Jenkit taitavat saada ensimmäisen naispresidentin
Kommentit (46)
Trump on uhkeista muodoistaan ja laitetusta tukastaa huolimatta mies.
Vierailija kirjoitti:
Trump on uhkeista muodoistaan ja laitetusta tukastaa huolimatta mies.
Jotain tällaista minäkin olin tulossa toteamaan...
Saas nähdä, Sandersilla on vielä sanansa sanottavana. Tuskasta tulee tuonkin presidenttiydestä jos valitaan, jopa tuskaisempaa kun Obamalla. Vaikka presidentillä onkin paljon valtaa, niin vaikeaa on yksin saada mitään läpi ilman edustajainhuoneen ja senaatin siunausta.
Mistä alapeukku, seuraan Usan politiikkaa ja kyllä Obaman aika on jo näyttänyt kuinka halutessaan kongressi voi torpata kaiken ja aikamoista vääntöä että on saanut mitään isoja uudistuksia aikaan jos ei vaikka republikaaneja satu miellyttämään.
Älkää nyt kuvitelko, että presidentti on joku diktaattori tuossa maassa, hyvin kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Trump on uhkeista muodoistaan ja laitetusta tukastaa huolimatta mies.
Haha! :'D
Mutta alkuperäiseen: toivottavasti näin käy! Ainoa selväjärkinen tuosta porukasta.
Niin paljon kuin Amerikassa onkin vikaa, toivon pelkkää hyvää amerikkalaisille ja parasta mahdollista presidenttiä maalle, ja hän on nainen.
Se naispresidenttiys olisi ihan hyvä saada jossain vaiheessa pois päiväjärjestyksestä tosiaan. Trumpista en oikein osaa kuvitella tulevan presidenttiä, vaikka mahdollista sekin on. Suomessa oli joskus selvä sosiaalinen tilaus naispressalle kun ensiksi galluppeja johti Rehnin Ellu, sitten Uosukiasen Riitta ja lopuksi valittiin Haloska. Näin sanoi vastaehdokas Esko Aho ja todellakin oli oikeassa.
Enpä tiedä.. koko USA vihaa Hillarya. Ja nuoret etenkin hehkuttaa Bernietä, vaikka se ikäloppu onkin. Tai sitten se on oikeesti Trump (jossa tapauksessa luoja heitä todellakin auttakoon...)
Sanders on nuorten iso suosikki, jopa 80-90 % nuorista kannattaa häntä monissa osavaltioissa ja luulen, että jos suomalaiset tuntisivat hänen politiikkansa ja asiat mitä hän ajaa olisi hän myös suomalaisten suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Se naispresidenttiys olisi ihan hyvä saada jossain vaiheessa pois päiväjärjestyksestä tosiaan. Trumpista en oikein osaa kuvitella tulevan presidenttiä, vaikka mahdollista sekin on. Suomessa oli joskus selvä sosiaalinen tilaus naispressalle kun ensiksi galluppeja johti Rehnin Ellu, sitten Uosukiasen Riitta ja lopuksi valittiin Haloska. Näin sanoi vastaehdokas Esko Aho ja todellakin oli oikeassa.
En ymmärrä mikä siinä on niin tärkeää, ei hän nauti edes jenkeissä naisten keskuudessa mitään ylenpalttista suosiota, hän edustaa eliittiä ja valtaapitäviä. Lähinnä vanhempien ihmisten suosikki ja mitään muutosta hän ei myöskään edusta.
Huomaa, että Suomessa ei kauheasti tiedetä tai seurata näitä vaaleja. Ainoa mitä tiedetään on se, että Hillary on nainen ja se on tosi hieno juttu mukamas, kyllä moni haluaisi aitoa muutosta ja sitä Hillary ei edusta ei edes kovin monen naisen mielestä, nuorista nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanders on nuorten iso suosikki, jopa 80-90 % nuorista kannattaa häntä monissa osavaltioissa ja luulen, että jos suomalaiset tuntisivat hänen politiikkansa ja asiat mitä hän ajaa olisi hän myös suomalaisten suosikki.
Jep, sehän on moneen otteeseen kehunut Pohjoismaiden (tosin ei Suomen :D) terveyspalveluita ja hyvinvointivaltioita. Vastustajat leimaa Sandersin sosialistiksi. Harmi ettei tyyppi oo pikkuisen nuorempi; silloin siitä tulisi ihan heittämällä usan seuraava presidentti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se naispresidenttiys olisi ihan hyvä saada jossain vaiheessa pois päiväjärjestyksestä tosiaan. Trumpista en oikein osaa kuvitella tulevan presidenttiä, vaikka mahdollista sekin on. Suomessa oli joskus selvä sosiaalinen tilaus naispressalle kun ensiksi galluppeja johti Rehnin Ellu, sitten Uosukiasen Riitta ja lopuksi valittiin Haloska. Näin sanoi vastaehdokas Esko Aho ja todellakin oli oikeassa.
En ymmärrä mikä siinä on niin tärkeää, ei hän nauti edes jenkeissä naisten keskuudessa mitään ylenpalttista suosiota, hän edustaa eliittiä ja valtaapitäviä. Lähinnä vanhempien ihmisten suosikki ja mitään muutosta hän ei myöskään edusta.
Huomaa, että Suomessa ei kauheasti tiedetä tai seurata näitä vaaleja. Ainoa mitä tiedetään on se, että Hillary on nainen ja se on tosi hieno juttu mukamas, kyllä moni haluaisi aitoa muutosta ja sitä Hillary ei edusta ei edes kovin monen naisen mielestä, nuorista nyt puhumattakaan.
