Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelee jos naisen kengänkoko on 40?

Vierailija
21.02.2016 |

Ajatteletteko miehet, että koko 40 on miehinen kengännumero ja inhottaako se teitä jos naisella on koon 40 jalka?

t. Sasquatch

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mies tietäisi satunnaisen vastaantulijan kengännumeron?

Eipä ole tapana mittailla silmillä tai muutenkaan muiden jalkojen kokoja.

Äkkiseltään ei tule epäesteettisistä malleista mieleen kuin koko iän liian pieniin kenkiin survotut jalat, joissa varpaat vinossa ja yhdessä sumpussa.

Vierailija
42/48 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä aatellut kenenkään naisen kengän kokoa. Kerran olen sanonut pitkävartisista nahkasaappaista että nuo voisit laittaa ja olla muuten alasti. Ei sitten sen vertaa voinut miestä mielyttää. Vuosien aikana en nähnyt niitä enkä monia muitakaan omistamiaan kenkiä hänellä jaloissa. 

Suuttui kun kysyin miksi varastoit noin paljon kenkiä? 

Tulipa mieleen yksi kaverille vähän nolo. Mun luokse tuli lisää tuttuja. Yksi sitten kysyi missä se nainen piileksii? Mä siihen että ei täällä ole ketään naista. Kysyi kenen ne kengät sitten on tuolla eteisessä? Se eka kaveri nolona että mun. Aikuisella jätkällä kengän koko 38. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin et on varmaan liikunnallinen nainen.

Kun toi kanootitkin mukanaan.

Vierailija
44/48 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän niistä pienistä jaloista huomautellaan. Kengänkokoni on 36 ja olen saanut miehiltä kuulla mm. Eihän kenelläkään aikuisella voi olla tuon kokoista jalkaa. Miten pysyt pystyssä noilla töppöjaloilla? Sinulla on lapsen jalat. Ostatko lasten kenkiä?

Typeriä kysymyksiä ja huomautteluja.

Itse pidän jaloistani joten jätän omaan arvoonsa kommentit kun en asialle voi mitään. Ja olen muutenkin lyhyt joten jalkani ovat kokooni nähden ok.

Vierailija
45/48 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään koska en huomaa koko asiaa.

Vierailija
46/48 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä voin havainnoida käsien kokoa. Oma puolisoni on taiteellinen, sormet ovat täydellisen pituiset ja sopivan hoikat. Raajat muutenkin sopusuhtaiset. Eräässä tilanteessa kättelin muuten ihan komeaa ja ihastuttavaa miestä, mutta kiinnitin huomiota, että kädet olivat jollain tapaa omiani muistuttavat ja pienehköt. Oma mies voittaa kilpailun, kun on kätevä nikkaroimaankin. Olen piirtänyt lapsesta asti.

Vierailija
47/48 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot jalat hikoavat enemmän.

Vierailija
48/48 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistämättä tulee mieleen onko tránsu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi