Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi langettaa kirouksen?

Vierailija
21.02.2016 |

Miten voi langettaa kirouksen todella v-maisen ja ilkeän ihmisen päälle? Mikään muu ei tunnu enää auttavan ja olen tullut siihen tulokseen että haluan langettaa kirouksen, onko ketään joka tietää aiheesta?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oikeesti joku voi olla niin pelle, että uskoo kirouksiin?  No syö nyt vaikka käärme tai ripottele tuhkaa peilin pälle, lyö pieli rikki ja syö se. WTF?

Vierailija
22/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirouksen langettaminen toisen päälle ei poista ongelmaasi päin vastoin saat vain itsellesi lisää ongelmia sen palautuessa takaisin sinulle.

Ei se ole mikään ongelma, sen kun jättää hakematta sen postista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä työpaikassa aikoinaan oli niin ilkeä akka työkaverina,että rupesin netistä etsimään tietoa woodoo-nuken teosta. Silloin olisin 100% halunnut kyseisen kurpan kidutettavaksi. Mutta, kuten edellä mainittiin, antaa karman hoitaa.

Vierailija
24/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs tavalla se tyyppi on niin kauhea että kirota pitäisi? Mitä se teki sulle?

Vierailija
25/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istaha pallille ja luettele rauhallisesti järjestyksessä kaikki tietämäsi kirosanat peräkanaa. Lopuksi voit sanoa vaikkapa pohojalaasittahin "nuoon". Kohota vielä pari kertaa kulmiasi ja hymyile omahyväisesti.

Se on siinä!

Huomaat lähes välittömästi, että sinun onnellisuutesi on kasvanut. Ja mitä häneen tulee - se ei enää niinkään kiinnosta sinua.

Vierailija
26/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla jo ongelmat........ Hanki ne lääkkeet jo vihdoinkin!

Vierailija
27/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs tavalla se tyyppi on niin kauhea että kirota pitäisi? Mitä se teki sulle?

Ajo mun parkkiruutuun työpaikalla saakutti.

Vierailija
28/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita sille purkkaa tuccaan.

Vierailija
29/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.wikihow.com/Put-a-Curse-on-Someone

kiitos

Vierailija
30/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile. Ainoat rukoukset jotka Jumala ottaa vastaan ovat juuri muiden päälle langetettuja kirouksia. Tiedän koska itse olen kirottu.

Vierailija
31/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Pläjäytä pari megatonnia sen niskaan!

Vierailija
32/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut aika samantapaisia ajatuksia inhottavista ihmisistä ja haluaisin jakaa ajatuksia?

Vierailija
33/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi langettaa kirouksen todella v-maisen ja ilkeän ihmisen päälle? Mikään muu ei tunnu enää auttavan ja olen tullut siihen tulokseen että haluan langettaa kirouksen, onko ketään joka tietää aiheesta?

Siihen löytyy useita tapoja. Keskeistä on negatiivisen energian kohdistaminen kyseiseen henkilöön. Se voi viedä useita kuukausia. Tämän lisäksi voit kokeilla olla henkilölle tarpeettoman ystävällinen isossa asiassa, mikä aiheuttaa henkilölle isomman todennäköisyyden huonoon karmaan. Voit myös täysikuun aikana polttaa mustaa kynttilää (koko yön) samalla kun lausut kehässä kirousta. Kirousta lausuessasi kohdista energiasi täysin kiroukseen. Anna kynttilän palaa läpi yön, sen ohessa on hyvä olla henkilölle kuuluvaa materiaa jonka voit myös tuhota rituaalin aikana..

Vierailija
34/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä mielessäsi rakkautta kyseiselle henkilölle. Aluksi voi olla vaikeaa mutta oikeasti teet vain hallaa itsellesi katkeroitumalla ja vihaasi idättämällä.

Vierailija
35/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooh kokeilisin itse Sektumsempraa, ainakin Malfoyhin toimi silloin kuudentena kouluvuotena. Jos anteeksi antamattomia kirouksia uskallat kokeilla (lähtöpassit Azkabaniin) niin kokeile ihmeessä kidutuskirousta. Kannattaa tutustua johonkin pimeisiin taikoihin keskittyvään kirjaan, jos niitä nyt saa enää mistään käsiinsä. (Voit yrittää kirjan kutsumiseksi kokeilla tulejo-loitsua)

Vierailija
36/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä mielessäsi rakkautta kyseiselle henkilölle. Aluksi voi olla vaikeaa mutta oikeasti teet vain hallaa itsellesi katkeroitumalla ja vihaasi idättämällä.

On sama asia kun edella "Kosta paha hyvällä!" Miten tuo nyt on niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
37/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään "karman laki" ei pidä paikkaansa. Paha ei saa palkkaansa tässä maailmassa – mitä nyt tietenkin jokaiselle ihmiselle ennen pitkää tapahtuu jotain ikävää.

Useimmiten heikot, syyttömät ja viattomat joutuvat kärsimään objektiivisesti mitattuna enemmän aina kuolemaansa asti kuin vahvat ja häikäilemättömät.

Vierailija
38/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pahan voi kostaa hyvällä? Kertokaa esimerkkejä. Entä jos pahan aiheuttaja ei ymmärrä hyvää? Missä menee posken kääntämisen raja?

Vierailija
39/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditoi ensialkuun. Meditaatiossa keskitä ajatuksesi negatiivisuuteen ja siirrä itsesi pahaan mielialaan. Pyri meditoidessa näkemään vihamasi ihminen pahana/huonona, jossa on heikkoutta ja joka epäonnistuu asioissa.

Vierailija
40/100 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oikeesti joku voi olla niin pelle, että uskoo kirouksiin?  No syö nyt vaikka käärme tai ripottele tuhkaa peilin pälle, lyö pieli rikki ja syö se. WTF?

kannattaa yrittää, itsekin toivon yhdelle ihmiselle paljon pahaa ja aloin ajatella hänen pahoja asioita tapahtuvan hänelle ja tadaa ei mennyt kauaa niin tyyppi halvaantui kolarissa, en tiedä oliko se mun ajattelun seuraus mutta se ansaitsi sen ja minä olen tyytyväinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme