UUSI PÄIVÄ 2.0
Kolme uutta jaksoo Areenassa, ootteko kattonu?
Mää vähän petyin, ei jaksais kattoa tommosta opiskelijoiden koheltamista, vanha UP oli parempi...
Kommentit (66)
Stellalla munuaisten vajaatoiminta..
Itse sairastanut samaa nuorena ja sain elinsiirron 2v. sitten. Sairaita kohtaan vain juonikuviossa virheet ns. loukkaavia oikeasti sairautta sairastavia kohtaan kuten se et dialyysissa käydään väh. 3 kertaa viikossa ja 4 h kestää hoidot eikä pari tuntia kerran viikossa kuten sarjassa oli. Sekä jono fistelin tekoon on kans ja ei helpolla toimi yms. Kun tossa hoidot vain aloitettiin ns. noon vain. Osa tiedoista onneksi selvitetty oikeaksi kuten et kuka tahansa ei voi luovuttaa elintä kenelle tahansa vaikka nykyään laki on uudistunut reilu vuosi sitten. Mut silti positiivista et tämmöinen sairaus otettu sarjaan nuorelle, koska on yllättävän yleinen eli plussat sarjan tekijöille!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Reino hahmo tuli mukaan.
Oli jyystämässä Krista Kortelaista jossain kulissien takana ja joutu mukaan. Oli menossa Salkkariehin Jaren rooliin.
Olen katsonut YouTubesta jotain pätkiä tästä sarjasta ja etenkin nuo musikaalipätkät ovat raivostuttavia ja osin myötähäpeää aiheuttavia. Muistan myös sarjan kun se tuli telkkarista, seurasin sitä välillä vähän mutta en koskaan kovin aktiivisesti. Ärsytti niin paljon se lässynlässyn-touhu. Miksi YLE lakkautti Kotikadun, mutta jatkoi tätä kuraa sen jälkeen vielä vuosia? Kukaan hahmoistakaan ei ollut suosikkini, kaikki olivat enemmän tai vähemmän ärsyttäviä.
Onneksi tätä roskaa ei enää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut YouTubesta jotain pätkiä tästä sarjasta ja etenkin nuo musikaalipätkät ovat raivostuttavia ja osin myötähäpeää aiheuttavia. Muistan myös sarjan kun se tuli telkkarista, seurasin sitä välillä vähän mutta en koskaan kovin aktiivisesti. Ärsytti niin paljon se lässynlässyn-touhu. Miksi YLE lakkautti Kotikadun, mutta jatkoi tätä kuraa sen jälkeen vielä vuosia? Kukaan hahmoistakaan ei ollut suosikkini, kaikki olivat enemmän tai vähemmän ärsyttäviä.
Onneksi tätä roskaa ei enää tehdä.
Vilma, Elina, Emmi, Nanna ja Stella ainakin olivat kuvottavia. Ja oli muitakin kyllä. Nuo nyt tuli ekana mieleen.
Joku uusi pitkä kotimainen draamasarja olisi kyllä kiva.
Miksi Reino hahmo tuli mukaan.