma itsensÀ!

Vierailija
36/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta kaikki yhteydenpito, poista numero ja kontaktit somesta. Voisi myös toimia jos kerrot itsestÀsi ihastuksellesi jotain (keksittyÀ) sellaista, joka saa hÀnet inhoamaan sinua/katkaisemaan yhteydenpidon.

Olin itse jokin aika sitten samassa tilanteessa, olin lÀhentynyt aivan liikaa työkaverini kanssa ja ihastus oli molemminpuolinen. PÀÀtin haluavani kuitenkin oman mieheni ja katkaisin yhteydenpidon. JÀrjestelin asiat niin, ettemme tapaa enÀÀ töissÀ ja jÀrjestin kivaa tekemistÀ oman puolisoni kanssa. Nyt voin jo ajatella ettÀ huh, ohi meni ja onneksi en alkanut sÀÀtÀÀ mitÀÀn!

Eli et ollut oikeasti ihastunut, kun halusitkin oman miehesi.

Vierailija
37/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin et voi?

Ja toinen yrittÀÀ enemmÀn kuin on valmis antamaan, vaikka ilmeisesti sinÀ kelpaat hÀnelle minkÀlaisena vain.

Ei kuulosta kovin terveeltÀ tilanteelta, jos ÀijÀsi joutuu yrittÀmÀÀn miellyttÀÀ sua ja siltikÀÀn se ei sulle riitÀ?

Ja kuitenkin pelkÀÀt sitten, ettÀ hÀn löytÀÀ jonkun toisen kun ei jaksa yrittÀÀ.... eiks puolisoiden pitÀisi olla omia itsejÀÀn pitkÀssÀ liitossa?

Etkö voi löytÀÀ sitÀ rakkautta siitÀ omasta perheestÀ/miehestÀ? YritÀ nyt edes, kun kerran olet hÀneen joskus ihastunut hÀnen ollessa oma itsensÀ!

MistÀ mÀ tiedÀn hÀnen silloin olleen oma itsensÀ? Jos vain nÀytti parhaat puolensa saadakseen minut?

En ollut hÀneen itse ihastunut vaan hÀn oli minuun enkÀ voinut saada miehiÀ, koska halusin romanttista rakkautta ja miehet panoseuraa, joten mun oli pakko ottaa tuo mies.

Vierailija
38/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin et voi?

MistÀ mÀ tiedÀn hÀnen silloin olleen oma itsensÀ? Jos vain nÀytti parhaat puolensa saadakseen minut?

En ollut hÀneen itse ihastunut vaan hÀn oli minuun enkÀ voinut saada miehiÀ, koska halusin romanttista rakkautta ja miehet panoseuraa, joten mun oli pakko ottaa tuo mies.

Just just, ehkÀ tuon kuullen olisi aika siirtyÀ eteenpÀin?

Tuskin se miehesikÀÀn haluaa elÀÀ sun kanssa, jos tietÀisi ettÀ sinÀ vain sÀÀlistÀ sitÀ katselet..

Ainiin eihÀn sitÀ saa kertoa, vaan salassa voi ajatella ja tehdÀ mitÀ vain. Se on sen toisenkin hyvÀksi tehtyÀ...

Vierailija
39/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin et voi?

Just just, ehkÀ tuon kuullen olisi aika siirtyÀ eteenpÀin?

Tuskin se miehesikÀÀn haluaa elÀÀ sun kanssa, jos tietÀisi ettÀ sinÀ vain sÀÀlistÀ sitÀ katselet..

Ainiin eihÀn sitÀ saa kertoa, vaan salassa voi ajatella ja tehdÀ mitÀ vain. Se on sen toisenkin hyvÀksi tehtyÀ...

Oon mÀ sen sille kertonut, siksihÀn se nyt koittaakin toimia niin, et mÀ olisin tyytyvÀinen. En tajua itsekÀÀn, miksei se tajua hÀipyÀ.

Vierailija
40/47 |
23.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EiköhÀn siellÀ (siis helvetissÀ) ole sen verran tekemistÀ, kun yrittÀÀ pitÀÀ itsensÀ viileÀnÀ siinÀ helteessÀ, ettÀ ne vanhat ihastukset unohtuvat.