Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää tiedä, onko mieheni totta vai ei

Vierailija
21.02.2016 |

Olen lueskellut tulpasta tänään ja pelkään, että mieheni ei ole mieheni vaan keksimä tulpa. Hän on juuri sellainen kuin kuvittelin, että haluaisin mieheni olevan niin luonteeltaan kuin ulkomuodoltaan. Nyt alan epäillä, onko mies ollenkaan elävä vai vain mieleni luomaa vauvaa harhakuvitelmaa. Hän ilmestyi elämääni aika lailla tyhjästä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti epäilet asioiden todenperäisyyttä, kannattaa poiketa psykiatrilla ennen kuin tosissaan alat uskoa epätoden todeksi. 

Vierailija
22/27 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se tulppa pois hanurista niin alkaa ajatukset kirkastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän epätodennäköisenä, että ap.:n mies on tulpa, mutta ns. tulpa on todellinen ilmiö. En tiedä, saako tulpaa kehitettyä tietoisesti harjoittelemalla, niin kuin siinä creepypasta-tarinassa, mutta tulpia syntyy ihan normaaleille ihmisille itsestään, jos ympäristön ärsykkeet osuvat kohdilleen.

Tiedän monia ihmisiä, joilla on tulpa. Näin mm., kun äitini tulpa syntyi.

Todellisuus on paljon ihmeellisempi kuin valtaosa (?) tiedostaakaan. Epäilen, että tavalliselta mokkasiinien kuluttajalta menee koko elämän ajan ohi tämän vaietun tason tapahtumat.

Itse olen vaistonnut lapsesta lähtien tämän tason olemassaolon, mutta vasta nuorena aikuisena aloin tiedostaa sen. Nämä eivät ole asioita, joista voi kysyä kahvipöytäkeskusteluissa toiselta ihmiseltä eikä usein edes kahden kesken, intiimissä tilanteessa. Esim. itse en voi varmuudella tietää, kuka läheisistäni on alkanut tiedostaa tämän todellisuuden "syvätason".

Vierailija
24/27 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mitä porukkaa täällä pyörii!!! Ihan on kaikki muumit ja muu mössö karannut ja lujaa!

Vierailija
25/27 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnu Ap katsoa Salaisia Kansioita viime aikoina vähän turhan innokkaasti...

Vierailija
26/27 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tätä asiaa aikaisemminkin, mutten ole tiennyt ilmiölle nimeä. Pelkään myös, että maailma jossa olen nyt, on kokonaan mielikuvituksen tuotetta, koska asioita tapahtuu liian kasvamisesta kuvitelmieni ja toiveitteni pohjalta. Ap

No tässä kirjoittaa ainakin ihka oikea henkilö, huoli pois ap :D

Näinhän AP siis kuvittelisi sen kuvitellun henkilön kirjoittavan joten ei tuo mitään todista...

Vierailija
27/27 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ikinä ennen kuullutkaan tulpa jutuista, kunnes tämän aloituksen myötä googletin. Jos ystäväsi ja perheesi on tavannut miehesi eihän hän silloin voi olla toi mielikuvituksen luoma tuote.