Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään mammalla 9v lapsensa isä hukassa?

Vierailija
22.02.2016 |

Tälläin vähä nolo kysymys mut ajoittain harmittaa ja vaivaa mieltä kun tiedän että 9 vuotta sitten mulle syntyi tytär jota en ole ikinä nähnyt enkä muista äitinsä nimee enkä mitään... Oliskohan täällä ketään mammaa jolta olis 9v tyttö ilman isukkia? Jeppis85

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva jos joku ilmottautuis, on ihan tositarina. Ap

Vierailija
2/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait tietää tyttärestäsi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis 15v poika joka odottaa yhteydenottoa. Mun nimi ja numero on samat kuin silloin 2000.

Vierailija
4/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et muka muista naisen nimeä? Syntyykö sulle vieraiden naisten kanssa lapsia jatkuvana virtana, että alkupään naisten nimetkin unohtuu?

Vierailija
5/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko mistä nainen oli kotoisin?

Vierailija
6/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumalaut mä en ole sulle mikään mamma

Vierailija
7/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys iltapäivälehdistöön. Saat asiallesi enemmän julkisuutta ja mahdollisuudet löytää tyttäresi kasvavat. Onnea matkaan, toivottavasti tapaatte!

Vierailija
8/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt en ymmärrä. Onha se mamma kuitenki synnyttäny sen jossain vaiheessa?? Miten ei voi tietää äidistä mitään...

Vierailija
9/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt en ymmärrä. Onha se mamma kuitenki synnyttäny sen jossain vaiheessa?? Miten ei voi tietää äidistä mitään...

Mun moka. En osannut lukea että ei ole tavannut tytärtään...

Vierailija
10/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nyt on niin tavattoman vaikeaa uskoa todeksi? Olihan siinä teiniäitiohjelmassakin se äiti, joka ei tiennyt lapsensa isää. Niin joku teinipoika ollut kerran jonkun kanssa ja lapsi saanut alkunsa, poika ilmoittanut ettei halua olla missään tekemisissä asian kanssa, that's it. Nyt kun ikää ja mahdollisesti lapsiakin tullut/tulossa, voi alkaa kiinnostamaan asia

Vierailija
11/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten et muka muista naisen nimeä? Syntyykö sulle vieraiden naisten kanssa lapsia jatkuvana virtana, että alkupään naisten nimetkin unohtuu?

Se oli silloin kun olin 21v ja yhden illan hoitoja ja muita seksisuhteita oli enemmän tai vähemmän... tuli raskaaksi ja välit meni poikki, Jyväskylässä hän silloin asui ja sen muistan että nimi alkoi h:lla mutta oliko se hanna vai hanne ja sukunimestä ei tietoakaan... oon yrittäny etsii mut ku ei oo mitään mistä lähtis liikkeelle, joskus kävin kattelee paikanpäällä jos olis sen talon löytäny et osoitteen mukaan olis selvittäny kuka asui sillon siel mut liian oudon näköistä oli... silloin laittoi vain lapsen syntymän aikaan viestin että tyttö tuli. Vitutti sillon nii paljon että poistin kaikki tiedot ja jälkeenpäin on harmittanut ja vaivannut todella paljon... jeppis85

Vierailija
12/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon vitutti, mutta nyt sit kiinnostaa? Isä hahmoilla helppoa tulla rankan vauva ajan jälkeen kuvioon, kun ei tarvitse muuta kuin viedä lasta jäätelölle ja heittää omantunnon tuskissaan 20 euroa käteen viikonloppuisin.

Vierailija
13/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs eukko olis mieltä asiasta? Vai tietääkö edes? Sä sitten osaat kyllä säheltää, jos tää juttu on tosi.

N32v

Vierailija
14/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli silloin kun olin 21v ja yhden illan hoitoja ja muita seksisuhteita oli enemmän tai vähemmän... tuli raskaaksi ja välit meni poikki, Jyväskylässä hän silloin asui ja sen muistan että nimi alkoi h:lla mutta oliko se hanna vai hanne ja sukunimestä ei tietoakaan... oon yrittäny etsii mut ku ei oo mitään mistä lähtis liikkeelle, joskus kävin kattelee paikanpäällä jos olis sen talon löytäny et osoitteen mukaan olis selvittäny kuka asui sillon siel mut liian oudon näköistä oli... silloin laittoi vain lapsen syntymän aikaan viestin että tyttö tuli. Vitutti sillon nii paljon että poistin kaikki tiedot ja jälkeenpäin on harmittanut ja vaivannut todella paljon... jeppis85

no terve, mitä sulle nykyään?

ei oo totta et törmään suhun tääl

h

Vierailija
15/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs eukko olis mieltä asiasta? Vai tietääkö edes? Sä sitten osaat kyllä säheltää, jos tää juttu on tosi.

N32v

Se harmittaa ja risoo elämää kaikista eniten ku elämässä on kuitenkin 2 ihan pientä lasta joista haluaa pitää hyvää huolta ja nykyinen vaimoke ei tietenkään tiedä asiasta mitään että menneisyyttäkin on ja se näkemätön lapsi... totta tuo valitettavasti on... jeppis85

Vierailija
16/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis 15v poika joka odottaa yhteydenottoa. Mun nimi ja numero on samat kuin silloin 2000.

Mistäpäin Suomea?

Vierailija
17/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32v

Se harmittaa ja risoo elämää kaikista eniten ku elämässä on kuitenkin 2 ihan pientä lasta joista haluaa pitää hyvää huolta ja nykyinen vaimoke ei tietenkään tiedä asiasta mitään että menneisyyttäkin on ja se näkemätön lapsi... totta tuo valitettavasti on... jeppis85

Noh, turha mun on moralisoida mitään. Ite sen tiiät miten oot elämäs elänyt ja siltas poltellut. Ehdotan kuitenkin, että jättäisit asian sikseen. Ihan kaikkien mielenterveyden vuoksi. Tällä tytöllä voi hyvinkin ola ollut ihan pienestä asti joku toinen mies elämässään, joka on siinä isän asemassa.

N32v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän