Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te Tampereen Peltolammilla asuvat.

Vierailija
21.02.2016 |

Onko se oikeasti levotonta aluetta? Oletteko nähneet levottomuuksia, mitä?
Mä en itse ole asunut siellä koskaan, mutta käsitykseni siitä on ihan no no. Nyt vaan näin asuntoilmoituksissa tosi kivan kämpän ja aloin pohtimaan että no mitä niin kamalaa siellä nyt sitten on. Kertokaa rehellisesti!!
Ja ei kiitos jotain 10 vuotta vanhoja kokemuksia, haluaisin tietää "tämän hetken" tilanteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut täällä nyt n. 6 vuotta. En tiedä mihin viittaat levottomuuksilla, mutta en itse pelkää täällä kyllä ikinä. Eilenkin kävin koiran kanssa ulkona vielä yhden aikaan yöllä, yhden pariskunnan näin koiransa kanssa, mutta muuten oli hiljaista.

Tottakai täällä asuu niissä kaupungin vuokrataloissa vähän erikoisempaa porukkaa, enkä itse vietä aikaa esimerkiksi paikallisessa kapakassa, joten en tiedä millaista siellä sitten olisi, mutta olen kyllä viihtynyt itse hyvin. Tuntuu, että täällä on lähinnä paljon opiskelijoita. Esimerkiksi Multisillassa oli mielestäni paljon levottomampaa, juopporemmi istumassa koko ajan lähikaupan edessä ja välillä joku kieri maassa kun olin kävelemässä bussipysäkille. Yritin kysellä tarvitseeko apua, mutta vastauksena oli yleensä kirosanoja. Tuollaista ei ole kertaakaan tapahtunut täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi.

Lähinnä mietin, että onko siellä oikeasti rauhallista ja turvallista asua lasten kanssa. En haluaisi yöllä herätä siihen että joku pimpottelee ovikelloa ja känniläiset sekoilee "ikkunan alla". Ja puhumattakaan jostain puukottajista jne.

Ja että onko Peltolammilla esim joku "alue", missä näitä outoja tyyppejä pyörii enemmän.

Vierailija
4/4 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Peltolammin keskustan puoleisessa päässä ja täällä ei ainakaan kuvailemasi kaltaista toimintaa tullut vastaan. Mulla asuu myös pari kaveria lapsen/lasten kanssa samalla alueella ja ovat tuntuneet viihtyvän.

Joskus toki näkee jonkun hieman viinaanmenevän näköisen henkilön päivällä kävelemässä, mutta niiltä ei varmaan pysty kokonaan välttymään missään.

Toivottavasti saat lisää vastauksia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän