Jenkit taitavat saada ensimmäisen naispresidentin
Kommentit (46)
Clintonskahan on valmistautunut jo ainakin ulkoisesti edustaviin kuviin, sillä on selvästi käynyt kiristyttämässä naamanahkaansa. Ei se noin sileänaamainen vielä vähän aikaa sitten ollut.
Vierailija kirjoitti:
Clintonskahan on valmistautunut jo ainakin ulkoisesti edustaviin kuviin, sillä on selvästi käynyt kiristyttämässä naamanahkaansa. Ei se noin sileänaamainen vielä vähän aikaa sitten ollut.
Juu, äijät näyttää joltain käärmeöljy myyjiltä, naisilla naama täynnä botoxia, amerikkalainen unelma. Luultavasti kaikki ovat psykopaatteja.
Eija Riitta Korhola; poliitiikka vetää puoleensa myös psykopaatteja. Hillary on psykopaatti ja sosiopaatti, vaikuttaa täysin tunteettomalta robotilta.
Oletteko kuulleet huhua, että Trump lähti kisaan, koska häntä houkuteltiin mukaan? Houkuttelija oli mies, joka tuntee Valkoisen talon. Bill Clinton. Hän halusi republikaaneille niin tolkuttoman ehdokkaan, että Hillary menee ihan heittämällä voittoon. Mutta jos niin käy, että BC tekikin Trumpista pressan, niin...
Nainen maailman supervallan nro 1 johtoon? Jo Suomessa naispresidentti sai asioita sotkettua aivan pirusti joten USA:ssa olisi katastrofin ainekset ilmassa mikäli niin käy.
Vierailija kirjoitti:
Sanders on nuorten iso suosikki, jopa 80-90 % nuorista kannattaa häntä monissa osavaltioissa ja luulen, että jos suomalaiset tuntisivat hänen politiikkansa ja asiat mitä hän ajaa olisi hän myös suomalaisten suosikki.
Sanders olisi paras ehdokas diktaattoriksi, mutta mahtaako saada ajamiaan asioita läpi presidenttinä. Clinton taas olisi hyvä vaihtoehto presidentiksi pelkästään sukupuolensa vuoksi, vaikka olisikin hänen politiikkaansa vastaan. Ennen pitkää Yhdysvaltoihin on saatava naispresidentti, koska sillä on suuri ideologinen merkitys tasa-arvon kannalta, että läntisen maailman talousveturin ja "maailmanpoliisin" johdossa on nainen. Paljon suurempi merkitys kuin naishahmojen repliikkien määrällä Hollywood-elokuvissa.
ketä kiinnostaa? USA on perseestä
Itse kannatan Sandersia, joka tosiaan on varsinkin nuorten suosiossa :) Harmi vaan että nuoret ei oikeen innostu äänestämisestä ja sehän vaan auttaa vastapuolen ehdokkaita. Huoh.
Mieluummin valitsisin Hillaryn kuin jonkun Republikaanin, mutta ei kyllä kamalasti tämänkään jutut vakuuta. Edustaa vain eliittiä.
Trump ei ole vielä voittanut edes esivaaleja. Uusimmassa esivaalissa hänellä oli joku alle 10% ero Rubioon, mutta Jeb Bush jäi kisasta pois ja sen äänet (noin 8%) on nyt jaossa muille. Rubio on puolueen johdon suosikki ja sillä on suurin budjetti. Jebin äänestäjät kannattaa ehkä ennemmin Rubiota kuin Trumpia. Trump voi vielä hävitä. Ensi yönä tulee seuraavan esivaalin tulokset, ja 2.3. aamuyöllä supertiistain tulokset, jolloin peli voi ratketa.
Myöskään Hillary ei ole voittanut vielä mitään. Itse asiassa sillä on vähemmän ääniä tähän mennessä kuin Sandersilla.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin Trump kuin Clinton.
Luotan talousmieheen enemmän. Ei ole sodankäynti ensimmäisenä mielessä, kuten ehkä naisella jonka pitää näyttää että on valmis koviin ratkaisuihin.
Mikä ihmeen talousmies? Jos jollain on rahaa, se ei vielä anna tähän titteliin aihetta. Jos Trump olisi vain istunut perimänsä omaisuuden päällä koko tämän ajan, sitä olisi paljon enemmän kuin nyt. Pätäkkää riittää, mutta varsin tappiollisesti se on vuosien varrella sijoitettu. PS. Rahamiehethän Yhdysvalloissa ovat nimenomaan sotia ajaneet. Myös johtavia poliitikkoja on ollut aseteollisuuden lähipiirissä ja hyötyjinä.
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon kuin Amerikassa onkin vikaa, toivon pelkkää hyvää amerikkalaisille ja parasta mahdollista presidenttiä maalle, ja hän on nainen.
Nainenko ihan vaan siksi, että on nainen? Hillarystä ei ole mitään hyvää sanottavaa, pahaa, siis pahaa kylläkin. Seuraatko lainkaan oikeasti USA:n politiikkaa, vai oletko vain niitä femakkoja, joiden mielestä huono ja vaarallinen nainen on presidenttinä parempi kuin kuka tahansa mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin Trump kuin Clinton.
Luotan talousmieheen enemmän. Ei ole sodankäynti ensimmäisenä mielessä, kuten ehkä naisella jonka pitää näyttää että on valmis koviin ratkaisuihin.
Samaa mieltä. Naisella menee puurot ja vellit sekaisin kun pitää "näyttää". Sitten sitä onkin kova asiassa, jossa ei pitäisi olla ja pehmoilee taas asiassa missä pitäisi pystyä olemaan jämäkkä ja järkevä. Toisiin asioihin sotkee liikaakin tunnetta ja toisissa asioissa menee pelottavalla kylmyydellä. Yleensä nämä menee sitten juuri väärinpäin.
Tuo on totta. Eikä se tarkoita sitä että nainen olisi lähtökohtaisesti mitenkään miestä huonompi tai parempi, nainen ja mies ovat erilaisia ihan niin kuin pitääkin. Se vaan on huonompi homma, että nainen ampuu herkemmin tykillä kärpästä ihan vain siksi ettei olisi omasta mielestään munaton nössö. Toisaalta sitten taas joissain asioissa iskee hoivavietti päälle, eikä päätöksiä tehdä puhtaasti järjellä. Onhan se nyt nähty Euroopassakin mitä vaihdevuosi-iän ylittänyt nainen saa pahimmillaan aikaan. Joko se on idioottimaista pehmoilua tai sitten Merkel on saatu ostettua. Yhtä kaikki, saksalaisten (tai eurooppalaisten) etua tuo nainen ei aja vaikka se on se homma mihin se on valittu. Pelottava ajatus että jenkeillä olisi samanlainen matami.
Miksi vielä nykyaikana jauhetaan sukupuolesta, toihan on aivan hirvee ämmä, hyi ! Ei ihme, jos nuoret vihaa tota, ei kyllä minussakaan kovin lämpimiä ajatuksia herätä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen maailman supervallan nro 1 johtoon? Jo Suomessa naispresidentti sai asioita sotkettua aivan pirusti joten USA:ssa olisi katastrofin ainekset ilmassa mikäli niin käy.
Mietipä eurooppaa. Ei kukaan täysijärkinen anna tuollaisia lausuntoja muin Merkel ja ole moinen tuuliviiri.. saksa ottaa kaikki tulijat, ei ylärajaa ja hetken päästä lyödäänkin raja kiinni itävaltaan kun tulijoita onkin liikaa. Siinä sitä sitten ollaan, jos Hillary ja Angela on vallankahvassa. Eurooppaa johtaa nainen ja usaa johtaa nainen.. Apua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vielä nykyaikana jauhetaan sukupuolesta, toihan on aivan hirvee ämmä, hyi ! Ei ihme, jos nuoret vihaa tota, ei kyllä minussakaan kovin lämpimiä ajatuksia herätä.
Jokaiseen hommaan pitää valita pätevin, ei sopivinta. Eikö naiset itse ymmärrä, että nämä sukupuolikiintiöt aiheuttaa juurikin niitä puheita ja epäilyjä naisten pätevyydestä, koska niiden takia usein joudutaan valitsemaan se sopivin ihan vain siksi että pätevimmällä on munat? Ajatuksena ehkä ihan kaunis, mutta kyllä sillä naiset ampuu itseään nilkkaan. Kaikki samalle viivalle, viis siitä mitä haarovälissä on.
Meillä oli yks päivä puhetta jenkki vaihtarin kanssa tästä aiheesta. Hän sanoi ettei aio äänestää, koska mitä iloa on valita kolmesta eri paskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vielä nykyaikana jauhetaan sukupuolesta, toihan on aivan hirvee ämmä, hyi ! Ei ihme, jos nuoret vihaa tota, ei kyllä minussakaan kovin lämpimiä ajatuksia herätä.
Jokaiseen hommaan pitää valita pätevin, ei sopivinta. Eikö naiset itse ymmärrä, että nämä sukupuolikiintiöt aiheuttaa juurikin niitä puheita ja epäilyjä naisten pätevyydestä, koska niiden takia usein joudutaan valitsemaan se sopivin ihan vain siksi että pätevimmällä on munat? Ajatuksena ehkä ihan kaunis, mutta kyllä sillä naiset ampuu itseään nilkkaan. Kaikki samalle viivalle, viis siitä mitä haarovälissä on.
Olen samaa mieltä, mutta totuuden nimessä huipulle pyrkivät miehet kyllä hyötyvät nykytilanteesta, jossa heidät nähdään luontaisesti parempina johtajina osittain siksi, että miehet ovat yliedustettuna johtajien keskuudessa. Mielikuvat siis ruokkivat heidän pääsyään yhteiskunnan huipulle ja toisaalta heidän pääsynsä sinne ruokkii mielikuvia. En pitäisi suurenakaan yllätyksenä, jos jenkkipressa valittaisiin sukupuolen perusteella nykytilanteessa, jossa läntinen maailma on kiinnostunut lähinnä naisten asemasta yhteiskunnassa. Presidenttiä kun ei koskaan valita pätevyyden perusteella (pätevimmät ihmiset eivät ole poliitikkoja) vaan sopivuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vielä nykyaikana jauhetaan sukupuolesta, toihan on aivan hirvee ämmä, hyi ! Ei ihme, jos nuoret vihaa tota, ei kyllä minussakaan kovin lämpimiä ajatuksia herätä.
Jokaiseen hommaan pitää valita pätevin, ei sopivinta. Eikö naiset itse ymmärrä, että nämä sukupuolikiintiöt aiheuttaa juurikin niitä puheita ja epäilyjä naisten pätevyydestä, koska niiden takia usein joudutaan valitsemaan se sopivin ihan vain siksi että pätevimmällä on munat? Ajatuksena ehkä ihan kaunis, mutta kyllä sillä naiset ampuu itseään nilkkaan. Kaikki samalle viivalle, viis siitä mitä haarovälissä on.
Olen samaa mieltä, mutta totuuden nimessä huipulle pyrkivät miehet kyllä hyötyvät nykytilanteesta, jossa heidät nähdään luontaisesti parempina johtajina osittain siksi, että miehet ovat yliedustettuna johtajien keskuudessa. Mielikuvat siis ruokkivat heidän pääsyään yhteiskunnan huipulle ja toisaalta heidän pääsynsä sinne ruokkii mielikuvia. En pitäisi suurenakaan yllätyksenä, jos jenkkipressa valittaisiin sukupuolen perusteella nykytilanteessa, jossa läntinen maailma on kiinnostunut lähinnä naisten asemasta yhteiskunnassa. Presidenttiä kun ei koskaan valita pätevyyden perusteella (pätevimmät ihmiset eivät ole poliitikkoja) vaan sopivuuden.
En tiedä mitään typerämpää syytä äänestää jotain kun sukupuoli, keksin tuhat muuta parempaa syytä miksi äänestän jotain kun hänen sukupuolensa, olen äänestänyt miehiä ja naisia. Joka vaaleissa otan selvää ehdokkaan taustoista, hänen maailmankuvasta, mielipiteistä ja minkälaista politiikkaa hän ajaa ja mitkä hänen arvonsa ovat. Sukupuoli on minun listalla jossain häntäpäässä sen vaikutuksesta minun äänestyspäätökseen.
Vierailija kirjoitti:
Trump ei ole vielä voittanut edes esivaaleja. Uusimmassa esivaalissa hänellä oli joku alle 10% ero Rubioon, mutta Jeb Bush jäi kisasta pois ja sen äänet (noin 8%) on nyt jaossa muille. Rubio on puolueen johdon suosikki ja sillä on suurin budjetti. Jebin äänestäjät kannattaa ehkä ennemmin Rubiota kuin Trumpia. Trump voi vielä hävitä. Ensi yönä tulee seuraavan esivaalin tulokset, ja 2.3. aamuyöllä supertiistain tulokset, jolloin peli voi ratketa.
Myöskään Hillary ei ole voittanut vielä mitään. Itse asiassa sillä on vähemmän ääniä tähän mennessä kuin Sandersilla.
11%-yks oli Trumpin ja Rubion ero uusimmassa esivaalissa. Jeb sai 8%, eli sen mukaan ei riitä vaikka koko Bushin potti siirtyisi Rubiolle. Mut tilannehan vaihtelee eri osavaltioissa. Aamulla tiedetään seuraava tulos.
Ei ole. Rahamiehet päättää.