Miten voi langettaa kirouksen?
Miten voi langettaa kirouksen todella v-maisen ja ilkeän ihmisen päälle? Mikään muu ei tunnu enää auttavan ja olen tullut siihen tulokseen että haluan langettaa kirouksen, onko ketään joka tietää aiheesta?
Kommentit (100)
Itse vierastan hieman kirous-sanaa, mutta huomaan että yleisesti käytettävät keinot ovat pitkälle samaa kuin vetovoimanlain hyväksikäyttäminen, negatiivinen ajattelu kohteesta ja affirmaatiot. Englanninkielisiltä sivuilta löytyy valtavasti inhoa googlettamalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oikeesti joku voi olla niin pelle, että uskoo kirouksiin? No syö nyt vaikka käärme tai ripottele tuhkaa peilin pälle, lyö pieli rikki ja syö se. WTF?
kannattaa yrittää, itsekin toivon yhdelle ihmiselle paljon pahaa ja aloin ajatella hänen pahoja asioita tapahtuvan hänelle ja tadaa ei mennyt kauaa niin tyyppi halvaantui kolarissa, en tiedä oliko se mun ajattelun seuraus mutta se ansaitsi sen ja minä olen tyytyväinen
Jos itse olisit käyttäytynyt samoin toisia kohtaan kuin tämä ihminen, olisiko halvaantuminen sinusta ollut oikeudenmukainen rangaistus sinulle siitä?
En tiedä mitä hän oli sinulle tehnyt, mutta karma on aina suhteessa teon vakavuuteen. Jonkun ihmisen haukkumisesta ei tule samanlaista karmaa kuin vaikkapa murhasta.
Afrikassa monet ihmiset elävät suuren pelon vallassa, koska he pelkäävät esim. erilaisia kirouksia. Monet lähetystyöntekijät ovatkin todenneet, että Kristuksen vastaanottajat vapautuvat juurikin pelosta. Saatana kun on Kristusta heikompi.
Pakanuuteen on lähes aina liittynyt eläin ja ihmisuhreja, esim. viikingit uhrasivat ihmisiä ja eläimiä. Mitään uhreja ei kuitenkaan enää tarvita, koskaan tai missään, sillä Jeesus oli se viimeinen uhri - meidän kaikkien puolesta.
Rukoile ja etsi Jumalaa - niin saat mitä todella tarvitset.
Pimeän puolen psyykkisillä voimilla ei pidä lähteä leikkimään. Ihmisestä, joka käyttää pahojen henkien apua, tulee heidän orjansa.
Suomessa oli entisaikoina paljon noitia. He olivat enimmäkseen miehiä, erittäin kovaluontoisia ja fyysisesti hyvässä kunnossa. Heikko ei pärjää psyykkisten voimien riepotuksessa. He tunsivat karman lain (ei sillä nimellä tietenkään) eli sen, että kirous voi tulla bumerangina takaisin lähettäjälle. He myös tiesivät, että jokainen maaginen teko verottaa ihmistä ja olivat yleensä vastuullisia, eivätkä koko ajan kiroamassa jokaista kylän vittumaista ukkoa ja akkaa. Enimmäkseen he paransivat ja tekivät pieniä taikoja kuten varastettujen esineiden palauttamista.
Kirouksen tekeminen merkitsee porttien avaamista pahalle. Jos et tiedä, mitä olet tekemässä, et ehkä saa niitä takaisin kiinni. Ja vaikka saisitkin, sinulle on syntynyt suhde pimeän puolen kanssa, ja siinä suhteessa sinä et ole se, joka päättää, mitä tapahtuu.
Yksi vanhan kansan tapa tehdä kirous on kirjoittaa ensin paperille seuraava teksti:
Minä panen painajaisen (sen ja sen henkilön) kodan ovelle, siel on hiisi hirtettynä, emä lempo leikattuna, pää pantuna jokehen, sururi suren virran kovan rakosken tuckeheri!
Tämän jälkeen etsitään tai tehdään kolmikulmainen puupala, otetaan omasta nimettömästä sormesta verta ja piirretään tällä omalla verellä puupalaan risti. Tämän jälkeen sidotaan loitsupaperi punaisella langalla puupalan ympärille siten, että lankaa on niin paljon, että se ylettyy myös kaulan ympäri. Tämän jälkeen luetaan edellä mainittu loitsu ääneen ja ripustetaan talismaani omaan kaulaan. Aina kun tätä taikakalua kannetaan kaulassa, aiheuttaa se harmeja kyseiselle kohteelle.
Kirous ei ole totta ,sen voi tehdä mutta ainoastaan mikä vaikuttaa on se oma mielihyvä jonka saa kun viha miehelle sen kirouksen jälkeen tapaahtuu jotain kamalaa..
Vierailija kirjoitti:
KARMA HOITAA...
karma tai Harma
Minä tiedän yhden mielestäni tosi nerokkaan. Se on vanha kiinalainen kirous, joka on naamioitu ystävällisyyden osoitukseksi.
"Olkoon elämäsi mielenkiintoista!"
Tämä on siitä hyvä, että sinä et itse saa pahaa karmaa kirouksen heittämisestä, koska periaatteessa on vaikeaa osoittaa, että olisi väärin toivoa toiselle mielenkiintoista elämää. Kirouksen vastaanottaja voi olla jopa mielissään ja ajatella sinusta hyvällä.
Käytännössä on kuitenkin havaittu, että mielenkiintoinen elämä on myös kaikkein varmin tapa kärsiä tai jopa menehtyä.
Toisinsanoen, mikäli sinulla on epäilystä siitä kannattaa heittää kirouksia etkä haluaisi tehdä pahaa, voit aina luottaa siihen, että varmin tapa tuhota vihamiehesi on auttaa heitä saavuttamaan kaikki se, mitä he sanovat haluavansa.
Käytännössä nimittäin on havaittu, että ihmiset eivät tiedä omaa parastaan ja haluavat yleensä täysin vääriä asioita.
Itse olen tehnyt vain yhden kirouksen, jonka tarkoituksena oli aiheuttaa kauheita vatsanväänteitä toiselle palstalaiselle, jonka jankutukseen olin kyllästynyt. Sain kuitenkin itselleni hirmuisen räjähtävän ripulin. Sen jälkeen en ole tehnyt suoria kirouksia, vaan sovellan satanistis-buddhalaista menetelmää, joka on paljon ovelampi ja mukavampi ja pitää oman pesän puhtaana.
älkää oikeasti leikkikö näillä asioilla! Itselläni oli kirous melkein 3 vuotta päälläni, ette usko kuinka paljon tuhoa se voi elämään tuoda. Tiedän kuka kirouksen langetti päälleni ja tiedän nyt myös että kun itse olen siitä vapautunut siunauksella, se menee takaisin sinne mistä tulikin, todennäköisesti vielä suuremmalla voimalla! Käyttäkää energianne mieluummin johonkin positiiviseen ja hyvään, maailmassa on jo tarpeeksi pahaa! Kaikki kiroukset ja magia on leikkimistä pahan puolen energioiden kanssa ja se helposti lähtee käsistä.
Älkää leikkikö asioilla joita ette tunne. Kiroukset ovat vakava asia ja niitä löytyy ihmiskunnasta valitettavan paljon. Opetelkaa ennemmin tutkimaan niitä ja poistamaan, kuin luomaan niitä. Täytyisi tietysti myös ymmärtää Karman lakia, mitä kylvät, sitä niität jotta tiedostaisimme, että negatiiviset ajatukset vain lisäävät kuormaa karma velkaamme. Positiiviset teot taas keventävät. Jokainen hyvä teko, pienikin, on merkityksellinen.
Jos jokin vaatekappale päälläsi tuntuu epämukavalta, voi siinä olla pistekirous. Jos jossain asunnossa tuntuu epämiellyttävältä ja siellä tapahtuu ihmeellisiä asioista, kuten koneita menee rikki tms, niin sieltä löytyy usein maakirous..Joillain suvuilla missä ihmiset kuolee nuorina tai sairastelevat poikkeuksellisen paljon voi olla sukukirous. Vaikutukset voivat olla todella suuria, joten älkää leikkikö tällä asialla. Opetelkaa tunnistamaan nämä ja poistamaan. mm: Esko Jalkanen puhui näistä aikoinaan ja hänen kirjoistaan löytyy hyvin tietoa näistä. Löytyy mm: kirjastoista..
Se joka toisen kiroaa, tekee sopimuksen paholaisen kanssa. Mieti kaksi kertaa haluatko itse saada osasi langettamastasi kirouksesta?
Eikö maailmassa ole ihan tarpeeksi kaikkea negatiivista ja elämää tuhoavaa energiaa? Miksi sitä pitää oikein tekemällä tehdä itse vielä lisää? Eikös olisikin paljon mielekkäämpää keskittyä positiivisiin asioihin ja tehdä jotakin positiivisuutta lisäävää toimintaa? Leivo vaikka pullaa sille ns. "vihamiehellesi".;D
Virkkaa vastapuolesta nukke ja töki nukkea nuppineuloilla. Kannattaa virkata niitä nukkeja kaikista vihamiehistä. Kiva lahja myös (yhtä kaheleille) sukulaisille tai mielikuvituskavereille!
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän yhden mielestäni tosi nerokkaan. Se on vanha kiinalainen kirous, joka on naamioitu ystävällisyyden osoitukseksi.
"Olkoon elämäsi mielenkiintoista!"
Tämä on siitä hyvä, että sinä et itse saa pahaa karmaa kirouksen heittämisestä, koska periaatteessa on vaikeaa osoittaa, että olisi väärin toivoa toiselle mielenkiintoista elämää. Kirouksen vastaanottaja voi olla jopa mielissään ja ajatella sinusta hyvällä.
Käytännössä on kuitenkin havaittu, että mielenkiintoinen elämä on myös kaikkein varmin tapa kärsiä tai jopa menehtyä.
Toisinsanoen, mikäli sinulla on epäilystä siitä kannattaa heittää kirouksia etkä haluaisi tehdä pahaa, voit aina luottaa siihen, että varmin tapa tuhota vihamiehesi on auttaa heitä saavuttamaan kaikki se, mitä he sanovat haluavansa.
Käytännössä nimittäin on havaittu, että ihmiset eivät tiedä omaa parastaan ja haluavat yleensä täysin vääriä asioita.
Itse olen tehnyt vain yhden kirouksen, jonka tarkoituksena oli aiheuttaa kauheita vatsanväänteitä toiselle palstalaiselle, jonka jankutukseen olin kyllästynyt. Sain kuitenkin itselleni hirmuisen räjähtävän ripulin. Sen jälkeen en ole tehnyt suoria kirouksia, vaan sovellan satanistis-buddhalaista menetelmää, joka on paljon ovelampi ja mukavampi ja pitää oman pesän puhtaana.
Hienoa, että pesäsi on puhdas. En kirjoittaisi tuollaista tietoa palstalle, mutta kuka mitenkin.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Eikö maailmassa ole ihan tarpeeksi kaikkea negatiivista ja elämää tuhoavaa energiaa? Miksi sitä pitää oikein tekemällä tehdä itse vielä lisää? Eikös olisikin paljon mielekkäämpää keskittyä positiivisiin asioihin ja tehdä jotakin positiivisuutta lisäävää toimintaa? Leivo vaikka pullaa sille ns. "vihamiehellesi".;D
leipominen on loistava idea! etenkin jos sun vihamiehellä on joitain allergioita vaikka kaura tms. niin taikinaan hiukan kaurahiutaleita/jotain muuta jolle se on allerginen niin saat edes hiukan kostettua ja jos jäät kiinni niin aina voit sanoa että se oli vahinko
Kun riittävän kauan vihaa, kyllä sitä pahaa jossain vaiheessa oiselle osuu. Jos kuolema vain kelpaa, sekin toteutuu. Juuri kukaan ei ole selvinnyt elämästä hengissä ja heistäkin, jotka vielä sinnittelee suurimman osan kuolema vie.
Haittapuolena jatkuvassa vihaamisessa on itsensä katkeroituminen. Minä kannustan ennemmin positiiviseen ajatteluun. Mieti kaikkea hyvää jota omalle kohdalle osuu silloinkin kun paikkasi viedään ja muutenkin. Jaksat paljon enemmän.
Minulla oli tosi mulkero kämppis. Eräänä päivänä kun kaikki olivat poissa, tein hänestä nuken ja hakkasin, kirosin ja puukotin sitä nukkea niin kauan, että kaikki viha oli vuotanut pois ja olin aivan väsynyt. Kuvittelin tietysti koko ajan mätkiväni tätä kämppistäni. Ei varmaan kulunut kuukauttakaan, kun kämppis pamahti raskaaksi, jätti koulun kesken ja häipyi. Ei tullut enää takaisin eikä ketään tullut hänen tilalleen. Problem solved!
Googlaa E.A. Koettingin Baneful magic -kirja, koska se taisi olla se mistä kyseisen taijan löysin.
Hyi mitä ajatuksia. Vihasin yhtä ihmistä ja kyllä toivoin hänelle pahaa. Muistin kuitenkin lapsuuden uskonnon opit ja tiesin, etten tulisi onnelliseksi jos hänelle kävisi pahaa minusta johtuen. Niinpä opettelin antamaan anteeksi.. Rukoilin hänen puolestaan, rukoilin myös että hän ymmärtäisi tekojaan. Kaksi vuotta meni ja oloni on hyvä! Emme ole ystäviä, mutta moikkaamme jos törmäämme. Hänelle kävi ikäviä asioita vaikken toivonut niitä.
Jos yrität ajatella negatiivisesti ja suunnata sen häneen, et saa sitä kokonaan itsestäsi pois. Pahimmassa tapauksessa muutut vielä negatiivisenmaksi.