En enää tiedä, onko mieheni totta vai ei
Olen lueskellut tulpasta tänään ja pelkään, että mieheni ei ole mieheni vaan keksimä tulpa. Hän on juuri sellainen kuin kuvittelin, että haluaisin mieheni olevan niin luonteeltaan kuin ulkomuodoltaan. Nyt alan epäillä, onko mies ollenkaan elävä vai vain mieleni luomaa vauvaa harhakuvitelmaa. Hän ilmestyi elämääni aika lailla tyhjästä.
Kommentit (27)
Tuota.... mitä? Kysy kamult näkyyks äijää vai ilmaa vieressä.
Olen miettinyt tätä asiaa aikaisemminkin, mutten ole tiennyt ilmiölle nimeä. Pelkään myös, että maailma jossa olen nyt, on kokonaan mielikuvituksen tuotetta, koska asioita tapahtuu liian kasvamisesta kuvitelmieni ja toiveitteni pohjalta. Ap
Jättääkö kakkatahroja vessanpönttöön?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tätä asiaa aikaisemminkin, mutten ole tiennyt ilmiölle nimeä. Pelkään myös, että maailma jossa olen nyt, on kokonaan mielikuvituksen tuotetta, koska asioita tapahtuu liian kasvamisesta kuvitelmieni ja toiveitteni pohjalta. Ap
No tässä kirjoittaa ainakin ihka oikea henkilö, huoli pois ap :D
Googlaapa pronoia. Paranoian vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Siis kaavamaisesti. Kun ajattelen jotakin, sw toteutuu ennen pitkää. Ap
Ei. Se on ufo. Kilauta Juhan af Grannille. Myös Rauni-Leena Luukanen voi auttaa, mutta tuo kuulostaa enemmän JaG:n erikoisalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kaavamaisesti. Kun ajattelen jotakin, sw toteutuu ennen pitkää. Ap
Kirjoitapa ylös kaikki mitä ajattelet, ja tarkista sitten mikä osa toteutuu.
Onko psykoosi sulla päällä?
Hoitsu
Miehesi on totta, hän kävi naimassa minua kiihkeästi anukseen ja pimpsaan viime yönä. Kertoi näistä oudoista harhoistasi, joita sinulla on alkanut ilmenemään. Sinut oli viety jo kertaalleen psykiatriselle, mutta kuvittelit olevasi yliopistolla tms.
Terveisin huolestunut naapurisi Mirjami
Hei, mäkin haluan tollaisen tulpan. Olis kivaa jos täällä kotona pyörisi esim Johnny Depp.
Kyllä se mies on aivan ehdottomasti tulppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän, ettet ole mieleni luomus ja mielenk yrittää pitää minut wonderlandissa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ap:n tulpat juuri kommentoisi, ettei tulppa-mies häviä.
Vierailija kirjoitti:
Dafuq did I just read
No kiddin', dude.
Tulee ihan mieleen Gaius Baltar ja Number Six. :D
Ole siis varullasi ap, miehesi on Cylon, joka haluaa tuhota maapallon.
Jos on noin täydellinen tulpa niin pyydä saman tien tulpa tuplana, saat kimppakivaa.
Dafuq did I just read