Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tarkka miehesi on pukeutumisestaan?

Vierailija
21.02.2016 |

Lukeeko miesten aikakausilehtiä ja muotiblogeja, mistä poimia vinkkejä? Pitääkö puku olla merkkipuku vai räätälin tekemä ja kuinka monta niitä on? Entä kengät? Onko kymmeniä kravatteja?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Hyvä, jos on paita oikeinpäin...

Vierailija
2/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkempi kuin minä. Ei lue muotiblogeja tai -lehtiä, eikä käytä pukujakaan. Ostaa siistiä ja laadukasta, pitää tietyistä merkeistä. Kravateista en tiedä mutta kenkiä on kymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolleri lolleri

Vierailija
4/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään minun mieheni. On työssä jossa täytyy pitää puku/pikkutakkia ja usein kravattia. Hän on vähitellen opetellut puleutumiskoodit ja kyselee minun mielipiteitäni aamuisin ennen töihin lähtöä. Vapaa-aikana pukeutuu miten sattuu. Vaatetuksen miettiminen hänelle lähinnä välttämätön paha.

Vierailija
5/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puvun pistää päälleen häihin ja hautajaisiin. Ei sillä, että inhoaisi varsinaisesti puvun pitämistä, mutta sattuu omistamaan vain yhden ainoan, joka ei edes istu nykyään kovin hyvin.

Töissä on joskus jotain asiakastapaamisia, niihin menee farkuissa tai kangashousuissa sekä firman paitapuserossa. Siinäpä se. Kotona pitää ns. rönttävaatteita, eli mahdollisimman rentoja ja löysiä housuja ja paitoja.

Vierailija
6/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti ja trendit ovat apupyöriä epävarmoille.

Vierailija
7/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarkka, mutta ei mikään homotarkka. Hänellä on kodin ulkopuolella päällään aina tapahtumaan sopivat siistit, oikean kokoiset ja hyvät vaatteet. Hän ei takuulla lue mitään muotiblogeja tai -lehtiä. En lue minäkään.

Vierailija
8/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt sentään lue lehtiä ja blogeja, olisi sen mielestä akkamaista, mutta tietää silti mitä tahtoo. Varmaan aika tyypilliseen miehiseen tapaan ostaa vain laadukasta kamaa, oli kyseessä sitten vaatteet tai elektroniikka.

Vierailija
9/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole. Totta puhuen häpeän häntä joskus koska kulkee rikkinäisissä vaatteissa eikä osta itselleen uusia.

Vierailija
10/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarkka. On myös itse vaatteiden kanssa tekemisissä työnsä puolesta. Pukua ei tarvitse arkipäivisin, nuorekasta ja trendikästä pukeutumista kyllä. 

Vierailija
11/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarkka. Pukeutuu lähinnä klassisesti, eli on kiinnostunut esimerkiksi italialaisista puvuista ja englantilaisista tweedeistä. Ei lue blogeja eikä lehtiä eikä ole kiinnostunut trendeistä. Vaatteita ja kenkiä ei myöskään ole kovin paljon. Ostaa lähinnä second handina ja käyttää korjausompelijalla. Minä ostan joskus hänelle kasmirneuleita tms. mutta niidenkin malleista ja leikkauksista hän on tosi tarkka, mikä vaan ei kelpaa.

Vierailija
12/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tarkka, en kestäisi sellaista! Itsekin inhoan vaatehössötystä.

Vierailija
13/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tarkka. Pukeutuu lähinnä klassisesti, eli on kiinnostunut esimerkiksi italialaisista puvuista ja englantilaisista tweedeistä. Ei lue blogeja eikä lehtiä eikä ole kiinnostunut trendeistä. Vaatteita ja kenkiä ei myöskään ole kovin paljon. Ostaa lähinnä second handina ja käyttää korjausompelijalla. Minä ostan joskus hänelle kasmirneuleita tms. mutta niidenkin malleista ja leikkauksista hän on tosi tarkka, mikä vaan ei kelpaa.

Tämän miehen haluaisin nähdä. :) -ap

Vierailija
14/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! Nauraisin miehen pellolle täältä jos hän alkaisi jotakin muotiblogeja lueskelemaan! Ihan normaalisti 43 vuotias mieheni pukeutuu. Arkisin töihin farkkuihin ja paitapuseroon, isoihin juhliin on muutama laadukas puku. Kravatteja ehkä viisi käytössä olevaa. Mies ostaa vaatteensa lähinnä työmatkoiltaan ulkomailta, mä ostan vapaa-ajan vaatteita joskus myös.

Vierailija
15/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin tarkka kuin aloitusviestissä, mutta useimmiten tarkempi kuin minä. Toki kotona voi olla rennosti, ettei aina ole "ykköset" päällä.

Vierailija
16/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää pukua useamman kerran viikossa, vaikka ei tarvitsisi. Pukuja ei ole vielä teettänyt mutta kauluspaitoja kyllä. Hyviä kenkiä monta paria, solmioita ja solmukkeitakin muutama. Ostaa vaatteita usein Lontoosta, jossa käy usein, tai  tilaa netistä. Pukeutuu hyvin ja huolitellusti mutta ei kyllä seuraa mitään muotijulkaisuja. Pukeutuu kivasti myös kotona, inhoaa pieruverkkareiden ajatustakin.

Vierailija
17/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko tarkka. Ollaan molemmat opiskelijoita. Hän on sanonut, ettei ymmärrä miten joku voi pitää jatkuvasti samanvärisiä vaatteita päällä yhtä aikaa. Sanoi myös, että nettiä lukuunottamatta H&M on ainut liike, jossa myydään hyvännäköistä ja edullista vaatetta, jotka sopii hänen vartaloonsa. Tässä olen samaa mieltä, koska varsinkin Kuopiossa on melko huonoja ja ylihinnoiteltuja miesten vaateliikkeitä. Ja tyyli hänellä on perus H&M tyyli eli chinoja, farkkuja, pike paitoja, neuleita yms.

Vierailija
18/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkka, mutta ei lue blogeja. Ostaa usein vaatteensa USAsta, koska sieltä saa edullisemmin kuin Suomesta. Tosin aitoa Harris Tweediä piti hakea Skotlannista. On kymmeniä solmioita, ja useita pukuja. Seuraavaksi aikoo ostaa smokin, sitä ei vielä ole.

Vierailija
19/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näistä viesteistä paistaa läpi sellainen puolihomo suomenruotsalainen rillipää, niinkuin se entinen puolustusministeri oli.

Vierailija
20/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minun mieheni ostaa uusia, kun entiset hajoavat päälle. Minä ostan sukat ja alusvaatteet. Ei ole pukumiehiä ja tarvittaessa sellainen vuokrataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän