Mitä miehet ajattelee jos naisen kengänkoko on 40?
Ajatteletteko miehet, että koko 40 on miehinen kengännumero ja inhottaako se teitä jos naisella on koon 40 jalka?
t. Sasquatch
Kommentit (48)
Ei mitään mutta tuollaisen pohtiminen on turnoff
Ehkä ajattelen että naisella on jalat.
T:M
Hyi eihän ne ole naisia edes jos jalka on kun joku kanoootti saatana
40 on normaali kengänkoko naisella.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään mutta tuollaisen pohtiminen on turnoff
No niin, kaikki menetetty :( Ap
En tiedä mikä vaimoni kengännumero on. Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinun jalkasi täsmällisestä koosta?
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletteko miehet, että koko 40 on miehinen kengännumero ja inhottaako se teitä jos naisella on koon 40 jalka?
t. Sasquatch
Ajattelen, että ei kannata ostaa alle 40 numeron kenkiä. Mies.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä vaimoni kengännumero on. Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinun jalkasi täsmällisestä koosta?
Minä katson kaikkien kengänkokoja ja arvuuttelen, mitä kokoa ovat. Ap
Samaa mitä nainen isokenkäisen miehen kohdalla. Mahtaako jalkojen välistäkin löytyä isohkoa.
Perus suomalainen ajattelutapa: "Mitäköhän tuokin minusta nyt ajattelee..." Tuskin kukaan kiinnittää tuohon mitään huomiota. Minun kengänkokoni on 41 eikä yksikään mies ole sanonut siihen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas! En kuitenkaa usko että monikaan mies arvuuttelee naisten kenkien kokoa. Mielestäni tuolla on turha stressata.
No kyllä olisi miehen kooksi aika pieni. Itselläni on 45-46, olen siis mies, eikä pituutta ole kuin 177 cm.
Ei kiinnosta tuollaiset. Ei myöskään naisen annoskoot (paitsi huolestuttaa jos syö vain lusikallisen keittoa). Myöskään yksinliikkuvaa naista en ajattele luuseriksi jolla ei ole edes kavereita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas! En kuitenkaa usko että monikaan mies arvuuttelee naisten kenkien kokoa. Mielestäni tuolla on turha stressata.
Voi kun olette niin ihania ja kannustavia! Ehkä Sasquatchissa on jotain sympaattista. Miksei myös minussa. Ainakin kengänkokomme on sama.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulet että kaikki muutkin ihmiset tuijottaa kenkiä?
Entä mitä pitäisi ajatella miehestä, jonka kengänkoko on 40-42? Tai jonka kädenkoko on 8-10? Että onpa lilliputti mieheksi? Hohhoijaa...
Kyllä. 39 ja 41 on OK. 40, hyi helvetti, ei ikinä. Olisi nyt edes 39,5 tai 40,5 niin vois edes harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minä pelkään että he huomaavat kengänkokoni ja kauhistelevat ja naureskelevat sen koolle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkailen enemmän naisen sierainten kokoa. Onko sinulla AP myös isot sieraimet?
Mistä mies tietäisi satunnaisen vastaantulijan kengännumeron?