No se on Hillaryn "ticket" aivan ilmiselvästi. Kyllähän se on useasti sitä ekaa naispresidenttiyttä toitottanut. Verrattain ahneelta vaikuttaa ja ei puhunut totta valtavista puhepalkkioistaan.
http://www.huffingtonpost.com/les-leopold/hillary-not-truthful-abou_b_9…
Jos se nyt vaikka tällä kerralla valittaisiin niin sitten voi huoletta taas valita toiset 40+ miespressaa. Se pitää vaan saada pois päiväjärjestyksestä. En sano, että se on nyt mutta niissä on kaikissa jotain vikaa. Perinteisestihän se joukko joka ei voisi ikinä Hillarya äänestää on suuri.
Ennemmin Trump kuin Clinton.
Luotan talousmieheen enemmän. Ei ole sodankäynti ensimmäisenä mielessä, kuten ehkä naisella jonka pitää näyttää että on valmis koviin ratkaisuihin.
Minua kiinnostaisi enemmän ehdokkaan mielipiteet ja mahdolliset tulevat päätökset, eikä mikä hänen pöksyistään löytyy. Hillary olisi vain jatke Obaman hallitukselle, joka ei saisi suurimmaksi osaksi mitään aikaan ja palvelisi Goldman Sach:in ja WallStreet:in tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se naispresidenttiys olisi ihan hyvä saada jossain vaiheessa pois päiväjärjestyksestä tosiaan. Trumpista en oikein osaa kuvitella tulevan presidenttiä, vaikka mahdollista sekin on. Suomessa oli joskus selvä sosiaalinen tilaus naispressalle kun ensiksi galluppeja johti Rehnin Ellu, sitten Uosukiasen Riitta ja lopuksi valittiin Haloska. Näin sanoi vastaehdokas Esko Aho ja todellakin oli oikeassa.
En ymmärrä mikä siinä on niin tärkeää, ei hän nauti edes jenkeissä naisten keskuudessa mitään ylenpalttista suosiota, hän edustaa eliittiä ja valtaapitäviä. Lähinnä vanhempien ihmisten suosikki ja mitään muutosta hän ei myöskään edusta.
Huomaa, että Suomessa ei kauheasti tiedetä tai seurata näitä vaaleja. Ainoa mitä tiedetään on se, että Hillary on nainen ja se on tosi hieno juttu mukamas, kyllä moni haluaisi aitoa muutosta ja sitä Hillary ei edusta ei edes kovin monen naisen mielestä, nuorista nyt puhumattakaan.
No se on Hillaryn "ticket" aivan ilmiselvästi. Kyllähän se on useasti sitä ekaa naispresidenttiyttä toitottanut. Verrattain ahneelta vaikuttaa ja ei puhunut totta valtavista puhepalkkioistaan.
http://www.huffingtonpost.com/les-leopold/hillary-not-truthful-abou_b_9…
Jos se nyt vaikka tällä kerralla valittaisiin niin sitten voi huoletta taas valita toiset 40+ miespressaa. Se pitää vaan saada pois päiväjärjestyksestä. En sano, että se on nyt mutta niissä on kaikissa jotain vikaa. Perinteisestihän se joukko joka ei voisi ikinä Hillarya äänestää on suuri.
Sanders sai melkein 60% naisäänistäkin yhdessä esivaalissa, miksi naisten pitäisi häntä äänestää jos eivät kannata hänen politiikkaansa. Lisäksi moni ajattelee, että hän on sitä samaa skeidaa jota on nyt nähty jo vuosikymmeniä, ihmiset tekee valintoja muidenkin asioiden perusteella kun sukupuolen. Nuoret melkein vihaavat tuota naista, niin miehet kun naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin Trump kuin Clinton.
Luotan talousmieheen enemmän. Ei ole sodankäynti ensimmäisenä mielessä, kuten ehkä naisella jonka pitää näyttää että on valmis koviin ratkaisuihin.
Samaa mieltä. Naisella menee puurot ja vellit sekaisin kun pitää "näyttää". Sitten sitä onkin kova asiassa, jossa ei pitäisi olla ja pehmoilee taas asiassa missä pitäisi pystyä olemaan jämäkkä ja järkevä. Toisiin asioihin sotkee liikaakin tunnetta ja toisissa asioissa menee pelottavalla kylmyydellä. Yleensä nämä menee sitten juuri väärinpäin.
Oijjoij teitä yksinkertaisia lampaita, luulette että presidentillä on jotain väliä. Presidentti ei ole muuta kuin nukke joka antaa tiedoksiannon, se on ihan jotkut muut henkilöt ketkä päättää mitä tehdään, miten tehdään ja milloin tehdään. Ei sillä ole väliä vaikka Justin Bieber tai laatikkopää cheek olisi presidenttinä. Hohhoijjaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Oijjoij teitä yksinkertaisia lampaita, luulette että presidentillä on jotain väliä. Presidentti ei ole muuta kuin nukke joka antaa tiedoksiannon, se on ihan jotkut muut henkilöt ketkä päättää mitä tehdään, miten tehdään ja milloin tehdään. Ei sillä ole väliä vaikka Justin Bieber tai laatikkopää cheek olisi presidenttinä. Hohhoijjaa vaan.
On presidentillä valtaa, mutta ei niin paljon kuin moni suomalainen luulee. En todellakaan odota mitään helppoa presidenttiyttä jos Hillary valitaan, saa kyllä tapella ihan koko rahan edestä, että saa mitään merkittävää aikaan.
Cool