Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelee jos naisen kengänkoko on 40?

Vierailija
21.02.2016 |

Ajatteletteko miehet, että koko 40 on miehinen kengännumero ja inhottaako se teitä jos naisella on koon 40 jalka?

t. Sasquatch

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletteko miehet, että koko 40 on miehinen kengännumero ja inhottaako se teitä jos naisella on koon 40 jalka?

t. Sasquatch

Että kannattaisi harrastaa uintia, kun on räpylät omasta takaa :)

Ei vaan, mun heilalla joskus kauan sitten oli 39 eikä se tehnyt hänestä yhtään sen huonompaa ihmistä, nättikin oli kuin mikä kaikin puolin.

Vierailija
22/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että onkohan pillukin väljä kuin messuhalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuolla asialle itse jotain!?

Musta olisi todella julmaa huomautella asiasta jolle ei itse mitään voi ja jota itsekin (ehkä) häpeää tai inhoaa.

Niin kuin nyt vaikka iso nenä.

Ja ei! Kenenkään ei pidä leikkauttaa itseään (hyi kamala!) siksi ettei mahdu ahtaaseen kauneus muottiin!!!

Ei kaikilla ole varaakaan ja siitä voi seurata myös identiteettikriisi!!

Vierailija
24/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä taas itse pidän siitä että miehellä on pieni jalka. Olenkin huomannut, että aika monilla miehillä kenkä näyttää pienemmältä kuin itselläni. Minusta pieni jalka miehellä on ihana. Myös ihastuksellani on pieni jalka, harmikseni minulla on isompi... Ja pelkään, että jos hän ei vielä ole huomannut isoa jalkaani, niin jossain vaiheessa huomaa ja sitten häntä alkaa inhottaa.

Olen pelännyt että hänen kiinnostuksensa loppuu kun hän huomaa että minulla on isompi jalka kuin hänellä. Uskon kuitenkin ettei hän kiinnitä asiaan huomiota, sillä jos kiinnittäisi, hän ei varmaan katsoisi enää minuun päinkään. Ehkä hän ei ole kiinnostunut kengänkoista, toisin kuin minä. Ap

Vierailija
25/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkähullulla jälleen maaninen vaihe.

Vierailija
26/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän pimee, ap?

Vierailija
27/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noillahan vois vaikka soudella"

Vierailija
28/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Miksi kaikesta maailmassa pitää tehdä ongelma? Maailma on täynnä vakavasti sairaita ihmisiä, kodittomia, nälkäisiä jne., ja tuollaisella pitää vaivata päätään. Kehitä itseäsi, lue kirjoja, osallistu, niin haihtuu naivit mietteet päästä!

Vierailija
29/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan 41 kengän numeron omaavana naisena. Miehet eivät ole koskaan kiinnittäneet jalkateriini mitään huomiota. Ne ovat kyllä kauniinmalliset, sellaiset aika kapeat italialaisiin kenkiin sopivat. Olen aina käyttänyt sopivankokoisia kenkiä, eikä minulla siten ole mitään vaivaisenluita. Aika naurettavaa, jos vieläkin joku ajattelee, että pieni jalka on jotenkin kauniimpi kuin pidempi. Olen reippaasti yli 170 cm pitkä, joten pitkä jalkaterä on minulle se paras.

Vierailija
30/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään. Mulla on 42 ja mieheni voisi pitää kenkiäni.

Vierailija
31/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan 41 kengän numeron omaavana naisena. Miehet eivät ole koskaan kiinnittäneet jalkateriini mitään huomiota. Ne ovat kyllä kauniinmalliset, sellaiset aika kapeat italialaisiin kenkiin sopivat. Olen aina käyttänyt sopivankokoisia kenkiä, eikä minulla siten ole mitään vaivaisenluita. Aika naurettavaa, jos vieläkin joku ajattelee, että pieni jalka on jotenkin kauniimpi kuin pidempi. Olen reippaasti yli 170 cm pitkä, joten pitkä jalkaterä on minulle se paras.

Jos sulla on korppuuntuneet kantapäät, jalkasieni ja kynsilakka halkeilee varpaissa ei ole ihme jos yksikään mies ei ole kiinnittänyt jalkoihisi huomiota.

Vierailija
32/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on korppuuntuneet kantapäät, jalkasieni ja kynsilakka halkeilee varpaissa ei ole ihme jos yksikään mies ei ole kiinnittänyt jalkoihisi huomiota.

Pölhö. Huonossa mielessä huomiota, kuten tämän ketjun aiheeseen kuului.

Vierailija
33/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tärkeintä ole, että on jotkut kengät koosta riippumatta;)

Itselläni oli niveltulehdus nilkassa, so long. Tuli syvä laskimotukos. Tukisukka pahensi vaivasenluun. Nyt on so big...vasaravarpaita.

Yhdeksästä kohtaa leikattava, mutta kivutonta ei leikata.

Siispä, eipä enää välttämättä oo mun popot sieviä. Pyrin,etten aiheita kengillä kipua kivuttomaan jalkaan ja välttämään ison leikkauksen;)

N41

Vierailija
34/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 42, eikä kukaan ole ikinä mitään kommentoinut. Jalka se vaan on. Voihan se vähän hassua olla jos on joku 150cm tyyppi jolla on koon 50 jalka, mutta mitäs sillekin asialle muka voi.

Vierailija
35/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.........omg. 40 on ihan normaali koko. Alelaareihinkaan niitä ei jää. Aina aleista löytyy 36 tai useampi 36-37.

Vierailija
36/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, enpä tiedä eikä kiinnosta. Itselläni on koko 42/43. Se on mikä on eikä sitä muuta omat tai muiden mielipiteet. Siksi ei mielipiteet kiinnosta.

Vierailija
37/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylläkin nainen, mutta olen melkoisen varma, että miehiä kiinnostaa aivan huomattavasti enemmän muu osa naisesta kuin jalat. Jalkafetisisteistä en sitten tiedä. Mutta ainoa, mistä ap:n kannattaisi olla huolissaan, on tuo pakkomielle.

Vierailija
38/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vilpitön vastaus: En ajattele mitään. Ei todellakaan kiinnosta, mikä on naisen kengännumero.

Vierailija
39/48 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: onko myös aloitus, jossa ihmeteltiin mitä työkaverit ajattelevat jos joskus meikkaa ja joskus ei, sinun? Kirjoitustapa ja idiootti kysymys ovat ainakin yhtä sairaita, samoin ap:n kommentit. Oletko muistanut ottaa lääkkeesi?

Vierailija
40/48 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin naisten kengänkoko on 40 tai yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän