Miten voi langettaa kirouksen?
Miten voi langettaa kirouksen todella v-maisen ja ilkeän ihmisen päälle? Mikään muu ei tunnu enää auttavan ja olen tullut siihen tulokseen että haluan langettaa kirouksen, onko ketään joka tietää aiheesta?
Kommentit (100)
Ethän halua kirousta kolminkertaisena takaisin? Anna olla. Tee sitomistaika, joka estää tuota ihmistä vaan vahingoittamasta sinua, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tosi mulkero kämppis. Eräänä päivänä kun kaikki olivat poissa, tein hänestä nuken ja hakkasin, kirosin ja puukotin sitä nukkea niin kauan, että kaikki viha oli vuotanut pois ja olin aivan väsynyt. Kuvittelin tietysti koko ajan mätkiväni tätä kämppistäni. Ei varmaan kulunut kuukauttakaan, kun kämppis pamahti raskaaksi, jätti koulun kesken ja häipyi. Ei tullut enää takaisin eikä ketään tullut hänen tilalleen. Problem solved!
Googlaa E.A. Koettingin Baneful magic -kirja, koska se taisi olla se mistä kyseisen taijan löysin.
Olitko pitkään hoidossa laitoksessa vai pärjäsitkö avohoidossa lääkityksellä?
Eikö tuota kokemaanne vihaa toista kohtaan voisi selvittää vaikka puhumalla tai muuten jotenkin rakentavammalla tavalla? Häh? Aikuset ihmiset. Haloo? Missä on järki ja hyvät tavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tosi mulkero kämppis. Eräänä päivänä kun kaikki olivat poissa, tein hänestä nuken ja hakkasin, kirosin ja puukotin sitä nukkea niin kauan, että kaikki viha oli vuotanut pois ja olin aivan väsynyt. Kuvittelin tietysti koko ajan mätkiväni tätä kämppistäni. Ei varmaan kulunut kuukauttakaan, kun kämppis pamahti raskaaksi, jätti koulun kesken ja häipyi. Ei tullut enää takaisin eikä ketään tullut hänen tilalleen. Problem solved!
Googlaa E.A. Koettingin Baneful magic -kirja, koska se taisi olla se mistä kyseisen taijan löysin.
Olitko pitkään hoidossa laitoksessa vai pärjäsitkö avohoidossa lääkityksellä?
En kumpaakaan, mutta oli kiva purkaa pahaa mieltä. :)
On taas sellaista järjen jättiläistä liikkeellä että huh huh... Ihme että uskisten päästä taas tämäkin ripuli valuu.
Hönö kun lähtee nettineuvoilla kanavoimaan "maagisia" energioita offensiivisessa tarkoituksessa niin 100% varmuudella päsähtää pommi omille silmille. Siis siinä äärimmäisen epätodennäköisessä tapauksessa, että onnistuu saamaan jotain aikaan. Suosittelen ihan perinteistä kostoa jos mikään muu ei saa sinua rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ethän halua kirousta kolminkertaisena takaisin? Anna olla. Tee sitomistaika, joka estää tuota ihmistä vaan vahingoittamasta sinua, ei muuta.
Miten tehdään sitomistaika. Voitko kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli partiokololla jättikokoinen nalle, jota saimme mäiskiä ja retuuttaa aina kun suututti joku asia toisissa. Kun sitä hetken mäiski, muutkin yleensä innostui ja hetken päästä olimme kaikki väsyneinä leikistä, mutta hyvillä mielin.
Milamassa saragossa kanneloorum-lom, barbarossa tillintallin tilulilulaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tehdään sitomistaika. Voitko kertoa.
Tuolla taialla saat löysät kengät pysymään jaloissasi:
Ota kummallakin kädellä kiinni yhdestä kengännauhan päästä. Vie nauhat ristiin niin, että oikeanpuoleinen pää on päällä. Kierrä päällimmäinen nauha alimman ympäri, kiristä vetämällä kummankin nauhan päästä.
Pyöräytä kumpaankin nauhaan lenkki eli pupunkorvat. Pitele lenkkejä kiinni etusormen ja peukalon avulla lähellä yksinkertaista solmua. Vie lenkit ristiin niin että vasemmanpuoleinen lenkki jää päälle. Kiepauta ylempi lenkki alemman ympäri ja vedä kireäksi.
Kiristä rusetti vetämällä molempien lenkkien päistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli partiokololla jättikokoinen nalle, jota saimme mäiskiä ja retuuttaa aina kun suututti joku asia toisissa. Kun sitä hetken mäiski, muutkin yleensä innostui ja hetken päästä olimme kaikki väsyneinä leikistä, mutta hyvillä mielin.
Nalleparka. :(
Vierailija kirjoitti:
No se on totta, että kirouksilla pelleily on yhtä terveellistä kuin ydinjätteen seassa leikkiminen, mutta tuo 1:3 "sääntö" on monimutkaisen asian karkea yksinkertaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi langettaa kirouksen todella v-maisen ja ilkeän ihmisen päälle? Mikään muu ei tunnu enää auttavan ja olen tullut siihen tulokseen että haluan langettaa kirouksen, onko ketään joka tietää aiheesta?
Siihen löytyy useita tapoja. Keskeistä on negatiivisen energian kohdistaminen kyseiseen henkilöön. Se voi viedä useita kuukausia. Tämän lisäksi voit kokeilla olla henkilölle tarpeettoman ystävällinen isossa asiassa, mikä aiheuttaa henkilölle isomman todennäköisyyden huonoon karmaan. Voit myös täysikuun aikana polttaa mustaa kynttilää (koko yön) samalla kun lausut kehässä kirousta. Kirousta lausuessasi kohdista energiasi täysin kiroukseen. Anna kynttilän palaa läpi yön, sen ohessa on hyvä olla henkilölle kuuluvaa materiaa jonka voit myös tuhota rituaalin aikana..
Jep. Näitä mustan kynttilän polttajia löytyy mielisairaaloiden suljetuilta osastoilta. Ihmettelemässä, että mikseivät kiroukset tehonneetkaan.
Hennalle voi vastata vauvan hoitamisesta ja tälle voi kertoa naisten suhtautumisesta pituuteen, vaikutus on sama eli ei mitään vaikutusta koska vastaanotto ei ole päällä.
Vierailija kirjoitti:
Hennalle voi vastata vauvan hoitamisesta ja tälle voi kertoa naisten suhtautumisesta pituuteen, vaikutus on sama eli ei mitään vaikutusta koska vastaanotto ei ole päällä.
Tämä meni väärään ketjuun, miten se on mahdollista?
Vastaus aloitukseen:
Ei mitenkään. Humpuukijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Miten pahan voi kostaa hyvällä? Kertokaa esimerkkejä. Entä jos pahan aiheuttaja ei ymmärrä hyvää? Missä menee posken kääntämisen raja?
Olen "kostanut" pahan hyvällä esim. henkilölle, jonka on kerrottu levitelleen minusta juoruja, ylistämällä ko henkilöä julkisesti, sekä edessä- että takanapäin, jolloin sekä henkilö, että "viestintuojat" ovat olleet todella vaivautuneita, kun luulevat minun olevan juttujen yläpuolella:DD. Vaikka minulta on tultu kysymään, että tiedätkö mitä kyseinen henkilö on puhunut sinusta, vastaan että hänellähän on oikeus mielipiteeseensä, on kenties oikeassa ja silti ihana ihminen.Eihän ysävällisyys, vaikka vaan epäaito maksa meille mitään.Kuinka ne sanovat:"Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee." Olen jopa auttanut häntä joissakin tehtävissä tai välttämään mahdollisen rangaistuksen ja asettanut itseni siten vaaraan.Kumma kyllä, olen selvinnyt ainakin tähän asti hengissä ja loppuelämä onkin jo silkkaa bonusta.Omat "vaikeuteni" ovat todellakin olleet niin minimaalisia, että suorastaan nolottaa, kun tiedän, etten olisi tätä ansainnut ja minkälaisten ongelmien kanssa jotkut joutuvat painimaan.Silloin tajuaa elämän epäoikeudenmukaisuuden.Kiitän elämää.
Vierailija kirjoitti:
Huudat kovaan ääneen 'Avada kedavra'.
Höpö höpö, tämä tarvitsee aika vahvan taikasauvan toimiakseen, niitä on todella hankala löytää. Lisäksi tarkoitus ei suinkaan ole tappaa kohdetta, vaan langettaa kirous.
Täältä apuja:
http://www.wikihow.com/Put-a-Curse-on-Someone
Tanssi alasti kuutamoisella kaurapellolla. Ei haittaa, vaikka pellolla on osapuilleen metrin lumihanki.
Kerää tyynysi alle seitsemän myrkkysientä ja näe jännittäviä unia sienistä haihtuvien huurujen vuoksi.
Paras tapa langettaa kirous on poistaa omasta pakastimestasi jäädytys. Etenkin, jos pakastin on täynnä. Tätä ei moni tiedä.