Ei enää ikinä seksiseuraa netistä
Sorruin taas eilen etsimään netistä seuralaisen kun panetti niin perkeleesti. Mies, jonka tapasin, sanoi olevansa 32-vuotias ja laittoi mittansa ja ne oli ihan ok. Sanoi olevansa komea, mutta kuvaa ei ollut laittaa joten pieni riski piti siinä suhteessa ottaa. Sovittiin, että tehdään suujutut ja ehkä pannaan. Tavattiin sitten ja näin jo heti, että ulkonäön suhteen on valehdeltu oikein kunnolla kun mies tuli autolla tapaamispaikalle. En kuitenkaan kehdannut oikein alkaa valittamaan. Hommat olisi voinut tietty hoitaa autossa, mutta kun mies sanoi asuvansa lähellä niin mentiin sitten sinne. Siellä asunnolla olikin sitten tämän miehen äiti, joka oli kuulemma saanut aivoinfarktin eikä kaikki ollut enää ihan ok. Tämä äiti mylvi omassa huoneessaan koko sen ajan kun räpellettiin seksin merkeissä (yhhh) ja tuli kesken kaiken huoneeseen rollaattorinsa kanssa osoittelemaan minua. Mies vielä ihmetteli kun olin lähdössä pois kesken seksin, että hän oletti minun jäävän yöksi eikä voi nyt enää yhden kaljan jälkeen lähteä rattiinkaan. Varastin korvaukseksi viinipullon keittiöstä ja lähdin kotiin bussilla. Että sain kyllä opetuksen nettiseksin kannattamattomuudesta.
Kommentit (36)
Anteeks ap mut nauran :D Tuli ihan jotkut Texasin moottorisahamurhat tai Hills have eyes leffat mieleen tuosta miehestä :DD
Minun mielestäni on parempi kokonaan ilman kuin harrastaa surkeaa seksiä... Osta dildo.
Vierailija kirjoitti:
Siellä asunnolla olikin sitten tämän miehen äiti, joka oli kuulemma saanut aivoinfarktin eikä kaikki ollut enää ihan ok. Tämä äiti mylvi omassa huoneessaan koko sen ajan kun räpellettiin seksin merkeissä (yhhh) ja tuli kesken kaiken huoneeseen rollaattorinsa kanssa osoittelemaan minua.
Tästä tuli jotenkin todella kylmäävä ja aavemainen olo. Olisin oikeasti pelännyt samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin tykkäsit.
Ja siksi lähti kesken pois?
Mitä vittua? Oikeestiko joku menee vaikka hammasta purren sänkyyn vieraan ihmisen kans vaikkei kiinnosta? Ja vielä tuollaisessa tilanteessa että sairas äiti on siinä kuulomatkan päässä. En tajua. Vähänpä itseäsi arvostat.
Miks tähän vedetään koko ajan mukaan tuo itsensä arvostaminen? Mitä se siihen liittyy, jos nyt päättää katsoa tilannetta hieman pidemmälle sen sijaan että heti säntäisi ovesta ulos kun kaikki ei ole ihan sitä mitä piti. Musta tuntuu että sellaisella ihmisellä se vasta onkin itsensä arvostaminen heikoilla kantimilla, jos sitä pitää erikseen vaalia joka helvetin tilanteessa kuin herkintä kukkaa. Kaikilla normaaleilla ihmisillä se sisin ei mee rikki, vaikka joka hetki ei curlaa tietä oman psyyken edestä. Jessus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua? Oikeestiko joku menee vaikka hammasta purren sänkyyn vieraan ihmisen kans vaikkei kiinnosta? Ja vielä tuollaisessa tilanteessa että sairas äiti on siinä kuulomatkan päässä. En tajua. Vähänpä itseäsi arvostat.
Olen mä ainakin. Panetti. Ja jälkeen päin kadutti. Mut ei enää.
ymmärrän apta, itse olen homo ja asun pienellä paikkakunnalla. Vinkkinä, hanki skype ja juttele siellä mahdollisen partnerin kanssa ja jos tyypillä ei ole camia niin sitten jotain hämärää.. camissa näkee millanen tyyppi on oikeasti. Myös kik on kiva tapa viestitellä :) Whatsappia en suosittele koska siinä typpi saa sun numeron ja henkilöllisyyden selville netistä äkkiä, pahimmillaan saa stalkkerin.