Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minttu Virtanen esitteli satojen eurojen koristetyynyjään

Vierailija
21.02.2016 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/2016022121155602_vi.shtml

Mitä hittoa nyt oikeesti?! :O

Esitteleekö seuraavaksi satojen eurojen wc-paperia?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistyynyjä en ostaisi periaatteesta. Mieluummin laittaisin seinälle arvotaulun, kuin julisteen. Juliste tuntuu teinimäiseltä.

Vierailija
42/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogeja on ihan jees lukea ja haaveilla tuotteista. Mutta kivempia ovat ne, joissa ei ylipröystäillä. Blogin pitäminen vastaa narsistisiin hyväksynnän tarpeisiin. Toisilla niitä tarpeita on enemmän, toisilla vähemmän. Mintun pröystäily ja ylpeily rikkaudesta ja kiinnityksestä Kimiin menee niin yli, että hänellä täytyy olla hyvin korostunut tarve hyväksyntään, huomioon ja paremmuuteen. Pnnesta ja vauraudesta tiedottaminen vaikuttaa antavan Mintulle vasta tyydytyksen, ei vielä se onni ja vauraus itsessään. Kyllä se ihan ymmärrettävästi ihmisiä ärsyttää. Ja erityisesti ärsyttää se, että vauraus on täysin aviopuolisolta, itsellä ei ansioita. Kel onni on, se onnen kätkeköön. Niin teki edellinen vaimo ja ansaitsee kunnioituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blogeja on ihan jees lukea ja haaveilla tuotteista. Mutta kivempia ovat ne, joissa ei ylipröystäillä. Blogin pitäminen vastaa narsistisiin hyväksynnän tarpeisiin. Toisilla niitä tarpeita on enemmän, toisilla vähemmän. Mintun pröystäily ja ylpeily rikkaudesta ja kiinnityksestä Kimiin menee niin yli, että hänellä täytyy olla hyvin korostunut tarve hyväksyntään, huomioon ja paremmuuteen. Pnnesta ja vauraudesta tiedottaminen vaikuttaa antavan Mintulle vasta tyydytyksen, ei vielä se onni ja vauraus itsessään. Kyllä se ihan ymmärrettävästi ihmisiä ärsyttää. Ja erityisesti ärsyttää se, että vauraus on täysin aviopuolisolta, itsellä ei ansioita. Kel onni on, se onnen kätkeköön. Niin teki edellinen vaimo ja ansaitsee kunnioituksen.

Hyvin kirjoitettu!

Vierailija
44/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, kun julkkis esittelee itse kaiken haluamallaan tavalla netissä, niin samalla tulee vetäneeksi maton kaiken maailman juoru-ym. toimittajien alta. Tämä on yksi tapa hallita (edes jossain määrin) mediajulkisuutta.

Vierailija
45/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, kun julkkis esittelee itse kaiken haluamallaan tavalla netissä, niin samalla tulee vetäneeksi maton kaiken maailman juoru-ym. toimittajien alta. Tämä on yksi tapa hallita (edes jossain määrin) mediajulkisuutta.

Joo, tavallaan näin, mutta mahtaisiko kukaan edes olla kiinnostunut tästä tytöstä ilman hänen omia esiintulojaan? Jos ei laittaisi kuvia instaan, ei pitäisi blogia vaan elelisi lapsensa kanssa mukavaa luksuselämää omissa oloissaan niin tuskinpa Iltasanomat sinne ulkomaille toimittajia lähettäisi.

Ymmärrän kyllä, mitä tässä haetaan. Esimerkiksi Ruotsissa kuninkaallisethan ihan tarkoituksella "hallitsee" julkisuuttaan julkaisemalla muutamia tarkoin valittuja kuvia elämästään ja vuosittain on vielä se "Kuningasperheen vuosi" tv-ohjelma.

Vierailija
46/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Minttu haluaa tienata omaa rahaa, ex-vaimo taitaa elää vieläkin Kimin rahoilla?

Vierailija
47/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa Minttu haluaa tienata omaa rahaa, ex-vaimo taitaa elää vieläkin Kimin rahoilla?

Ehkä... mut tuskin Kimi lapsensa äitiä rahattomaksi jättää.

Vierailija
48/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paistaa läpi, että rahan perässä kuljetaan. Ei kukaan kypsä , aikuinen ihminen, joka ei itse edes tienaa, esittele mitään laukkuja ja kenkiä taikka tyynyjä joka toinen päivä.

Vierailija
49/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minttu Virtasen avomies/lapsen isä tienasi viime vuonna 28miljoonaa euroa, pitäisikö Mintun hakea tyynyt Tokmannin alekorista, että se olisi sopiva hinta?

Pitäisikö Mintun kysellä av:lta miten jaetaan menot kun minä tienaan kotihoidontukea 200€ ja mies 300 0000€ kuukaudessa ja oisko vinkkiä millä lentoyhtiöllä olisi halvimmat lennot H:ki- Dubai kun mies sielä töissä ensi viikolla pitäis pojan kanssa lentää sinne.

Oisko kukaan nähnyt kirpparilla kivaa mekkoa kun pitäisi olla varuilta, jos Kimi kuitenkin pääsee palkintopallille ja haluaa halata minua ja sitten joudun kuvaan ja parhaassa mekossa on pukluplätti, korkeintaa saa maksaa 10€ kun lapsilisät tulee vasta kisan jälkeen ja oikeesti kyllä pelkään että Kela ei enää maksa lapsilisää kun ollaan niin paljon sielä Sveitsissä 

Pointti taisi olla se, että pakkoko on joka ikistä satasen tyynyliinaa ja julisteilla tapetoitua kenkäkomeroaan esitellä. Ostelkoon mitä lystää, mutta miten tuo liittyy kauneuteen ja terveyteen?

"Kun se nyt on mun elämää ja jokainen elää sillä lompakolla kun haluaa"

Vierailija
50/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartun vain tuohon pojan nimeen. Onko sen toinen nimi oikeasti Ace? :D

Luulin aikaisemmin, että A-tyyny tarkoittaa "Anoppi-to-be".

Ehkä ne kutsuu Robinia kotona Aseksi. Asse, tuu tänne! Nänni ottaa pusukuvan, koska viimeeksi otetuilla kuvilla smuutsieistä oli vain 935 tykkääjää.

Vierailija
51/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin nyt tän ketjun innoittamana tota blogia ja miten sen nyt nätisti sanois... ei ollu mikään kovin hyvä. Ja kaiken lisäksi melkein joka postaus oli mainospostaus! Mies tienaa kymmeniä miljoonia ja nainen tekee mainospostauksia?!?

Jos haluaa tehdä blogia ja tehdä sitä hyvin niin palkkaisi jonkun asiantuntijan avukseen ja ammattilaisen ottamaan ja käsittelemään kuvat. Ja ehdottomasti kaikki "yhteistyössä"-jutut pois.

Vierailija
52/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erossahan tuli miljoonia

Vierailija
53/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkööt Minttu rahojaan miten lystää ja pitäkööt blogia.

Tuo sen mässääminen vaan vaikuttaa niin esittämiseltä: "katsokaa olen onnellinen. Minulla on rahaa ja rakastava mies!". Pikkutytön huomionhakua, jopa säälittävää jo.

Kauhea tarve olla jotain.

Vierailija
54/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mainostyynyjä, Kimin euroilla ostettuja. 

Vierailija
55/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minttupa ei ole julkkis.

On yhdessä julkkiksen kanssa, joka aina ja edelleenkin pitänyt matalaa profiilia henkilökohtaisesta elämästään.

Vierailija
56/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on erikoista lähinnä tuo kalliiden tavaroiden ja "luksuselämän" esittely. Yleensä rikkaat ei sitä todellakaan tee, päinvastoin.

Mutta tässä Mintun tapauksessa on varmaan kyse siitä, mistä joku joskus täällä kirjoittikin eli yksinäisyydestä ja tekemisen puutteesta.

Mintullahan on vauva ja siinä puuhaa riittää. Tioki ei tarvi luuttuta lattioita koska pinta-alaakin aivan hurjasti entäs kööki hommat. Taitaa olla kokki talossa ainakin osapäiväisesti. 

Vierailija
57/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu iski kultasuoneen, ainahan lentoemot on menneet hyvin "kaupaksi". Onneksi tässä on kysymys rakkaudesta puolin ja toisin ja kaiken kruunaa pieni poika. 

Vierailija
58/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt mammat, että miksi noita lööppejä pitää lukea, jos kerran nyppii noin pahasti?

Huvittavaa, että täällä vihataan Mintusta kirjoitettu lööppejä, mutta kaikkien on niitä kuitenkin pakko lukea.

Vierailija
59/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas nyt mammat, että miksi noita lööppejä pitää lukea, jos kerran nyppii noin pahasti?

Huvittavaa, että täällä vihataan Mintusta kirjoitettu lööppejä, mutta kaikkien on niitä kuitenkin pakko lukea.

No mua ainakin kiinnostaa vähäsen Mintussa se, että miksi hän käyttäytyy noin kun käyttäytyy. Se on mielenkiintoista. En seuraa hänen blogiaan, mutta täällä vauva-palstalla luen yleensä häneen liittyvät jutut ja katson linkit jos niitä on.

On jotenkin vaan niin erikoista, että joku, jolla on paljon rahaa ja mahikset tehdä mitä vaan niin kirjoittaa jotain mainosblogia ja julkaisee kuviaan instassa. Ja tuo julkisuuteen myös lastaan. Jos mä olisin rikas ja "maailmalla" niin en kyllä käyttäisi aikaani noin.

Vierailija
60/81 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi iltalehden pitää tehdä jokaisesta Mintun instagram-kuvasta "uutinen"? Ne, joita kiinnostaa, voi varmaan itse katsoa noita kuvia sieltä instagramista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi