harvinaista osata supistaa alakertaa?
Mikä siinä niin hankalaa on. Olen nussinut ainakin 30:ä naista ja en muista kuin yhden osanneen supistella pildeään niin että se itselläkin tuntuu. Osalla taas on ollut niin tiukka että lähes kipeää tekee höylätä, toisilla niin iso että ei mitään tuntoa vaikka miten päin panee.
Kommentit (12)
Orkku saa alakerran supistelemaan. Ei tainneet ne sinun naisesi saada edes orkkua.
Jaa. Minä ainakin käytän lantionpohjalihaksiani seksin aikana. En tiennyt sen olevan jotenkin erikoista. Kysyin mieheltäni, ja hän sanoi että oman kokemuksensa mukaan aika harva nainen niitä on käyttänyt (siis että hän olisi sen tuntenut).
Siinäpä oikein taivaan lahja kaikille maailman naisille..
Onhan se. Jos liikaa supistaa niin yläkerta romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Orkku saa alakerran supistelemaan. Ei tainneet ne sinun naisesi saada edes orkkua.
Kyllä minä sen tiedän. Osa on saanut ja osa ei.
Nyt näette et meillä homoilla on parempi reikä. persreikää on kiva sumputtaa ja puhaltaa pierulla karstat pois.
On se harvinaista, ainakin mitä olen miesten kuullut kertovan. Ja varsinaiset lypsäjät ovat vielä harvinaisempia.
Kaikkea sitä kuuleekin. Minä olen luullut sen olevan ihan itsestäänselvää ja niin tekemällä saan itsekin orgasmin ja muutenkin enemmän irti seksistä. Olen treenannut paikkoja oikeastaan aina, vaikken ole edes synnyttänyt ja lihasvoimaa on sen verran, että ihan paikallaan olemalla ja lihaksia käyttelemällä saa miehen tehtyä hulluksi himosta. Tai satutettua :D Kuka ei haluaisi treenata kun voimistaa orgasmejakin... Eli taidan olla kai sitten tuota "lypsäjä"-kategoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä kuuleekin. Minä olen luullut sen olevan ihan itsestäänselvää ja niin tekemällä saan itsekin orgasmin ja muutenkin enemmän irti seksistä. Olen treenannut paikkoja oikeastaan aina, vaikken ole edes synnyttänyt ja lihasvoimaa on sen verran, että ihan paikallaan olemalla ja lihaksia käyttelemällä saa miehen tehtyä hulluksi himosta. Tai satutettua :D Kuka ei haluaisi treenata kun voimistaa orgasmejakin... Eli taidan olla kai sitten tuota "lypsäjä"-kategoriaa.
Sehän se onkin kun toiset osaa supistella ihan vaan paikallaan olemalla. Se muuten tuntuu hyvälle näin miehestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas häiritsee kuten muukin liikkuminen ja en saa sitäkään vertaa irti koko touhusta. Joten muutamia poikkeuskertoja lukuun ottamatta en viitsi. Enkä kyllä välitäkään mistään "lypsäjä"-nimikkeestä.
Jaa