Kerron teille jotain liittyen mieheen
Olen se, jonka piti taantua :D Eli toisin sanoen lopettaa miesjutut ja taantua "viattomaksi tyttöseksi" joka vain katselee telkkaria kotona eikä mieti miehiä.
Olin eroni jälkeen aika pian "tutustunut" netissä mieheen, joka ei kuvien perusteella kyllä oikein napannut, mutta halusin jotain tekemistä, joten sovin treffit. Ne eivät menneet oikein hyvin, koska en ilmestynyt paikalle... Nukuin pommiin, pahasti. Glup. Tein siitäkin keskustelun tänne.
Sain kun sainkin miehen lepyteltyä ja sovimme uuden tapaamisen, joka sekään ei edennyt ihan suunnitelmien mukaan, mutta vihdoin kuitenkin tapasimme. Yllätykseni oli suuri, kun mies nousi autosta. Eka ajatukseni oli: "oho, aika komea."
Lisäksi hän vaikutti oikein ystävälliseltä ja kiltiltä, fiksultakin. Illan päätteeksi hän kysyi, haluanko tavata uudestaan. Ja halusinhan minä.
Olen innoissani ja samalla vähän haikein mielin, kun mietin itseni tilalle exää. Mitä jos hänellä on samat fiilikset jostain toisesta? Ällöttävä ajatus :(
Monia miesjuttuja kokeneena en enää ratkea liitoksistani, vaan ymmärrän, että alku voi olla lupaava ja sitten paljastuu jotain mikä pilaa koko homman. Mutta olen kyllä yllättynyt siitä, miten komea mies olikin livenä ja muutenkin sain hyvän vaikutelman.
Toisaalta mietin, että olikohan hän vain kohtelias. Illan jälkeen hän lähetti yhden viestin, ei mitään kiitos seurasta -tyyppistä vaan aika sisällöttömän. Lähinnä sellaisen varmistuksen, että onhan tämä nyt sinun numerosi ja blaablaa.
Minulla ON kauhea ikävä exää ja meitä, niitä mahtavia hetkiä hänen kanssaan. Ne olivat jotain ainutlaatuista :'(<3 Silti aion tavata tuota uutta, jos hän ei ollut vain kohtelias. Toisaalta sovimme aika tarkasti seuraavan ajankohdan, joten aika laskelmoitu kusipää saisi olla, jos sellaista alkaisi tekemään olematta kiinnostunut.
Kommentit (6)
"Olen se, jonka piti taantua." Okei, ja tästä kaikkien tuhansien kävijöiden pitäisi sinut tunnistaa/muistaa? Ei sano mitään. Älä taannu enää hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
"Olen se, jonka piti taantua." Okei, ja tästä kaikkien tuhansien kävijöiden pitäisi sinut tunnistaa/muistaa? Ei sano mitään. Älä taannu enää hirveästi.
XD Ne jotka näkivät otsikon, tietävät mistä ketjusta puhun. Tuhansista en ole maininnut mitään, en edes sadoista.
No voi ny...ei siinä kuule mitään auta kun toipua ensin eksästä ja sitten koittaa uudelleen..yritin tota joskus ja ei vaan lähteny vaikka kuinka yritti..tartti toipua ja sitten kun se uusi "oikea" mies tuli vastaan se oli menoa ja eksät unohtu..anna ittelles aikaa hei äläkä ryntää mihinkään..
Tosiaan en ole vielä päässyt yli exästä, mutta tunnen itseni ja tiedän mikä toimii minulle. Voin aivan hyvin tutustua uusiin ja tapailla, kyllä exä unohtuu jos tunteet roihahtavat toista kohtaan. Eli tiedän eteneväni hurjaa vauhtia, mutta tiedän mitä teen :).