Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun aikuinen, työtön lapsi pelaa päivät ja yöt.

Vierailija
21.02.2016 |

Ei tee mitään muuta. Kavereita ei ole eikä töitä ole saanut vaikka valmistui ammattiin. Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiä ennenkuin lisääntyy.

Vierailija
2/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkea se tietokone nyt vaikka aluksi. Tehän te olette sallineen tilanteen päätyä tuohon. Syrjäytymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulkea se tietokone nyt vaikka aluksi. Tehän te olette sallineen tilanteen päätyä tuohon. Syrjäytymiseen.

On hyvin hiljainen, niin ei ole kavereita löytänyt. Kovasti on yrittänyt töitä löytää mutta mitään työpaikkaa ei ole saanut.

Vierailija
4/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita saada se hyödyntämään ja kääntämään se tietokoneella vietetty aika edulliseksi. Tiedä vaikka kaveri koodaisi jonkin maailmanmaineeseen nousevan ohjelman.

Vierailija
5/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä varmaan mitään. Voi olla monen tulevaisuutta kun niitä töitä ei yksinkertaisesti ole. Työttömänä kehotetaan harrastamaan ja tuo on kai lapsen harrastus. Varmaan joku hiihtäminen olis terveellisempää, mutta toisaalta taas dokailu vielä pahempi vaihtoehto.

Vierailija
6/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa tsempata. Ei se tilanne hänellekään kiva ole. Stressiä varmasti on sisällä vaikkei sitä näyttäisi ulos. Kyllä hänellekin olisi elämä mukavampaa jos löytäisi hyvän työn, tyttöystävän ja kaveripiirin. Älä ainakaan hauku laiskaksi luuseriksi, ei se paranna tilannetta.

Vierailija
7/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hakenut töitä vai vaan työkkärissä kirjoilla? Kannustaisin tekemään työhakemuksia, vaikka kesätöihin nyt. Ruuan saisi tehdä esim. pari krt viikossa jos itse olet töissä. Mikäli ei tee mitään niin auttaisin oman asunnon haussa ja sitten saisi pelata ja pöllöillä itse miten huvittaa.

Vierailija
8/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö Let's play videoita Youtubeen? Jotkut on tulleet miljonääreiksi pelaamalla tietokonepelejä.

Vierailija
9/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin hiljainen, niin ei ole kavereita löytänyt. Kovasti on yrittänyt töitä löytää mutta mitään työpaikkaa ei ole saanut.

Onko oikeasti? Vai sanonut vain niin? Kuinka monta kertaa on esimerkiksi käynyt kiertelemässä lähipaikan sopivia yrityksiä ja esittelemässä itseään? Vai onko vain laittanut sen haparoidun hakemuksen niin muutamaan te-toimiston pakottamaan paikkaan?

Vierailija
10/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita saada se hyödyntämään ja kääntämään se tietokoneella vietetty aika edulliseksi. Tiedä vaikka kaveri koodaisi jonkin maailmanmaineeseen nousevan ohjelman.

Hänen ammattinsa liittyy tietokoneisiin.

Vierailija
11/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hakenut töitä vai vaan työkkärissä kirjoilla? Kannustaisin tekemään työhakemuksia, vaikka kesätöihin nyt. Ruuan saisi tehdä esim. pari krt viikossa jos itse olet töissä. Mikäli ei tee mitään niin auttaisin oman asunnon haussa ja sitten saisi pelata ja pöllöillä itse miten huvittaa.

On hakenut töitä monenlaisiin paikkoihin. Tehnyt hakemuksia ja käynyt itse paikan päällä mm hakenut uimavalvojaksi, huoltoasemalle töihin yms hommiin oman alan paikkojen lisäksi.