Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua kertoa neitsyydestäni, voiko sen huomata!?

Vierailija
21.02.2016 |

Oon kyllästynyt tähän neitsyyteen ja välillä tekee mieli seksiä aika paljon :s jos en syntymäpäivääni mennessä ole löytänyt ketään kivaa miestä niin ajattelin ettiä baarista jonkun kivan näkösen ja lähteä sen mukaan :) en kuitenkaan haluaisi kertoa neitsyydestäni. Voiko mies huomata tai tuntea sen?
N20

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sen haistaa.

Vierailija
2/17 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kertoisi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tai ei. Jos vuodat verta neitsyyden menättämisen jälkeeen niin varmasti huomaa. Kaikille niin ei kuitenkaan käy. Itse en ole koskaan yhdynnässä vuotanut.

Vierailija
4/17 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Mikä ihmeen hinku sulla on päästä neitsyydestä jonkun baaripokan kanssa? Mutta ensimmäisellä kerralla voi vuotaa verta. Jos et halua niin taaphtuvan, lykkää vaikka hyvin liukkarilla voideltu dildo sisääsi, niin se verenvuoto tapahtuu silloin. Sitten kun menet oikeasti miehen kanssa sänkyyn, eipähän tapahdu enää.

Vierailija
5/17 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nnoin 4 neitsyen kanssa sängyssä. He eivät kertoneet, mutta huomasihan sen ja kyllä he seksin jälkeen myönsivät.

Vierailija
6/17 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kertoisi ?

Varmaan kiinnostus loppuisi siihen

Vierailija
7/17 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Mikä ihmeen hinku sulla on päästä neitsyydestä jonkun baaripokan kanssa? Mutta ensimmäisellä kerralla voi vuotaa verta. Jos et halua niin taaphtuvan, lykkää vaikka hyvin liukkarilla voideltu dildo sisääsi, niin se verenvuoto tapahtuu silloin. Sitten kun menet oikeasti miehen kanssa sänkyyn, eipähän tapahdu enää.

Ei oo provo :s en mä dildoa haluis ostaa. Eikä mulla mikään hinku sitä oo randomille menettää. Ärsyttää vaan olla kokematon ja seksiä haluaisin, mutta seurustelukumppania ei tunnu löytyvän

Vierailija
8/17 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole provo niin tässä sulle yksi vinkki:

Sanot että sun tekee mieli seksiä, noh jos kerran olet neitsyt niin sun kuvitelmat seksistä eivät varmasti vastaa sitä kokemusta jonka saat jonkun baaripanon kanssa. Todennäköisesti se on epämiellyttävä kokemus, eikä millään lailla tavoittelemisen arvoinen. Kannattaa malttaa odottaa jotakuta josta todella välität, niin seksi on sata kertaa parempaa, eikä ensimmäinen kertakaan tunnu ikävältä eikä ole kiusallista myöntää neitsyyttään.

ps. sen ei tarvi olla dildo, kurkku/porkkana ja kortsu päälle käy hyvin :D

Vierailija
9/17 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että sun tekee mieli seksiä, noh jos kerran olet neitsyt niin sun kuvitelmat seksistä eivät varmasti vastaa sitä kokemusta jonka saat jonkun baaripanon kanssa. Todennäköisesti se on epämiellyttävä kokemus, eikä millään lailla tavoittelemisen arvoinen. Kannattaa malttaa odottaa jotakuta josta todella välität, niin seksi on sata kertaa parempaa, eikä ensimmäinen kertakaan tunnu ikävältä eikä ole kiusallista myöntää neitsyyttään.

Niin kai sitte :s ei mulla oo ees kortsuja

Vierailija
10/17 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no niit nyt kyl kantsii ainaki hankkia jos meinaat panna jotain randomia... älä jätä sen varaa et jätkäl ois kortsut messissä :p

Vierailija
11/17 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin neitsyydestäni eroon vasta 27-vuotiaana, enkä kertonut asiasta seurustelukumppanille. Yhdyntä meni ihan hyvin, ei oikeestaan ees sattunu, mutta sit siinä välissä mies sormetti mua ja vertahan sieltä valui. :-/ En kyllä myöntänyt mitään tässäkään vaiheessa, vaan ihmettelin verenvuotoa ja spekuloitiin yhdessä, et miehen kynsi varmaan raapaisi jonkun suonen auki. :-D

Vuosin tän ekan kerran jälkeenkin vielä muistaakseni kolme seuraavaa kertaa, mies oli jo passittamassa mua lääkäriin. Mutta loppu se vuotaminen sit onneks lopulta. :) On siis ihan tavallista, että vuotoa voi tulla muutamalla ekalla kerralla.

Vierailija
12/17 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut nnoin 4 neitsyen kanssa sängyssä. He eivät kertoneet, mutta huomasihan sen ja kyllä he seksin jälkeen myönsivät.

Mistä sen huomasi? Kokemattomasta käyttäytymisestä vai alapäästä (vai jostain muusta)?

Vierailija
13/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule... osta se dildo. Oikeasti. Nuo sun jutut näyttää siltä, että et ole miettinyt asiaa kunnolla. Hoitele itseäsi sillä vibralla siihen asti, että löydät miehen jonka kanssa haluat oikeasti, tuolla sun suunnitelmalla saat lähinnä paskan fiiliksen ja panopuun maineen.

T: Vanha setä, jolla on kohta sun ikäinen tytär.

Vierailija
14/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei mun tartte kertoo sitä asiaa eikä muitakaan asioita joita olen tunnistanut!

Vierailija
15/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelin kolmekymppiseksi asti ennen kun "pääsin" neitsyydestäni. Sitä ennen hoitelin homman ihan itse, tutustuen juttuihin joista pidän. Kumppani löytyikin sitten kyllä baarista ja ihan ekana iltana se neitsyyskin meni. Nykyään naimisissa ekani kanssa ja ihan mielettömän tyytyväinen että näin meni. Uskonnolla tai estyneisyydellä ei osuutta asiaan, vaan vasta nykyinen puolisoni vei kirjaimellisesti jalat alta. Ennemminkin olen saanut puolisolta positiivista palautetta että vuosien oman harjoittelun tuloksena tiedän mistä pidän ja olen varsin estoton. Ekana iltana en kertonut eikä ollut arvannut kun myöhemmin kerroin. Eli suosittelen lämpimästi odottamaan ja pitämään omaa kivaa sillä välin.

Vierailija
16/17 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllästynyt tähän neitsyyteen ja välillä tekee mieli seksiä aika paljon :s jos en syntymäpäivääni mennessä ole löytänyt ketään kivaa miestä niin ajattelin ettiä baarista jonkun kivan näkösen ja lähteä sen mukaan :) en kuitenkaan haluaisi kertoa neitsyydestäni. Voiko mies huomata tai tuntea sen?

N20

Kyllä sen huomaa kun koskettaa seisten oikeankäden kyynärpäällä vasemman jalanvarpaita haara asennossa ja kyrpä-joonas työntää takaapäin mulkkunsa vittuusi. Jos kaadut olet impye tai sinula jäi sukkahousut jalkaan muuten puhki nussittu.

Vierailija
17/17 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmalla pääset kun ostat suurimman porkkanan ja keität sitä muutaman minuutin, annat jäähtyä ja kastat sen rasva purkkiin. Sitten vaan polvet koukkuun ja etsimään oikeaa kohtaa mihin työnnät porkkanan.