Mikä keissi tämä vantaalainen okt on? Amerikasta muljautettu
Martsariin? Ikkunoita ei kauheasti näy.
http://www.etuovi.com/kohde/942370?sc=M132616347&so=prda&pos=1
Kommentit (20)
toi on ollut muutamissa tosi-tv ohjemissa kilpailijoiden kämppänä. ihan jees, mutta ei ois mua varten vaikka ois kuin paljon rahaa.
Tää sama talo on ollut myynnissä jo ehkä joku pari vuotta sitten.
ja kashmirin vauvoja biisi on kuvattu tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomainen suurlähetystö olisi kiinnostunut pitkäaikaisesta vuokrasopimuksesta.
Joo, ihan varmaan joku lähetystö lähtee vantaalaiseen ghettoon vaikka olisi millainen kämppä :D
Ihana! Just mun makua, muutamia älyttömyyksiä lukuunottamatta.
Hirvee bunkkeri!
Antaa kyllä sellaset vibat, ettei siellä harrastettu liike- ym. toiminta kestäisikään päivänvaloa...
Hirveä. Just sellainen että rahaa on niin paljon, ettei tiedetä mihin sitä tunkis. Paha vain, että makua ei voi ostaa. En kyllä edes keksi mihin tuollaista taloa voisi käyttää, ei siellä ainakaan asua viihtyisi, mutta ehkä sitä voisi vuokrata just jollekin tuotantoyhtiölle, joka tekee näitä bimbo tositv -ohjelmia. Oliko siinä uima-allas tai poreamme? Oli varmaan kun oli solarium ja "kuntosalikin" :DDD
Sopisi venäläiselle mafiosolle, joka harrastaa rahanpesua, naiskauppaa ja huumebisneksiä.
Mä luulen että tuolla hukkuisi itseltään. Ehkä niin on mahdollista käydä? Missäs mä nyt edes ole. Sohvaankin saattaisi kadota, niin ylisuuri se on. Ja se on kyllä siivousalan ammattilaisille ihan oikein, kun jyystävät tuollaista turhien neliöiden määrää puhtaaksi, hähähä. Haha. Kukaan joka tuollaisessa asuu, ei takuulla itse siivoa tuota.
Ihan sama, oli kämppä minkalainen tahansa, niin yksikään suurlähetystö tai yritys ei vuokraa sitä, koska sijaitsee martsarissa. On sitäpaitsi todella tyylitön.
Toihan on ihan makee. Ulkoapäin tosi kiva! Paljon kivempi kuin ne valkoiset kivilaatikot tummanharmaalla katolla ja ikkunanpielillä.
Vierailija kirjoitti:
Toihan on ihan makee. Ulkoapäin tosi kiva! Paljon kivempi kuin ne valkoiset kivilaatikot tummanharmaalla katolla ja ikkunanpielillä.
Minusta tuo on ulkopäin sen näköinen että olisi vajonnut osittain maan alle.
Minä haluaisin hyppiä noita pieniä pyöreitä mattoja pitkin ja istua noissa ihanissa valtaistuimissa.
Pelkkää kellaritilaa ilman ikkunoita. Outo on.
Tuon mallisia taloja tehtiin pilvin pimein 80 luvulla. Aumakattoa, ulokkeita, erkkereitä, krouvia kahitiiltä pinnassa, kaariovia yms yms. Siltä kaudelta tuokin on, 1990 rakennettu.
Sisällä yläkerrassa näyttää kuin olisi jossain laivassa kun katto on tuollainen. Aikamoinen Playboy mansion tuolta alakerrasta. En ihmettelisi jos löytyisi myös strippiosasto ja pyörivä sänky.
No on kyllä tyylitön.