Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin niin löytää kivan, fiksun, kauniin miehen, jonka kanssa

Vierailija
20.02.2016 |

voisi viettää ihan tavallista arkea, lenkkeillä, käydä leffassa, laittaa yhdessä ruokaa, matkustella, mökkeillä... Eroamassa olen, henkinen ero tapahtui jo kauan sitten. Olisin valmis rakastumaan mutta en usko enää löytäväni sitä oikeaa. Huokaus.
n51

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiseni on fiksu ja herkkä, ap:n ikäinen nainen. Niin vain hänkin löysi itselleen hyvän miehen pari vuotta sitten. En osaa sanoa, mistä ap:n kannattaisi lähteä kumppania etsimään. Kaikki lähtee kuitenkin siitä, ettei menetä toivoaan. Tsemppiä! <3

Minäkin olen herkkä niin ja fiksu tietenkin ;) En ole vielä lähtenyt etsimään mutta toivoton olen jo valmiiksi. Miksiköhän hmm Ap

Vierailija
22/24 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiseni on fiksu ja herkkä, ap:n ikäinen nainen. Niin vain hänkin löysi itselleen hyvän miehen pari vuotta sitten. En osaa sanoa, mistä ap:n kannattaisi lähteä kumppania etsimään. Kaikki lähtee kuitenkin siitä, ettei menetä toivoaan. Tsemppiä! <3

Minäkin olen herkkä niin ja fiksu tietenkin ;) En ole vielä lähtenyt etsimään mutta toivoton olen jo valmiiksi. Miksiköhän hmm Ap

Niin ja kiitos tsempistä <3! Jäin pohtimaan tuota miksi olen menettänyt toivon jo ennen yritystä. Huokaus. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voisi viettää ihan tavallista arkea, lenkkeillä, käydä leffassa, laittaa yhdessä ruokaa, matkustella, mökkeillä... Eroamassa olen, henkinen ero tapahtui jo kauan sitten. Olisin valmis rakastumaan mutta en usko enää löytäväni sitä oikeaa. Huokaus.

n51

Jos olet valmis tinkimään siitä kauneudesta niin voit löytääkin vielä miehen.

Varsinkin jos olet valmis itse tekemään aloitteen......se nostaa mahdollisuuksiasia ainakin 80 prosenttia.

Kauniit vain jostain syystä vetoavat, mikähän siinäkin on, pidän luonnollisesti kauniista eli ei kiitos tupeille ja kultaketjuille ja pumpatuille lihaksille XD Kalju on kaunista. Hoikkuus, farkut ja t-paita on ihan wow! Ap

Vierailija
24/24 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n51

Jos olet valmis tinkimään siitä kauneudesta niin voit löytääkin vielä miehen.

Varsinkin jos olet valmis itse tekemään aloitteen......se nostaa mahdollisuuksiasia ainakin 80 prosenttia.

Kauniit vain jostain syystä vetoavat, mikähän siinäkin on, pidän luonnollisesti kauniista eli ei kiitos tupeille ja kultaketjuille ja pumpatuille lihaksille XD Kalju on kaunista. Hoikkuus, farkut ja t-paita on ihan wow! Ap

Ja uskoisin että aloitteen tekeminen onnistuisi helpostikin sopivassa tilanteessa. Viikko sitten näin kauniin miehen ruokakaupassa töiden jälkeen ja melkein menin kysymään. Sekin vilkuili mua kivasti. Tai sit roikotin vessapaperia kengässä enkä kuolaamiseltani tajunnut. No ei voi tietää enää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän