Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua tarvitseva. Alapäässä on jokin ongelma?

?
21.02.2016 |

Harrastamme mieheni kanssa sekä melkein jokapäivä. Minulle tulee seksin jälkee satunnaisesti (ei aina) jonkin sortin ongelmia emättimeeni. Emätintä käy kutittamaan, virtsaamisen jälkeen sattuu hetkellisesti ja tämä sama jatkuu aika pitkään (muutamasta päivästä muutamaan viikkoon). Voisiko tämä olla hiivatulehdus? Se oli ainoa joka minulla tuli mieleen. Kummallakaan ei ole eikä ole ollut sukupuolitauteja. Mies laukeaa sisääni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pesulla heti seksin jälkeen se ainaski auttaa.

Vierailija
2/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut sama.

Millä lähti pois? Ja mikä oli kyseessä? AP

Vierailija
4/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä melkein, että jokapäivä? Oletko varma , että ongelmasi on vaan alapäässä? 😉

Vierailija
5/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä melkein, että jokapäivä? Oletko varma , että ongelmasi on vaan alapäässä? 😉

Asiallisia kommentteja kiitos (: Puhelin nähtävästi sattui antamaan automaattisyötöllä sanasta Seksiä sanan Sekä.

Ei ole suuri ongelma. Eiköhän ihmiset ymmärrä lauseen kuitenkin. Mutta kiitos kun olit oikein terävä ja huomasit virheen (:

Hyvää loppu talvea (: AP

Vierailija
6/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Femiflor-maitohappobakteereja, itselläni auttavat! Ainakin verkkosivuapteekin sivuilla on hyvät selostukset asiasta.

Jos saat herkästi virtsateiden oireita,

kannattaa pyytää esim.

gynekologilta reseptilääke (esim. Nitrofur) estolääkkeeksi. Jos alkaa tuntua vähänkään oireita, ja otat lääkkeen, yksikin voi auttaa.

Kyllä apua on saatavilla.

Vierailija
7/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hiivaa on, näinpä luulen.

Käy tosiaan pesulla ennen ja jälkeen seksin. Ja kyllä miehenkin kuuluisi pestä pippeli ennnen seksiä. 

Ja vältä sokereita ruokavaliossa, koska sokeri ylläpitää hiivatulehdusta. Kokeile emätinpuikkoja, jospa niistä tulisi apu. Niin, älä missään nimessä käytä pikkuhousunsuojia, ne hautovat ja pahentavat hiivatulehdusta. 

Olet varmaan netistä lukenut hiivatulehduksesta ja sen itsehoidosta. 

Vierailija
8/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉 Mikä vittu sää olet sanomaan kenenkään kirjoituksesta? 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

Vierailija
9/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hiivaa on, näinpä luulen.

Käy tosiaan pesulla ennen ja jälkeen seksin. Ja kyllä miehenkin kuuluisi pestä pippeli ennnen seksiä. 

Ja vältä sokereita ruokavaliossa, koska sokeri ylläpitää hiivatulehdusta. Kokeile emätinpuikkoja, jospa niistä tulisi apu. Niin, älä missään nimessä käytä pikkuhousunsuojia, ne hautovat ja pahentavat hiivatulehdusta. 

Olet varmaan netistä lukenut hiivatulehduksesta ja sen itsehoidosta. 

Kiitos vastauksesta. (: Onko se niin että hiiva lähtee itsestään pois ilman mitään lääkkeitä? Vai tarvitaanko aina lääkkeet?

Vierailija
10/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Femiflor-maitohappobakteereja, itselläni auttavat! Ainakin verkkosivuapteekin sivuilla on hyvät selostukset asiasta.

Jos saat herkästi virtsateiden oireita,

kannattaa pyytää esim.

gynekologilta reseptilääke (esim. Nitrofur) estolääkkeeksi. Jos alkaa tuntua vähänkään oireita, ja otat lääkkeen, yksikin voi auttaa.

Kyllä apua on saatavilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi